IKM UKE 6 ❤️

Enig, dagene er aldri så lange som i dpo-land [emoji53] har ingen følelse for verken det ene eller andre, men siden vi kun rakk å legge inn aksjer én gang rundt el er jeg litt skeptisk. Hva med deg? Misunner deg dine 6/7 dpo, er bare på 3 dpo selv [emoji1] trist å høre at du hadde en kjemisk, får håpe spira klorer seg fast denne gangen!

Krysser fingrene for klaff hos alle sammen her. Sambo var bortreist når jeg hadde el så er jo litt usikker på om det er noe håp. Men inntil videre krysser jeg fingrene for at aktiviteten før han dro kan ha vært nok ;)

Da skal listen være oppdatert. Er det noen som ikke har blitt ført opp på listen, eller om det er noe annet å redigere, så er det bare å gi meg en lyd :angelic:

Statusoppdatering:
Jakter fortsatt på EL, men testene fra tostreker gir ingen utslag (rart nok!) Nye tester er ventet i posten, hostesaften og grapefruktjuicen går ned hver dag og sengedansen er i rutine :woot: Mannen syns jeg er en i overkant ivrig prøver :D

3 dpo, nærmer seg 4 :D har en god del stikninger nedentil, men det behøver jo ikke bety noe som helst, og er vel uansett fortsatt for tidlig å merke noe i det hele tatt ;) pleier egentlig syns ukedagene går aaaaltfor fort, men nå går de plutselig sakte ja! Utrolig hvor fort man blir hekta på prosjekt prøving ;)

Da skal listen være oppdatert. Er det noen som ikke har blitt ført opp på listen, eller om det er noe annet å redigere, så er det bare å gi meg en lyd :angelic:

Statusoppdatering:
Jakter fortsatt på EL, men testene fra tostreker gir ingen utslag (rart nok!) Nye tester er ventet i posten, hostesaften og grapefruktjuicen går ned hver dag og sengedansen er i rutine :woot: Mannen syns jeg er en i overkant ivrig prøver :D

Jeg har ikm fredag 10/02 :)

Er enig med ventingen er lang når en skal vente på å teste. Jeg er vel bare 4dpo :0 på mine testet er sensiviteten 10mlU/Ml. De jeg brukte forrige gang var på 25. Husked ikke hvor tidlig jeg testet sist. Men før mens skulle komme .

Fikk veldig negativ EL-test fredag, veldig positiv lørdag og søndag, og veldig negativ igjen i dag. Lagt inn masse aksjer, så nå krysser vi fingrene :D Skal på sykehuset på fredag for innvendig UL, og generell sjekk. Veldig spent på resultatet da jeg mistenker PCOS. Noen som vet om de kan se noe på UL om det har skjedd noe angående befruktning? Og om UL kan være skadelig på noen måte hvis jeg er gravid?

Fikk veldig negativ EL-test fredag, veldig positiv lørdag og søndag, og veldig negativ igjen i dag. Lagt inn masse aksjer, så nå krysser vi fingrene :D Skal på sykehuset på fredag for innvendig UL, og generell sjekk. Veldig spent på resultatet da jeg mistenker PCOS. Noen som vet om de kan se noe på UL om det har skjedd noe angående befruktning? Og om UL kan være skadelig på noen måte hvis jeg er gravid?

Lykke til :) er vel for tidlig å se enda . Tidlige jeg har hørt blitt sett er uke 4-5. Sist graviditet så hadde jeg en innvendig ul. Da kunne hun ikke se noe.Fant ut like etter at jeg var gravid Men hvor tidlig husker jeg ikke

Lykke til :) er vel for tidlig å se enda . Tidlige jeg har hørt blitt sett er uke 4-5. Sist graviditet så hadde jeg en innvendig ul. Da kunne hun ikke se noe.Fant ut like etter at jeg var gravid Men hvor tidlig husker jeg ikke
Takk :) Ja, jeg tenkte det kunne være i tidligste laget, men da vet jeg i så fall at det ikke kan skade hvis jeg er gravid. Var litt redd for det nemlig :p

