IKM UKE 6 ❤️

Spennende dette her altså :nailbiting: masser av lykke til og ønske om fine streker snart sendes uke 6 gruppa :happy:

Lurer litt på - når regner dere egentlig 1 dpo? Dagen etter positiv EL-test, eller dagen deretter? Testen min var negativ lørdag, så regnet 1 dpo søndag - vil si 6 dpo i dag? Eller er det 7??

Symptomer her: kviser, vibrering i lysken, tisser ofte. Prøver å ikke legge så alt for mye i det for jeg tok det så tungt når TR kom sist. Håper så at det har klaffet !

Jeg er konstant tørst, opp å tisse på natta 3 dager på rad, trøtt og sliten, har masse murring/press i mage og i bekken og hvit/gul utflod! Jeg er 8 Dpo i dag.

10 dpo og spottingen er godt i gang. Da er det vel bare å forberede seg på ny pp :( føles tungt akkurat idag!

Jeg er konstant tørst, opp å tisse på natta 3 dager på rad, trøtt og sliten, har masse murring/press i mage og i bekken og hvit/gul utflod! Jeg er 8 Dpo i dag.
Jeg er også 8 dpo. Pittelitt utflod her også. Kjenner mye murringer innimellom og stikk i siden. Men det gjorde jeg sist også uten å.være gravid.. tørr ikke håpe for mye..

Jeg er også 8 dpo. Pittelitt utflod her også. Kjenner mye murringer innimellom og stikk i siden. Men det gjorde jeg sist også uten å.være gravid.. tørr ikke håpe for mye..

Ja tør ikke håpe jeg heller! Kan jo være trøtt, oppblåst osv av helt andre grunner!!

Hadde tre dager med positiv EL test (minst, gikk dessverre tom), men ingen smerter. Merkelig! Sist måned vrei jeg meg i eggløsningssmerter og har alltid kjekt de, men ingenting foreløpig. Utfloden har gått over til creamy, så jeg lurer på om jeg rett og slett ikke hadde el denne måneden. Hmmmmmm...

Jeg tok en cb early i går ettermiddag 7 dpo. Blendahvit selvfølgelig. Skjønner ikke hvorfor jeg trodde noe annet så tidlig :P

Kjedelig med den spottinga. Har du alltid spottet noen dager før IKM?

Sist pp startet jeg å spotte 2 dager over ikm.. Har pleid å spotte før tr, men tror aldri det har skjedd så tidlig før.. Men men, er vel bare å stålsette seg før tr kommer inn døra! Duda??

Spennende dette her altså :nailbiting: masser av lykke til og ønske om fine streker snart sendes uke 6 gruppa :happy:

Lurer litt på - når regner dere egentlig 1 dpo? Dagen etter positiv EL-test, eller dagen deretter? Testen min var negativ lørdag, så regnet 1 dpo søndag - vil si 6 dpo i dag? Eller er det 7??
Da jeg tester for el så har jeg regnet dagen etter negativ test som 1 dpo. Altså to dager etter positiv test

Da jeg tester for el så har jeg regnet dagen etter negativ test som 1 dpo. Altså to dager etter positiv test
Thanks! Ja, da har jeg regnet riktig :)

Noe er på gang i denne kroppen - det er helt klart! Magen står som en ballong, og jeg har bare lyst til å gå og legge meg, trøtt som en dupp :p men etter flere år med spiral, så skyldes det nok helst at kroppen prøver å komme i gjenge igjen. Håper jo litt såklart med så mange tegn, men tror det ikke. Bare håper TR kommer som den skal i alle fall!

Sist pp startet jeg å spotte 2 dager over ikm.. Har pleid å spotte før tr, men tror aldri det har skjedd så tidlig før.. Men men, er vel bare å stålsette seg før tr kommer inn døra! Duda??

Virker som det har blitt normalen at jeg spotter fra 9-10 dpo.. men ja m, får bare forberede seg på ny pp :/

Utålmodig blir vel alle når man først har bestemt seg. Uansett hvor lang eller kort tid det tar, så føles det som regel for lenge vil jeg tro.

Vi hadde ikke aktivt prøvd før jeg ble gravid i høst, men prøvde ikke unngå det heller sånn sett. Jeg har ikke gått på prevensjon de siste 8,5 årene, og var vel gått nesten to år fra jeg fikk mensen igjen etter andre svangerskapet til jeg ble gravid nå i høst. Siden vi ikke forsøkte aktivt for å treffe så kom det som en overraskelse gitt, selv om vi vet hvordan barn lages [emoji1]

Ja det er sant. Den dagen man bestemmer seg skulle man helst vært gravid igår.. rart det der!

Håper det ikke tar altfor lang tid før det er en spire hos deg igjen. Krysser fingrene for at du sitter med positiv test om noen få dager :)

Back
Topp