IKM UKE 6 ❤️

Åååå så kjedelig at testen ble positiv i tre dager, det var jo det vi ikke håpet på!! Men kanskje hele syklusen din er blitt forskjøvet, og da kan det jo være at tr blir litt senere - krysser fingrene for det :happy::)

Håper det, men tviler. Jeg har fått mens tidligere og tidligere:grumpy:
Men får vite om en uke:happy:

Hvordan er ståa hos deg?

Håper det, men tviler. Jeg har fått mens tidligere og tidligere:grumpy:
Men får vite om en uke:happy:

Hvordan er ståa hos deg?

Blir spennende å se da, har du ikm på tirsdag?

Nå er jeg 9 dpo, har litt murringer, og er generelt veldig trøtt haha. Men det kan jo ha noe med årstiden å gjøre:p

Spennende dager i møte nå :D her skjer det definitivt noe i kroppen i alle fall! Er bare 4, snart 5 dpo, men stikker og murrer i tide og utide, + oppblåst og trett. Tar det som et veldig positivt tegn på at syklusen begynner gå seg til, selv om jeg ikke har noe tro på det har klaffet. Glad om jeg får tilbake TR til rett tid jg, og er jo så "heldig" å bare være i 1 PP enda, og syns alt med prøving og venting er spennende enda ;)

Jeg har noen billige strimmeltester hjemme. Men hvor finner en hvor følsomme disse er for å måle HCG? Har jo lest her inne at det er forskjellig hvor lite HCG de slår på:-) kunne ikke finne noe på pakka eller bruksanvisningen :-)

Jeg har noen billige strimmeltester hjemme. Men hvor finner en hvor følsomme disse er for å måle HCG? Har jo lest her inne at det er forskjellig hvor lite HCG de slår på:) kunne ikke finne noe på pakka eller bruksanvisningen :)

Vetikke hvor stor forskjell det er på de fra forskjellige sider, men både de fra billig-tester.no og babyplan.no har en følsomhet på 25mIU/ml hCG, bortsett fra den som heter tidlig graviditetstest, som har 10 mIU/ml

Jeg har noen billige strimmeltester hjemme. Men hvor finner en hvor følsomme disse er for å måle HCG? Har jo lest her inne at det er forskjellig hvor lite HCG de slår på:-) kunne ikke finne noe på pakka eller bruksanvisningen :-)

På min fra baneplan sto det bak i bruksanvisningen. Ellers kan du jo søke inne på siden du har fått de fra, pleier å stå info der. Hvor har du kjøpt fra?

Vetikke hvor stor forskjell det er på de fra forskjellige sider, men både de fra billig-tester.no og babyplan.no har en følsomhet på 25mIU/ml hCG, bortsett fra den som heter tidlig graviditetstest, som har 10 mIU/ml

På min fra baneplan sto det bak i bruksanvisningen. Ellers kan du jo søke inne på siden du har fått de fra, pleier å stå info der. Hvor har du kjøpt fra?

Er fra billigtester, kan jo prøve å finne de igjen der :-)

Lest begge sidene i bruksanvisningen uten å finne noe ;)

Disse dpo dagene er de værste med prøvingen. Jeg har blitt skikkelig testetøs etter kjemisk i begynnelsen av desember men er jo bare tull å teste så tidlig. Hadde bare tre el tester denne måneden så fikk ikke estet ordentlig men tror jeg er 7 dpo idag. Eventuelt 6. Bør vente til fredag med å teste, men usikker på om jeg klarer det... har noen strimler så lett å gå i teste fella. Noen som har noen følelse på om det har klaffa?
Er så enig. Helt forferdelig å gå og vente. Har allerede testet 2 ganger ennå jeg ikke vet el/dpo, men vet det er alt for lenge til sannsynlig ikm... [emoji13]

Og hjelper ikke på at denne pp så virker det som kroppen min har et innbilt svangerskap (har alt for mange "symptomer" alt for tidlig til å være reelt), så kommer jo til å bli kjempeskuffet når tr kommer [emoji19]

