Taklin
Venter på en liten 4kløver:)
Er det meg du har ført opp som mammo? Hihi..
Oi såg det nåsorry!!ska gå inn å fiksa))godt du seie i fra)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det meg du har ført opp som mammo? Hihi..
Oi såg det nåsorry!!ska gå inn å fiksa))godt du seie i fra)
Hvordan klarer dere å tenke på andre ting? Det eneste jeg tenker på nå om dagen er spiralen. Vi skulle egentlig ikke prøve før høsten 2014, men for et par måneder siden ble jeg gravid (med kobberspiral). Mistet kort tid etter positiv test, men det gjorde at tankene begynte å surre litt ekstra, og spiralen skal ut 15.januar, altså på onsdag. Det er jo rett før el det, og da begynner tankene å kretse rundt det i tillegg. "Kan kanskje kobberspiralen gjøre at det blir vanskelig å bli gravid i første pp, gjør det like vondt å ta den ut som å sette den inn sånn at sex blir ømt og vondt" blablabla, jeg blir gaaaal!
Haha, tips til hvordan man tenker på andre ting tas imot med stooor takk
Klarer ikke tenke på noe annet Tenker på det hele tiden. samboer mener jeg burde finne på noe. Siden jeg er "hjemmeværende" så har jeg lettere for å tenke på det. Hjelper ikke det. Hver bidige ledige stund klarer tankene å dukke opp. Og det blir jo 100x verre om natta Frustrerende
Ha, ha. Jeg klarer ikke tenke på andre ting. Med en gang det er litt rolig rundt meg går tankene tilbake til prøvinga.
Haha! Om ikke annet så er det godt å høre at det ikke bare er jeg som er sånn Samboeren min må tro jeg har blitt gal!
Tror mannen min hadde klikket om han skulle hørt på maset mitt hele tiden. Han har nok godt av å bo borte dette halv året. Reddet av jobben ;-o heheHehehe... Sant, ikke uten grunn jeg har nicket hehe... Blir jo helt tullerusk av dette. Det som er dumt at mannen ikke skjønner det heller, og det blir jo egentlig bare mer olje på ilden
Hvordan klarer dere å tenke på andre ting? Det eneste jeg tenker på nå om dagen er spiralen. Vi skulle egentlig ikke prøve før høsten 2014, men for et par måneder siden ble jeg gravid (med kobberspiral). Mistet kort tid etter positiv test, men det gjorde at tankene begynte å surre litt ekstra, og spiralen skal ut 15.januar, altså på onsdag. Det er jo rett før el det, og da begynner tankene å kretse rundt det i tillegg. "Kan kanskje kobberspiralen gjøre at det blir vanskelig å bli gravid i første pp, gjør det like vondt å ta den ut som å sette den inn sånn at sex blir ømt og vondt" blablabla, jeg blir gaaaal!
Haha, tips til hvordan man tenker på andre ting tas imot med stooor takk
Jeg begynte forrige mnd og hørte av mange at man skulle ha en pause mnd, så da tenkte jeg at jeg tok det nå. Og tar pergo igjen neste mnd. Begynte på dag 3 forrige mnd. Merket i hvertfall eggeløsningen og det fikk jeg bekreftet at jeg hadde også, siden jeg tok blodprøver dag 2 og dag 21. Ble ikke gravid da, så er veldig redd for det er noe galt hos mannen, nå har de jo sjekket alt hos meg og finner ikke noe galtBlir spennende å følge med deg
Jeg skal begynn med pergo i morgen, CD3.
Begynner du på dag 3 eller 5?
Blir spennendeEr godt vi har forumet, ellers tror jeg mange menn hadde stanget i veggen for lenge siden
Første pergo tatt i dag, TR holder på å pakke seg bort, og litt over en uke til jeg begynner å teste etter EL
Å enda en gladnyhet: Det er FREDAG og HELG
Krysser fingrene for at det skjer noe i pausemnd. Mange som blir gravide da.Jeg begynte forrige mnd og hørte av mange at man skulle ha en pause mnd, så da tenkte jeg at jeg tok det nå. Og tar pergo igjen neste mnd. Begynte på dag 3 forrige mnd. Merket i hvertfall eggeløsningen og det fikk jeg bekreftet at jeg hadde også, siden jeg tok blodprøver dag 2 og dag 21. Ble ikke gravid da, så er veldig redd for det er noe galt hos mannen, nå har de jo sjekket alt hos meg og finner ikke noe galt
Takk, krysser fingrene for deg også Har du prøvd lenge på pergo eller? Jeg hadde min første kur forrige pp, men fikk dobbel kur med engang da.Krysser fingrene for at det skjer noe i pausemnd. Mange som blir gravide da.
Jeg har prøvd med pausemnd og uten pausemnd. Denne gangen kjører jeg to mnd med enkel kur.
Blir ingen kur neste mnd om det ikke skjer noe nå.
Min andre PP nå med pergo. Men har brukt tidligere. Ca 2 år siden sist. Har klart å bli gravid på pergo, men den gang utvikla ikke fosteret seg og det ble en BO.Takk, krysser fingrene for deg også Har du prøvd lenge på pergo eller? Jeg hadde min første kur forrige pp, men fikk dobbel kur med engang da.
Aha, så spennende da. Håper det virker for oss begge. Har mannen din testet seg eller?Min andre PP nå med pergo. Men har brukt tidligere. Ca 2 år siden sist. Har klart å bli gravid på pergo, men den gang utvikla ikke fosteret seg og det ble en BO.
Han testa seg for 3 år siden. Han var da i et annet forhold, men alt var flott med han.Aha, så spennende da. Håper det virker for oss begge. Har mannen din testet seg eller?
Okei. Jeg må få mannen til å teste seg. Alt er bra med meg, så vet det ikke er der det ligger...Han testa seg for 3 år siden. Han var da i et annet forhold, men alt var flott med han.
Men jeg har PCOS, så vet hvor problemet ligger. Men har nå gått litt ned i vekt, og har stabilt blodsukker. Så nå er det bare å treffe EL
Begynner å teste neste søndag.