IKM UKE 6 ❤️

Melder meg inn her jeg. IKM 6.2, barn 3, pp3.

Hadde bare tre el tester denne syklusen så har tatt de de siste tre dagene. Ganske sikker på at el var inatt/nå idag (veldig klare el smerter). Sambo er bortreist nå så siste runde var på søndag. Spent på om det holder :/

Lykke til alle sammen :)

CD 20 og i dag fikk jeg denne:
ImageUploadedByBV Forum1485240459.496886.jpg

Monitoren sier høy enda, utrolig nok :p

Hei! Endelig kan jeg snike meg inn her! IKM 06.02 ! Har ventet såååå på denne eggløsningen.. dette er første eggløsning etter SA i oktober. Endelig er vi igang igjen! Håper dagene går fort nå <3 Vi er mer enn klar nok for tredjemann nå ! pp6 foresten :)

Så bra eggløsning var på plass :)

Melder meg inn her jeg. IKM 6.2, barn 3, pp3.

Hadde bare tre el tester denne syklusen så har tatt de de siste tre dagene. Ganske sikker på at el var inatt/nå idag (veldig klare el smerter). Sambo er bortreist nå så siste runde var på søndag. Spent på om det holder :/

Lykke til alle sammen :)

Lykke til deg også :)

Da er vi vel ganske mange her som har hatt eller nærmer seg el ? Jeg fikk fast smiley i dag! Endelig :-) da satser jeg på el i morgen eller torsdag:)

Da er vi vel ganske mange her som har hatt eller nærmer seg el ? Jeg fikk fast smiley i dag! Endelig :-) da satser jeg på el i morgen eller torsdag:)

Jeg fikk positiv el test idag, så da ligger vi likt :) regner også med at el er i morgen eller torsdag! Som du sier endelig! ^^

Jeg hadde EL 21.01[emoji1] haha innbiller meg at det har klaffet denne gangen.. er så sinna! [emoji28][emoji85] huff stakkars mannen [emoji87]

Har byttet nick, het tidligere novemberbarn :-)

dette er vår uke jenter!! For min egen del så tror jeg det blir stang ut denne pp også..... La inn litt aksjer i helga men blitt med det :(
Tester ikke etter EL men forventet i morra. Men siste syklus var noen dager lengre enn normalt så kan jo være heldig...... Aldri lagt merke til EL-slim før men lest mange skriver det her, så antar det var det jeg hadde i helga og siste dag i går.....

Burde lagt flere aksjer i dag (samboer ikke hjemme i går), men har null energi og føler det er sykdom på vei, så da var ikke det så aktuelt.....

lykke til alle sammen :-)

Hei alle sammen :)

Så kjekt å se at det er aktivitet her inne og at flere opplever eggløsning eller at det nærmer seg! Spennende!
Jeg har vært slått ut med influensa i noen dager, men oppdaterer listen i morgen med de nye som har meldt seg inn :) Missforstå meg rett, men det er kjekt å se at vi er en god gjeng med samme mål ;)

Hadde blinkende smiley idag :) men vært litt krangling her idag så ikke stemning for noe idag.. huff av meg :0 går fort over da. Men imorgen tenker jeg det blir en fast smiley kanskje. Enige om å ikke diskutere så :) ligger veldig likt her mange da:) god natt alle sammen! Skulle lagt meg for lene siden.

Hei. IKM 6 feb her. PP4/5 etter MA. Skulle hatt nr 2 i april men mistet. Positiv EL test i dag :) hååper det kan klaffe denne mnd! Masse el slim nå hvertfall. Legger inn aksjer hver dag nå. :)
91d4e0d92e6810b36f91f0f5ac1adb53.jpg

Jeg prøvde en ny i går, et døgn etter denne, og den var helt negativ. Da må vel det bety at eggløsningen fant sted 24-48 timer etter dette? Skal man da legge inn aksjer 24-48 timer etter LH-toppen?

Jeg hadde tenkt så ihvertfall gjort det vær dag. :) sjekk bruksanvisning hvis du er usikker

Back
Topp