Jeg er helt lik! Var vist flere som hadde det sånn? Rart det der !
Æsj! dårlig at det skal være slik da! Kan de ikke bare spille på lag liksom? hater å ikke vite!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er helt lik! Var vist flere som hadde det sånn? Rart det der !
Vis vedlegget 216531
Er dette en positiv el-test?
Jeg synes teststreken er litt svakere enn kontrollstreken...
Takk for svar[emoji5]
Hei! Endelig kan jeg snike meg inn her! IKM 06.02 ! Har ventet såååå på denne eggløsningen.. dette er første eggløsning etter SA i oktober. Endelig er vi igang igjen! Håper dagene går fort nå <3 Vi er mer enn klar nok for tredjemann nå ! pp6 foresten
Melder meg inn her jeg. IKM 6.2, barn 3, pp3.
Hadde bare tre el tester denne syklusen så har tatt de de siste tre dagene. Ganske sikker på at el var inatt/nå idag (veldig klare el smerter). Sambo er bortreist nå så siste runde var på søndag. Spent på om det holder :/
Lykke til alle sammen
Da er vi vel ganske mange her som har hatt eller nærmer seg el ? Jeg fikk fast smiley i dag! Endelig da satser jeg på el i morgen eller torsdag
Uten tvil positiv jaDVis vedlegget 216643
Denne er vel positiv vel? Nederste fra i ettermiddag, i midten fra i går og den øverst fra forgårs.
Uten tvil positiv ja
Da er vi vel ganske mange her som har hatt eller nærmer seg el ? Jeg fikk fast smiley i dag! Endelig da satser jeg på el i morgen eller torsdag
Den synes jeg så posetiv ut
Jeg prøvde en ny i går, et døgn etter denne, og den var helt negativ. Da må vel det bety at eggløsningen fant sted 24-48 timer etter dette? Skal man da legge inn aksjer 24-48 timer etter LH-toppen?