IKM UKE 6 ❤️

Jeg ser en tynn strek både før og etter 5 min, og det er uten å trikse med kontraster (og med knust skjerm på mobilen) :P Ikke for å gire deg for mye opp altså ;)

Skal vente til 9 dpo, som er lenge å vente for meg!! :D Jeg er egentlig skikkelig testetøs, uten testing er dpo-dagene så sykt kjedelige. Men nå har jeg bare fire billigtester igjen, så jeg må spare meg :P

Blir spennende å se hva den i morgen sier :)
Hehe, skulle også vente til 9 dpo, men du ser hvordan det gikk ;) men helt enig med deg at dpo-land er innmari kjedelig om man ikke tester :p og når man har 20 strimmeltester liggende, 4 cbd og 4 tester på monitoren da må man bare prøve :D

Hei dere
Første innlegg denne gangen. Har fulgt litt med dere de siste dagene.

IKM 9. Februar, 1pp. Spennende :dead: Har en sønn på snart 5 fra før men han var ikke planlagt, så den prøvingen har jeg ikke vært med på før.

Tvi tvi alle sammen!
Velkommen! Da er du ført opp på listen :)

Lykke til ;)

Sååå spennende, gleder meg til å følge med på fine streker her framover :-)

Ingen symptomer her i dag, og det er vel like normalt som unormalt på 5 dpo ;) prøver ikke tenke for mye på det, men må bare innrømme at det holder hardt :angelic:

Hm, hadde egentlig tenkt å vente til IKM, men nå virker det fryktelig lenge til :oops: så tipper det ryker en test på søndag, 9 dpo ;) hvor langt i løypa er du kommet?
6 dpo idag. Tenker å teste lørdag eller søndag, selvom ikke det er såå stor sjanse for utslag da, men noe må man jo gjøre. Lykke til ;)

6 dpo idag. Tenker å teste lørdag eller søndag, selvom ikke det er såå stor sjanse for utslag da, men noe må man jo gjøre. Lykke til ;)
He, he, know the feeling ;) fikk jo lyst til å sjekke i dag liksom :wacky: meeeen, litt viljestyrke får man da ha :p da ligger vi ganske likt - det blir spennende altså! Masse lykke til :-) hvilket nummer i rekka prøver dere på? Vi er akkurat igang med å prøve på nr 3, en skikkelig attpåskatt om vi får d til, minsten er 8 nå. Var jo egentlig ferdige, men så kom lengselen etter en liten bror eller søster, og plutselig var vi her :Heartpink

Rare greier å bli sånn testegal altså. Jeg har også allerede begynt å teste både igår og idag. Kanskje det føles bedre når man kan stå opp og tisse i en kopp. Da gjør man hvertfall noe [emoji23][emoji23] i dpo dagene kan man jo ikke gjøre noe. Men ellers i ppn så jobber man jo for at det skal skje noe...

Jaja. Krysser fingrene for denne ppn hos alle. Var ikke du også i forrige IKM gruppe sammen meg? Denne gangen må det bli vår tur [emoji4] lykke til med dagens testing (om ikke du er flinkere enn meg og klarer vente til imorgen [emoji4])
Ja, blir helt tullerusk av å ikke teste jeg etter jeg bestilte typ 100 strimmeltester på ebay [emoji1]

Godt mulig vi var i samme ikm sist gang også. Dette er vår fjerde pp etter en ma i oktober. Har to barn fra før som vi jobbet veldig for (2 år +/- på begge), så rasjonelt sett så er vel mine sjangser små for klaff så kjapt, men så lever man jo i troa hver gang likevel [emoji4]

Dere prøvd lenge?

He, he, know the feeling ;) fikk jo lyst til å sjekke i dag liksom :wacky: meeeen, litt viljestyrke får man da ha :p da ligger vi ganske likt - det blir spennende altså! Masse lykke til :) hvilket nummer i rekka prøver dere på? Vi er akkurat igang med å prøve på nr 3, en skikkelig attpåskatt om vi får d til, minsten er 8 nå. Var jo egentlig ferdige, men så kom lengselen etter en liten bror eller søster, og plutselig var vi her :Heartpink

Dette blir nr 2. Har en sønn på snart 5 år. Hadde eeegentlig ikke tenkt til å vente så lenge før vi startet med nr 2. Men det ble nå sånn :):)
Koselig med en attpåskatt da! Måtte dagene frem til helgen gå FORT :angelic:

Der jeg har kjøpt mine også. På siden til billig tester så står at kan teste opptil 5 dager før mens. Og i bruksanvisningen som fulgte med stod sensiviteten. Du får bare teste å se da :)

Litt lang syklus sist så IKM 8/2. Men med 28 dagers syklus som jeg har pleid å ha tidligere er IKM 6/2 så mulig det ryker en test i morra tidlig eller kanskje fredag ;)

Hvordan ligger dere an? Jeg er 7 Dpo. Tok en test i dag som var blenda :P har dere noen graviditetssymptomer enda ?:-)

Hvordan ligger dere an? Jeg er 7 Dpo. Tok en test i dag som var blenda [emoji14] har dere noen graviditetssymptomer enda ?:-)
11 dpo her.. oppblåst, murringer i magen, hodepine, halsbrann og (beklager detaljer) mye utflod (tynt). Har hatt en godfølelse hele veien.. men idag har den avtatt litt :/ Tempen er fortsatt høy og fin men er redd for dropp 14 dpo og mens 15 dpo.. vi får se :) har du noen symptomer? [emoji4]

Legger ved bilde. FF mener jeg er 13dpo idag mens ladycomp sier 11 så jeg følger ladycomp for ikke å forhaste meg : p
0325b3998a757158cf591b513d203ddf.jpg

Last edited:
Hvordan ligger dere an? Jeg er 7 Dpo. Tok en test i dag som var blenda :P har dere noen graviditetssymptomer enda ?:-)

Vet ikke når EL var men etter WomanLog er det 7 dager siden, men kan å være 9 pga litt lengre syklus sist. Ingen symptomer..,.