Plutselig ble jeg veldig usikker på når ikm egentlig er..
vi er bare i pp2, og har bare en måned å basere eggløsning og ikm på. Det er veldig mange år siden jeg ikke gikk på piller, og husker ikke hvor lang syklus jeg hadde da. Mener at jeg var helt "standard" med 28 dager, men usikker.
Forrige måned/første måned uten piller, var syklusen på 31 dager. For å si det mildt, så var hele desember svært fysisk og psykisk krevende på jobb. Kan dette ha gjort at el og ikm ble forskjøvet, og syklusen min er bare 28 dager? Hvilken dato skal jeg gå ut fra da?
Med 31 dagers syklus vil ikm bli 7.februar, med 28 dagers 4.februar.

Har en kollega som også er 6 dpo ( ja hun er åpen om det fordi hun har vært prøver så lenge ) og hun klagde også på kvalme i dag. ;-)

Kvalme her også :) men har vært det innimellom også. Krysser fingre for hele gjengen :)

Plutselig ble jeg veldig usikker på når ikm egentlig er..
vi er bare i pp2, og har bare en måned å basere eggløsning og ikm på. Det er veldig mange år siden jeg ikke gikk på piller, og husker ikke hvor lang syklus jeg hadde da. Mener at jeg var helt "standard" med 28 dager, men usikker.
Forrige måned/første måned uten piller, var syklusen på 31 dager. For å si det mildt, så var hele desember svært fysisk og psykisk krevende på jobb. Kan dette ha gjort at el og ikm ble forskjøvet, og syklusen min er bare 28 dager? Hvilken dato skal jeg gå ut fra da?
Med 31 dagers syklus vil ikm bli 7.februar, med 28 dagers 4.februar.
Har du funnet EL? Perioden mellom EL og IKM skal være noenlunde konstant, så det er der du må telle fra. Totallengden på syklusen kan variere noe, men lutealfasen er normalt lik hver mnd :)

Blæ! Gledet meg over at lutealfasen så ut til å bli en dag lenger denne pp, men nå, for første gang siden jeg begynte å teste, har jeg hatt positiv test nå i 3 dager mot 1 dag tidligere. Blir spennende å se om jeg får mensen senere og.

Mistet motet idag :grumpy:

Idag våknet jeg og var helt død! Var bombesikker på at jeg skulle få spysyka! Var så gåen og dårlig og ble enda mer kvalm når jeg spiste yoghurt og drakk oboy ! :Og heldigvis gikk det over når jeg tok 2 paracet ! Hadde også ekstremt vondt i hodet og øynene! Tror det var begynnelse på migrene eller noe? :) er vel 7dpo eller 6 idag:)

Blæ! Gledet meg over at lutealfasen så ut til å bli en dag lenger denne pp, men nå, for første gang siden jeg begynte å teste, har jeg hatt positiv test nå i 3 dager mot 1 dag tidligere. Blir spennende å se om jeg får mensen senere og.

Mistet motet idag :grumpy:

Åååå så kjedelig at testen ble positiv i tre dager, det var jo det vi ikke håpet på!! Men kanskje hele syklusen din er blitt forskjøvet, og da kan det jo være at tr blir litt senere - krysser fingrene for det :happy:

Idag våknet jeg og var helt død! Var bombesikker på at jeg skulle få spysyka! Var så gåen og dårlig og ble enda mer kvalm når jeg spiste yoghurt og drakk oboy ! :Og heldigvis gikk det over når jeg tok 2 paracet ! Hadde også ekstremt vondt i hodet og øynene! Tror det var begynnelse på migrene eller noe? :) er vel 7dpo eller 6 idag:)

Ja ikke godt å si hva det kan ha vært! Når skal du teste? :)

Back
Topp