IKM UKE 6 ❤️

Vi må også planlegge aksjelegging for å få det til å treffe noen lunde riktig, han har frem til nylig jobbet turnus. Løsningen har vært at jeg gir han et toukers-vindu der vi må etterstrebe å ha sex annenhver dag. Han vet jo at el er en gang i løpet av den perioden, men ikke akkurat når, og det har tatt vekk litt av presset [emoji4]
Høres ut som en god plan :-) Vi får se hvordan vi løser det best mulig. Litt kjipt bare når det ikke går når jeg for en gangs skyld vet sikkert når el er [emoji14]

Ja, men kan den bli enda mer positiv i morgen tro? En dag ekstra lutealfase betyr så mye for meg :D

Den kan være positiv i morgen også, jeg hadde tre dager med positiv EL test, og på dag 2 og 3 var streken mye sterkere enn kontrollstreken

Den kan være positiv i morgen også, jeg hadde tre dager med positiv EL test, og på dag 2 og 3 var streken mye sterkere enn kontrollstreken

Takk for svar:happy: men hvis jeg de andre syklusene jeg har testet har kun hatt en dag med positiv, kan det være anderledes denne pp eller er slikt konstant?

Takk for svar:happy: men hvis jeg de andre syklusene jeg har testet har kun hatt en dag med positiv, kan det være anderledes denne pp eller er slikt konstant?

Har lest litt rundt, og noen sier de har hatt positiv test 1 dag en syklus, og 2, 3, 4 andre sykluser. Mens andre igjen har "fast" 1 dag, eller 2 dager... Så det er ikke godt å si altså... Dette er første syklusen jeg har brukt el tester, så er litt spent selv, på om dette blir et fast mønster eller ikke.

Har lest litt rundt, og noen sier de har hatt positiv test 1 dag en syklus, og 2, 3, 4 andre sykluser. Mens andre igjen har "fast" 1 dag, eller 2 dager... Så det er ikke godt å si altså... Dette er første syklusen jeg har brukt el tester, så er litt spent selv, på om dette blir et fast mønster eller ikke.

Hmm, håper på negativ i morgen :nailbiting:
Lykke til med testing! Har du hatt El enda?

Nå begynner det sakte men sikkert å nærme seg uken vår! hvordan ligger dere an? Mange som er Dpo? Jeg er 4 Dpo i dag.

Ja, men kan den bli enda mer positiv i morgen tro? En dag ekstra lutealfase betyr så mye for meg :D
Slutter meg til det som har blitt sagt, det er helt umulig å si noe om. Jeg får stort sett positiv test bare én dag, men har hatt to sykluser langt fra hverandre i tid hvor den har vært positiv to dager på rad. Du får bare teste og krysse fingrene [emoji4]

5 dpo her! Har ikke brukt eltester ! Så tar det bare på magefølelsen :) men vi har ikke vært så sengekosete denne måneden. Så tviler det har klaffe:)

5 dpo her! Har ikke brukt eltester ! Så tar det bare på magefølelsen :) men vi har ikke vært så sengekosete denne måneden. Så tviler det har klaffe:)

Spennende :-) kan du kjenne på kroppen når el er? Eller har du stabil syklus og god kontroll over den?

4 dpo idag :) Veldig klar for å teste ja ^^

Ja ! Nervepirrende men også veldig spennende dette :-) kanskje jeg joiner deg på test 1 feb selvom det nok er alt for tidlig :)

Spennende :) kan du kjenne på kroppen når el er? Eller har du stabil syklus og god kontroll over den?

Kan kjenne det:) det stikker veldig! Og masse slim! Sorry du spurte jeg svarte ;)

Og når jeg har eggløsning så stikker hele underlivet når jeg har sex!

Men noen ganger kjenner jeg ingenting !

Okay! Ja her på forumet deler vi alt:-) jeg kjente det skikkelig forrige gang... Sykt med stikking i mage og nedover mot rumpa (!) men det er eneste gangen.. Kjente ikke noe denne gangen...

Det er det kjipe med kort lutealfase, alle i ukesgruppa er alltid langt foran i dpo :p
Noen symptomer enda?

Hvor kort pleier den å være? Har vært lite, bortsett fra litt murringer i ryggen i både dag og i går + en rar følelse over skambenet i går.. men vetikke om det kanskje var noe jeg innbilte meg hihi

Hvor kort pleier den å være? Har vært lite, bortsett fra litt murringer i ryggen i både dag og i går + en rar følelse over skambenet i går.. men vetikke om det kanskje var noe jeg innbilte meg hihi

Spennende! Dpo tiden er så utrolig kjedelig! :wideyed: når ryker første test?

Pp 4 hadde jeg 7 dager, pp5 brukte jeg vitex halve måneden og fikk 8 dager, nå er jeg i PP 6 og det kan se ut som vitexen gjør susen med enda en dag! Så 9 dager denne pp, hvis om atte dersom atte, så blir spennende å se om ikke det kan holde! Gikk fra 28 til 25 dager syklus da vi begynte prøvingen, så stress kan gjøre mye!

Spennende! Dpo tiden er så utrolig kjedelig! :wideyed: når ryker første test?

Pp 4 hadde jeg 7 dager, pp5 brukte jeg vitex halve måneden og fikk 8 dager, nå er jeg i PP 6 og det kan se ut som vitexen gjør susen med enda en dag! Så 9 dager denne pp, hvis om atte dersom atte, så blir spennende å se om ikke det kan holde! Gikk fra 28 til 25 dager syklus da vi begynte prøvingen, så stress kan gjøre mye!

Jaaa skikkelig, bare masse venting og ønsketenkning :smiley-angelic001 Tenkte å vente til 12 dpo, altså på fredag... MEN er så utålmodig så mulig den første ryker før den tid :laughing002

Oj såpass ja! Så utrolig kjipt! Men godt at det ser ut som virtexen funker da, at det går den riktige veien i hvert fall! Har du dagbok??

Jaaa skikkelig, bare masse venting og ønsketenkning :smiley-angelic001 Tenkte å vente til 12 dpo, altså på fredag... MEN er så utålmodig så mulig den første ryker før den tid :laughing002

Oj såpass ja! Så utrolig kjipt! Men godt at det ser ut som virtexen funker da, at det går den riktige veien i hvert fall! Har du dagbok??

12 dpo! Da er du tålmodig :D

Ja, kjipt, men vi har et barn fra før av, så vi vet det går:p nei, jeg tenkte jeg skulle begynne denne pp, men prøver å redusere stress, så holder forum og research på et minimum:oops: har du? Hvilken pp er dere i?

Back
Topp