Jaja. Imorgen er en ny fin dag til å tisse på kopp [emoji1]

Åååå så kjedelig at testen ble positiv i tre dager, det var jo det vi ikke håpet på!! Men kanskje hele syklusen din er blitt forskjøvet, og da kan det jo være at tr blir litt senere - krysser fingrene for det :happy:

Ja ikke godt å si hva det kan ha vært! Når skal du teste? :)

Tror jeg tester til lørdag:) vi er invitert på årsfest med jobben til samboeren min! Så da ser jeg om jeg kan drikke eller ikke :) prøver å leve som normalt frem til positiv test :)

6 dpo her, og absolutt ingen tegn foreløpig. Har ikke veldig trua akkurat.. Men mye som kan skje i dagene fremover! Lovte meg selv å vente til 9 dpo med å teste denne pp, så det som er mest spennende blir nok å se om jeg greier det eller ikke :P

6 dpo her, og absolutt ingen tegn foreløpig. Har ikke veldig trua akkurat.. Men mye som kan skje i dagene fremover! Lovte meg selv å vente til 9 dpo med å teste denne pp, så det som er mest spennende blir nok å se om jeg greier det eller ikke :P

Hehe, ikke alltid like lett å vente nei:-) ikke målt etter EL så vet ikke sikkert når den var, men i løpet av uka ryker det nok en test ;)

Er så enig. Helt forferdelig å gå og vente. Har allerede testet 2 ganger ennå jeg ikke vet el/dpo, men vet det er alt for lenge til sannsynlig ikm... [emoji13]

Og hjelper ikke på at denne pp så virker det som kroppen min har et innbilt svangerskap (har alt for mange "symptomer" alt for tidlig til å være reelt), så kommer jo til å bli kjempeskuffet når tr kommer [emoji19]

Jaja. Imorgen er en ny fin dag til å tisse på kopp [emoji1]

Rare greier å bli sånn testegal altså. Jeg har også allerede begynt å teste både igår og idag. Kanskje det føles bedre når man kan stå opp og tisse i en kopp. Da gjør man hvertfall noe [emoji23][emoji23] i dpo dagene kan man jo ikke gjøre noe. Men ellers i ppn så jobber man jo for at det skal skje noe...

Jaja. Krysser fingrene for denne ppn hos alle. Var ikke du også i forrige IKM gruppe sammen meg? Denne gangen må det bli vår tur [emoji4] lykke til med dagens testing (om ikke du er flinkere enn meg og klarer vente til imorgen [emoji4])

Hei dere
Første innlegg denne gangen. Har fulgt litt med dere de siste dagene.

IKM 9. Februar, 1pp. Spennende :dead: Har en sønn på snart 5 fra før men han var ikke planlagt, så den prøvingen har jeg ikke vært med på før.

Tvi tvi alle sammen!

Der jeg har kjøpt mine også. På siden til billig tester så står at kan teste opptil 5 dager før mens. Og i bruksanvisningen som fulgte med stod sensiviteten. Du får bare teste å se da :)

Denne virker lovende!! Er 7 dpo selv, men har en mistanke om at jeg ikke hadde fått like spennende tester :P

Hehe, tror nok ikke så mye på den streken :) selv om jeg har en magefølelse på klaff, så er ikke hode helt enig :)
Når skal du teste?:D

Hehe, tror nok ikke så mye på den streken :) selv om jeg har en magefølelse på klaff, så er ikke hode helt enig :)
Når skal du teste?:D

Jeg ser en tynn strek både før og etter 5 min, og det er uten å trikse med kontraster (og med knust skjerm på mobilen) :P Ikke for å gire deg for mye opp altså ;)

Skal vente til 9 dpo, som er lenge å vente for meg!! :D Jeg er egentlig skikkelig testetøs, uten testing er dpo-dagene så sykt kjedelige. Men nå har jeg bare fire billigtester igjen, så jeg må spare meg :P

Back
Topp