IKM UKE 6 ❤️

9 dpo og hatt halsbrann/gulping noe som jeg aldri har :O what? Kan det være et tegn? Så har jeg ømme bryst! Ikke nipler som jeg pleier! Kan dette være vår tur?! Håper det!

Mulig jeg lyser noe gravidvibber!! Er 5 stk denne uka som har spurt om vi ikke skal ha en lillesøster/lillerbror snart, eller om den er på vei allerede [emoji87][emoji87]

<3 <3 <3 Hvordan går det med deg?

Tja, tror ikke det var vært noen eggløsning. Hadde ingen smerter og jeg pleier å kjenne det godt. Hadde jo positive tester, men det betyr vel ikke at man man må ha eggløsning. Men hvis jeg mot all formodning har hatt, så er jeg vel 1 maks 2 dpo. Så lenge til jeg får vite noe ;) masse lykke til neste pp!

Her er det fravær av *alt* av vanlige DPO-greier. Ikke ømme bryster, ikke luft i magen, ikke utflod - helt merkelig!

Noen som vet om det går an å ha festesmerter? Utrolig mye stikking i livmoren i dag og i går pluss jeg har vært kvalm både under EL og disse dpo dagene... er bare 3 dpo. Jeg tisser også unormalt mye

Tja, tror ikke det var vært noen eggløsning. Hadde ingen smerter og jeg pleier å kjenne det godt. Hadde jo positive tester, men det betyr vel ikke at man man må ha eggløsning. Men hvis jeg mot all formodning har hatt, så er jeg vel 1 maks 2 dpo. Så lenge til jeg får vite noe ;) masse lykke til neste pp!

Tusen takk :happy: Ahh skjønner, får håpe egget slapp og i såfall blir det jo noen spennende uker framover :joyful:

Har siste dagene følt meg skikkelig støl i magen når jeg har stått opp, som jeg skulle trent magemuskelen hardt. Ikke trent på lenge så lurer på hva det er for noe?

Tatt en test idag. Ikke antydning til en strek engang :/ bare å vente på tr da :0

Testet idag 7 dpo. Selvsagt blenda. Har de siste syklusene har skikkelig stikkinger, noe jeg ikke har noen ting av nå. Skjønner ingenting. Håper det er et godt tegn, men har helt ærlig liten tro denne PP. Tidligere har DPO dagene vært uutholdelige, men nå kjenner jeg jeg er mer careless :P Masse lykke til alle sammen :)

I dag har jeg vært hos gynekolog og fått påvist PCO/PCOS. Har hatt det på følelsen i mange år, så det kom ikke akkurat som noe sjokk. Hun kunne også se at jeg nylig har hatt eggløsning på høyre side, noe som stemmer godt med positiv EL-test lørdag og søndag. Har fått metformin, så jeg håper ting vil løse seg etterhvert. Noen som går på metformin her som vil dele erfaringer? Eller noen som har PCO/PCOS?

Back
Topp