~IKM UKE 6~

Går bra her også! Castle på tv, et glass hvitvin i hånden, og kvikklunsj etter dagens mislykkede tur i akebakken. Virker som tr er påvei bort for denne gangen, og jeg krysser fingre, tær og alt jeg har for å ikke se henne igjen på et års tid :p

Her er det rolig. TR har vist pakket for en lang reise :-)
Har brukt kvelden på besøk hos min søster + en snartur innom mine foreldre.
Nå er det full avslapping :-)

Går greit her også. Tr har reist sin vei og vi har koset oss i bursdag til mitt søskenbarn som ble fire år i går. Koselig men slitsomt når de tre gutta våre er sammen. Min er to, tante sine er 1 og 4. Sammen er de dynamitt, men vi gleder oss og håper det blir fire som skal leke og kose seg sammen snart :))

Bare en uke igjen til jeg kan begynne jakten på EL :-)
Håper dagene går fort, og at vi smeller til med å treffe EL, slik at vi har positiv test om 4 uker :-)

Håpe du er heldigere med dine fra ebay da. Tenkte clear blue var bra uansett jeg, men ble litt skuffet over at den bare smilte hele uka, istedet for strimlene som strekene blir sterkere og sterkere på.
Det er i hvertfall en glad test da ;-p haha

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Fikk TR i dag . kan du føre meg opp på 9 feb, Stolt Mamma PP3?

Last edited:
Håpe du er heldigere med dine fra ebay da. Tenkte clear blue var bra uansett jeg, men ble litt skuffet over at den bare smilte hele uka, istedet for strimlene som strekene blir sterkere og sterkere på.
Har kjøpt CB fra ebay tidligere, og de fungerte.
Har ikke vært like heldig med billigtester fra ebay.
CB som man kjøper på ebay kommer ofte fra UK, så føler det er til å stole på.
Har du hormonforstyrrelser?

En dag for seint i følge 28 dagers syklus og er ventet 8. Februar, fikk tanta på besøk lørdag og går inn i pp3.

Har nettopp hatt antibiotika kur for trichonomas og pp1 syklusen var på svimlende 35 dager med ufattelig mange symptomer (kroppen var helt gal). Tror egentlig det klaffer, men at kroppen selv ryddet opp på grunn av trichonomas infeksjon, har tydeligvis gått med det i to sykluser :(

Men prøver igjen med godt mot, ønsker at det slutter å være sårt etter infeksjon og at det blir mange gravide her inne :D

Back
Topp