LilleTusta
Glad i forumet
9 dpo og hatt halsbrann/gulping noe som jeg aldri har :O what? Kan det være et tegn? Så har jeg ømme bryst! Ikke nipler som jeg pleier! Kan dette være vår tur?! Håper det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo nå tror jeg TR har ankommet
Æsj! Dustemens! Neineinei!!!
<3 <3 <3 Hvordan går det med deg?
Her er det fravær av *alt* av vanlige DPO-greier. Ikke ømme bryster, ikke luft i magen, ikke utflod - helt merkelig!
Tja, tror ikke det var vært noen eggløsning. Hadde ingen smerter og jeg pleier å kjenne det godt. Hadde jo positive tester, men det betyr vel ikke at man man må ha eggløsning. Men hvis jeg mot all formodning har hatt, så er jeg vel 1 maks 2 dpo. Så lenge til jeg får vite noe masse lykke til neste pp!
Off! Nei! Det var jo ikke det som var planen vil du gi det noen dager eller vil du at jeg skal føre deg opp på TR?Jo nå tror jeg TR har ankommet
Off! Nei! Det var jo ikke det som var planen vil du gi det noen dager eller vil du at jeg skal føre deg opp på TR?
Her er det fravær av *alt* av vanlige DPO-greier. Ikke ømme bryster, ikke luft i magen, ikke utflod - helt merkelig!
Tatt en test idag. Ikke antydning til en strek engang :/ bare å vente på tr da :0
Så leit sender deg en god klem!Bare å føre meg opp Nå er det ingen tvil!
Så leit sender deg en god klem!
Hvor mange dager dpo?