Tar kanskje en test i morra eller på fredag :-)

Hvordan ligger dere an? Jeg er 7 Dpo. Tok en test i dag som var blenda [emoji14] har dere noen graviditetssymptomer enda ?:-)
Allerede klart å ta to blenda tester enda jeg vet det er alt for tidlig. Er helt håpløs på de greiene der [emoji1] Vet ikke dpo da jeg ikke har testet etter el denne pp. Ikm er ca i midten av neste uke, har uregelmessige sykluser.
Ellers har jeg ikke troa på at det er klaff fra en fornuftig synsvinkel, men kroppen/hodet mitt tuller så masse med meg denne gangen at jeg kommer til å bli sykt skuffa når tr dukker opp. Er sånn forkjøla-light som jeg har vært alle gangene jeg har vært gravid, trøtt som ei strømpe uansett hvor mye jeg sover, og mannen kommenterte faktisk igår på hvor hissig/irritabel jeg har vært de siste to dagene. Så ja. Hodet mitt forsøker virkelig å overbevise fornuften om at jeg er gravid. #venterpåtidenesnedtur [emoji19]

Allerede klart å ta to blenda tester enda jeg vet det er alt for tidlig. Er helt håpløs på de greiene der [emoji1] Vet ikke dpo da jeg ikke har testet etter el denne pp. Ikm er ca i midten av neste uke, har uregelmessige sykluser.
Ellers har jeg ikke troa på at det er klaff fra en fornuftig synsvinkel, men kroppen/hodet mitt tuller så masse med meg denne gangen at jeg kommer til å bli sykt skuffa når tr dukker opp. Er sånn forkjøla-light som jeg har vært alle gangene jeg har vært gravid, trøtt som ei strømpe uansett hvor mye jeg sover, og mannen kommenterte faktisk igår på hvor hissig/irritabel jeg har vært de siste to dagene. Så ja. Hodet mitt forsøker virkelig å overbevise fornuften om at jeg er gravid. #venterpåtidenesnedtur [emoji19]

Ikke lett periode en er inne i nei.... forresten veldig søtsug her og det peker jo heller på TR neste uke :(

Jeg er ca 3-4 dpo. Jeg har migrene fra h**vete, men tørr ikke å ta medisin i tilfelle jeg kan være gravid [emoji85] Jeg hadde masse hodepine og migrene de første og siste ukene sist så det er jo håp [emoji111] Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal teste tidlig (og dermed evt bli skuffet) eller trippe etter mensen og muligens bli skuffet slik .. Jeg testa 12 dpo sist, og da var jeg 90% sikker på at jeg var gravid da søtsuget mitt var borte over natta.

Når skal dere teste?

11 dpo her.. oppblåst, murringer i magen, hodepine, halsbrann og (beklager detaljer) mye utflod (tynt). Har hatt en godfølelse hele veien.. men idag har den avtatt litt :/ Tempen er fortsatt høy og fin men er redd for dropp 14 dpo og mens 15 dpo.. vi får se :) har du noen symptomer? [emoji4]

Legger ved bilde. FF mener jeg er 13dpo idag mens ladycomp sier 11 så jeg følger ladycomp for ikke å forhaste meg : p
0325b3998a757158cf591b513d203ddf.jpg

Spennende med mange symtomer :) satser på at tempen holder seg høy og du får to streker snart!
Jeg har noen symtomer men de kan likeså godt skyldes andre ting da:) men er veldig trøtt og tørst! Stått opp for å tisse på natta to dager på rad..kjenner murring i magen, litt stikking i bekkenet innimellom... er ikke mange mnd siden jeg var gravid og har en ganske lik følelse i mageregionen nå.. nylig graviditet kan jo være grunnen til bekkenmurringen da! Bekkenet kranglet når jeg gikk på pergotime for to uker siden og!! Håper veldig men prøver å ikke legge for mye i symptomene enda :)

Jeg har IKM fredag 10,02... Kjenner jeg gruer meg nesten litt, ble så innmari skuffet sist måned da det ikke klaffet... måtte sette meg på toalettet på jobb og gråte en skvett. :/ Når er det tidligste jeg kan teste og forvente et fornuftig svar, og hvilken test er mest følsom?
Har to fra før, gutt på 11 og jente på 5, alle gode ting er tre <3 <3 <3
Føler dagene nå er neste uutholdelig laaaaaaaaange... *sukk*

Litt lang syklus sist så IKM 8/2. Men med 28 dagers syklus som jeg har pleid å ha tidligere er IKM 6/2 så mulig det ryker en test i morra tidlig eller kanskje fredag ;)

Har hatt 28 tidligere jeg også men nå hadde jeg 31 dager. Tydeligvis litt varierende hos meg. Krysser fingre for deg :)

Back
Topp