IKM UKE 6 ❤️

12 dpo! Da er du tålmodig :D

Ja, kjipt, men vi har et barn fra før av, så vi vet det går:p nei, jeg tenkte jeg skulle begynne denne pp, men prøver å redusere stress, så holder forum og research på et minimum:oops: har du? Hvilken pp er dere i?

hihi jeg prøver å være det, selvom jeg egentlig ikke er det :p

Skjønner, greit å få ting litt på avstand da :) Ja har det, syns det er greit med en plass å logge det hele - men merker jo at jeg blir ganske opphengt :hilarious: er i pp2 :)

Spent på den el testen din i morgen da!!

hihi jeg prøver å være det, selvom jeg egentlig ikke er det :p

Skjønner, greit å få ting litt på avstand da :) Ja har det, syns det er greit med en plass å logge det hele - men merker jo at jeg blir ganske opphengt :hilarious: er i pp2 :)

Spent på den el testen din i morgen da!!

Spent selv :nailbiting: blir sexytime i kveld :D

Vet ikke når eggløsning er heilt,men vist eg he sama syklus eg hadde sist så sko dæ ver ca 28.,hatt sex i går å to dager før trur eg dæ va å satser på dæ blir i kveld igjenxsmile9 tester ikke etter el,men va kvalmen i går å kjenne dæ litt i siden så håper eggløsning er nerme elle er ca nå. Trur ialfalt me fekk lagt inn aksjer i tide

Hvor mange dager dpo har dere planer om å svi av første test? :-)

Hvor mange dager dpo har dere planer om å svi av første test? :)

Tja.. skal prøve å holde meg til lørdag. Da er jeg 10 Dpo... men kjenner jeg meg selv rett så blir det nok testing tidligere... kanskje 7 Dpo

Hva med deg?:-)

Tja.. skal prøve å holde meg til lørdag. Da er jeg 10 Dpo... men kjenner jeg meg selv rett så blir det nok testing tidligere... kanskje 7 Dpo

Hva med deg?:-)

Hehe, ikke lett nei ;)

Usikker på hvor følsomme testene mine er.... å vet heller ikke sikkert når EL var.... men kanskje det blir en test ca midt i uka?

Hmm... Tredje dag med positiv EL-test, det har jeg ikke vært med på før! Temperaturen har allerede steget, så nå veit jeg ikke riktig hva som skjer. Regner uansett med det blir IKM uke 6, siden jeg har kort lutealfase, så jeg holder meg her :)

Hmm... Tredje dag med positiv EL-test, det har jeg ikke vært med på før! Temperaturen har allerede steget, så nå veit jeg ikke riktig hva som skjer. Regner uansett med det blir IKM uke 6, siden jeg har kort lutealfase, så jeg holder meg her :)

Jeg hadde også tre dager med positiv el test, men den ble negativ på kvelden - på den tredje dagen! Hold deg her, så satser vi på full klaff :D:D

Hehe, ikke lett nei ;)

Usikker på hvor følsomme testene mine er.... å vet heller ikke sikkert når EL var.... men kanskje det blir en test ca midt i uka?

Ja, det blir spennende å se denne tråden fylles opp med tester etterhvert! Forhåpentligvis ingen blenda tester eller skyggestreker, kun reelle babystreker <3

Positiv el test i dag :D håper på en runde i morgen også for å legge inn litt ekstra aksjer. Håper virkelig det klaffer denne mnd...

Disse dpo dagene er de værste med prøvingen. Jeg har blitt skikkelig testetøs etter kjemisk i begynnelsen av desember men er jo bare tull å teste så tidlig. Hadde bare tre el tester denne måneden så fikk ikke estet ordentlig men tror jeg er 7 dpo idag. Eventuelt 6. Bør vente til fredag med å teste, men usikker på om jeg klarer det... har noen strimler så lett å gå i teste fella. Noen som har noen følelse på om det har klaffa?

Disse dpo dagene er de værste med prøvingen. Jeg har blitt skikkelig testetøs etter kjemisk i begynnelsen av desember men er jo bare tull å teste så tidlig. Hadde bare tre el tester denne måneden så fikk ikke estet ordentlig men tror jeg er 7 dpo idag. Eventuelt 6. Bør vente til fredag med å teste, men usikker på om jeg klarer det... har noen strimler så lett å gå i teste fella. Noen som har noen følelse på om det har klaffa?

Enig, dagene er aldri så lange som i dpo-land [emoji53] har ingen følelse for verken det ene eller andre, men siden vi kun rakk å legge inn aksjer én gang rundt el er jeg litt skeptisk. Hva med deg? Misunner deg dine 6/7 dpo, er bare på 3 dpo selv [emoji1] trist å høre at du hadde en kjemisk, får håpe spira klorer seg fast denne gangen!

Helst vil jeg vente til etter IKM, men jeg kjenner meg selv og det blir sikkert 10-11 dpo [emoji85][emoji28]

Med jenta vi har så testet jeg noen dager over IKM, men det var bare for å få det bekreftet for ganske sikker jeg var gravid :-) ho blei til etter sex en gang rundt EL i 1pp!!

Nå er jeg mer utålmodig:P spørs om jeg klarer vente heilt til 10 dager dpo :P har bare noen få strimler igjen så burde klare å vente ;)

Jeg har en veldig sterk følelse på at det har klaffet! [emoji87] en hel haug med "symptomer".. dagene går såååååå sakte! [emoji85]

Herregud.. er det mulig liksom?? Har ikke hatt halsbrann så mye som et sekund siden jeg gikk med lillegutt som kom til verden mars 2016! Idag brenner jeg opp ! [emoji21] hadde glemt hvor JÆVLIG det er! Beklager språkbruken! Nå kjenner jeg meg nesten 100% sikker på at testen viser positiv den 6.feb! [emoji7] Såklart redd for å bli skuffet.. men føler meg sååååå sikker [emoji85] flere som har det sånn?

Helt enig! Har jeg tester tilgjengelig så ryker de til :joyful:

Herregud.. er det mulig liksom?? Har ikke hatt halsbrann så mye som et sekund siden jeg gikk med lillegutt som kom til verden mars 2016! Idag brenner jeg opp ! [emoji21] hadde glemt hvor JÆVLIG det er! Beklager språkbruken! Nå kjenner jeg meg nesten 100% sikker på at testen viser positiv den 6.feb! [emoji7] Såklart redd for å bli skuffet.. men føler meg sååååå sikker [emoji85] flere som har det sånn?

Off! Lovehearts hjelper! Håper testen viser to streker neste uke ;)

Back
Topp