IKM UKE 6 ❤️

Blir så lei!! Pp nr 2 jeg tester etter el. Sist fikk jeg positiv el test på CD 17 og 18 (av 27 dager :( ) nå er jeg på CD 17 og det er ingen antydning til at testen skal bli positiv i morgen :( kjenner jeg gir opp! Har kort nok lutealfase fra før av, så vil helst ikke at den skal bli enda kortere!

Føler med deg[emoji173]

Blir så lei!! Pp nr 2 jeg tester etter el. Sist fikk jeg positiv el test på CD 17 og 18 (av 27 dager :( ) nå er jeg på CD 17 og det er ingen antydning til at testen skal bli positiv i morgen :( kjenner jeg gir opp! Har kort nok lutealfase fra før av, så vil helst ikke at den skal bli enda kortere!

Huff, så utrolig kjedelig :( Håper El dukker opp til deg snarest!!

Jeg er på CD 15 og absolutt ingen tegn til eggløsning... håper det nærmer seg snart! Tror jeg tester (testet i går) igjen i overimorgen. Håper slimet også kommer, det pleier å komme...

Har ikke så mye input å komme med ennå siden jeg ikke har orket teste etter el denne pp. Er så lei av å tisse på pinne at jeg ikke gadd. Litt spent på når jeg begynner kjenne trangen etter å teste med g-test, for da jeg hat brukt el-tester så har jeg ikke klart holde meg lenger enn 7 dpo før jeg har begynt å teste. Men nå kommer jeg jo ikke til å vite dpo... Og med ustabil syklus så vil jo ikke ikm være sikker heller...

Men spennende å følge med på dere andres jakt på el nå [emoji1]

Å? Hadde du hatt eggløsning før du fikk fast?? :) krysser fingrene for at det klaffer for dere da :)

Jeg testet meg kl 6 på morgenen da var det ikke skjedd enda. Så har har vært mellom 6 og timen hos gyn. Jeg kj ente det vel i grunn på formiddagen når jeg tenker meg om. Hun mente også det hadde skjedd veldig nylig som et par timer siden. Takk for det:)

Har ikke satt meg inn i el-slim, temping, strimmel og slik, her koser vi oss og håper det er nok :) skal i alle fall ikke stå på forsøkene ;)
I følge WomanLog appen skulle el vært tirsdag, så nå er det bare å vente og håpe det klaffer denne runden :-D
Bare pp2 her, om det ikke går nå blir det å sette seg inn i alt til neste runde :-p

Har ikke satt meg inn i el-slim, temping, strimmel og slik, her koser vi oss og håper det er nok :) skal i alle fall ikke stå på forsøkene ;)
I følge WomanLog appen skulle el vært tirsdag, så nå er det bare å vente og håpe det klaffer denne runden :-D
Bare pp2 her, om det ikke går nå blir det å sette seg inn i alt til neste runde :-p

Jeg bruker også WomanLog appen, syns den har vært veldig nøyaktig til meg i hvert fall :-)

Jeg er på CD 15 og absolutt ingen tegn til eggløsning... håper det nærmer seg snart! Tror jeg tester (testet i går) igjen i overimorgen. Håper slimet også kommer, det pleier å komme...

Vil bare anbefale deg at det lønner seg dersom du jakter på EL å teste hver dag, helst et par ganger om dagen. :)

Ikke noe galt med å bare kose seg heller. :) jeg har også brukt WomanLog app. Eggløsning min var to dager senere enn appen. Derfor var det bra for min del at jeg tok eggløsning test.

Sliter du med el og negative tester du også? :( håper vi får noen positive tester snart!! :)

Kjempe kjedelig!! Takk, det håper jeg også :)

Jeg får el, tror jeg, kan vel ikke være heeelt sikker når jeg sliter med å bli gravid..?
Positive tester ønskes her også ja! Nå er det snart utredning her...

Jeg får el, tror jeg, kan vel ikke være heeelt sikker når jeg sliter med å bli gravid..?
Positive tester ønskes her også ja! Nå er det snart utredning her...
Positiv el test er jo ikke en garanti for at man har eggløsning dessverre :/ men det er jo mange andre grunner til at man ikke blir gravid også. Jeg har for kort lutealfase, så det er vel derfor vi sliter litt :( hvor lenge har dere prøvd?

Herregud.. at det går ann at noe kan sette seg sååå oppi hode! 7dpo å det regelrett KLØR i fingrene etter å begynne å teste [emoji85] testetøsa si dette! Flere som synes det er fristende å begynne å teste tidlig? [emoji28]

Endelig begynner det å skje noe på el testene!! CD 19 idag, å testen er nesten positiv :) håper på positiv test ila dagen eller imorgen :D
ImageUploadedByBV Forum1485591074.841008.jpg

Herregud.. at det går ann at noe kan sette seg sååå oppi hode! 7dpo å det regelrett KLØR i fingrene etter å begynne å teste [emoji85] testetøsa si dette! Flere som synes det er fristende å begynne å teste tidlig? [emoji28]

Hehe ja.... ikke vært sånn før men er det nå :-) i følge WomanLogappen var EL 25/1, forrige syklus var litt lang. Men lurer på om den kan ha vært i slutten av helga/mandagen. Bruker ikke EL-tester.... men får prøve å vente med å teste :-)

Skjønner det :) synes det er vanskelig å vente når det er nært. Har sett mange har testet på 8 dpo. Så hadde følt samme som deg . Her er det bare 2dpo så må holde meg en stund til. Men har tidlig graviditetstest som ligger klar,så prøver nok tidligere enn vanlig :)

Back
Topp