Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har alltid brukt bare langtidsvirkende.Regner med du tar langtidsvirkende da? jeg får kun hurtigvirkende, så da er dosene annerledes
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Brukte langtidsvirkende før jeg begynte med pumpe litt over 11år siden nå men da brukte jeg også hurtigvirkende midt på dagen i tillegg.Har alltid brukt bare langtidsvirkende.
Har på det meste hatt 68 IE i døgnet, tatt morgen og kveld.
Er vel en kombinasjon av begge som er mest vanlig. Brukte metformin i tillegg tidligere.Brukte langtidsvirkende før jeg begynte med pumpe litt over 11år siden nå men da brukte jeg også hurtigvirkende midt på dagen i tillegg.
Krysser fingrene for deg er noe drit..skulle gjerne ha blitt kvitt det selv, men men..sånn er det bare kan ikke huske et liv uten og det er vell like greitEr vel en kombinasjon av begge som er mest vanlig. Brukte metformin i tillegg tidligere.
Håper på å skal kunne legge bort sprøytene etterhvert som vekta går ned.
Akkurat nå krysser jeg fingrene for at vi alle får positiv test innen to ukerKrysser fingrene for deg er noe drit..skulle gjerne ha blitt kvitt det selv, men men..sånn er det bare kan ikke huske et liv uten og det er vell like greit
1-3 dager er vel det normale.Hvor mange dager er det vanlig at EL testene er positive? de er like positive hver dag og har vært det en stund nå
Klart du får være med:-DJeg tror bestemt at jeg hadde eggløsning i går, så da har jeg vel IKM lørdag i uke 6. Får jeg bli med?
Kan du flytte min ikm til 7feb ?Ikm uke 6
~Mandag 3 Februar~
HoneyBooBoo
nummer en
Mommo
håperpåettmirakel
~Tirsdag 4 Februar~
3nøtter (pp5)
linzy_4
~Onsdag 5 Februar~
♥Tullerusk♥
Glad sau
Mammatil2prøverpå3
~Torsdag 6 Februar~
lillemaur
~Fredag 7 Februar~
Zafran
~Lørdag 8 Februar~
Romi
Trollveitja,
~Søndag 9 Februar~
xlibrax80
Stolt Mamma PP3
Gravid
Passert Ikm
Ikke gravid
Kan også være ønske symptomer ;-p har hatt en hel haug av graviditetssymtomer siden vi startet pp ganske slitsomt. Kvalm, hekker,ustabilt blodsukker og mye på do..kan bli lange dager mens jeg venter på ikm tihiHmmm...jeg er kvalm, vært både i dag og i går kveld! Så i mitt hodet kan det bety 3 ting. Enten spysyken på vei, magafar eller graviditet! Satser på det siste! Men kanskje litt tidlig for kvalme ca 6 dpo...? Har også mye utflod, og vanligvis er jeg veldig tørr frem til neste mens.... Andre som har merket dette?
Hikker skulle det ståKan også være ønske symptomer ;-p har hatt en hel haug av graviditetssymtomer siden vi startet pp ganske slitsomt. Kvalm, hekker,ustabilt blodsukker og mye på do..kan bli lange dager mens jeg venter på ikm tihi