Går bra her også! Castle på tv, et glass hvitvin i hånden, og kvikklunsj etter dagens mislykkede tur i akebakken. Virker som tr er påvei bort for denne gangen, og jeg krysser fingre, tær og alt jeg har for å ikke se henne igjen på et års tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
samme her, tenker jeg begynner å jakte litt så fort el testene kommer uti uka, men har vel el ca den 20!Bare en uke igjen til jeg kan begynne jakten på EL
Håper dagene går fort, og at vi smeller til med å treffe EL, slik at vi har positiv test om 4 uker
Skal teste nye CB-digital EL-test. Har kjøpt fra ebay.samme her, tenker jeg begynner å jakte litt så fort el testene kommer uti uka, men har vel el ca den 20!
jeg ga opp dem. De smilte jo ei uke hos meg. Så nå er neg over på billig tester igjen. He he...Skal teste nye CB-digital EL-test. Har kjøpt fra ebay.
Viser de 4 mest fruktbare dagene.
Etter planen er vel EL den 26 her.
Har prøvd de vi kjøper på apoteket her, å de fungerte på megjeg ga opp dem. De smilte jo ei uke hos meg. Så nå er neg over på billig tester igjen. He he...
Håpe du er heldigere med dine fra ebay da. Tenkte clear blue var bra uansett jeg, men ble litt skuffet over at den bare smilte hele uka, istedet for strimlene som strekene blir sterkere og sterkere på.Har prøvd de vi kjøper på apoteket her, å de fungerte på meg
Det er i hvertfall en glad test da ;-p hahaHåpe du er heldigere med dine fra ebay da. Tenkte clear blue var bra uansett jeg, men ble litt skuffet over at den bare smilte hele uka, istedet for strimlene som strekene blir sterkere og sterkere på.
Joda sant det da, men...Det er i hvertfall en glad test da ;-p haha
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Skjønner frustrasjonen. De skal jo være et hjelpemiddel. Som man ønsker å stolen på.Joda sant det da, men...
Har kjøpt CB fra ebay tidligere, og de fungerte.Håpe du er heldigere med dine fra ebay da. Tenkte clear blue var bra uansett jeg, men ble litt skuffet over at den bare smilte hele uka, istedet for strimlene som strekene blir sterkere og sterkere på.
nei har ikke det tror jeg.Har kjøpt CB fra ebay tidligere, og de fungerte.
Har ikke vært like heldig med billigtester fra ebay.
CB som man kjøper på ebay kommer ofte fra UK, så føler det er til å stole på.
Har du hormonforstyrrelser?