IKM UKE 6 ❤️

Dette blir nr 2. Har en sønn på snart 5 år. Hadde eeegentlig ikke tenkt til å vente så lenge før vi startet med nr 2. Men det ble nå sånn :):)
Koselig med en attpåskatt da! Måtte dagene frem til helgen gå FORT :angelic:

Det blir nok en flink og kjekk storebror som vil ha masse glede av få småsøsken :-) det er noe av det jeg virkelig gleder meg til, at de to eldste vil skjønne og huske mye mer av dette enn det eldste gjorde da han ble storebror :-)

Jepp, nå kan dagene bare fly ;) går unna de dagene man er på jobb i alle fall! Babystøv sendes :)

Så spennende å lese om symptomene deres! Her er bare å erkjenne nada i dag, kjenner absolutt ingenting o_O mot masse murring og stikking i går, så er det putt stille i dag. Men, men, tidlig enda :D

Jeg har IKM fredag 10,02... Kjenner jeg gruer meg nesten litt, ble så innmari skuffet sist måned da det ikke klaffet... måtte sette meg på toalettet på jobb og gråte en skvett. :/ Når er det tidligste jeg kan teste og forvente et fornuftig svar, og hvilken test er mest følsom?
Har to fra før, gutt på 11 og jente på 5, alle gode ting er tre <3 <3 <3
Føler dagene nå er neste uutholdelig laaaaaaaaange... *sukk*

IKM 10.2 her også :) huff skjønner du ble skuffet. Gruer meg litt jeg også.:/ jente på snart 15 mnd her. Den testen jeg har nå er helt nede i 10 ellers er det jo vanlig med 25. Kjøpt på billige tester. Tidlig graviditetstes fra babyplan. Jeg har strimmel med kan også få stav

Ingen symptomer her heller, 6dpo, men fortsatt tidlig. Spennende med alle dere med sammenfallende symptomer, krysser fingrene for fine streker neste uke [emoji4]

Ja, blir helt tullerusk av å ikke teste jeg etter jeg bestilte typ 100 strimmeltester på ebay [emoji1]

Godt mulig vi var i samme ikm sist gang også. Dette er vår fjerde pp etter en ma i oktober. Har to barn fra før som vi jobbet veldig for (2 år +/- på begge), så rasjonelt sett så er vel mine sjangser små for klaff så kjapt, men så lever man jo i troa hver gang likevel [emoji4]

Dere prøvd lenge?

Kan ikke si vi har prøvd lenge. Er pp3 etter vi gikk ordentlig inn for å prøve. Men var i september vi bestemte oss for en til og ikke gjorde noe for å forhindre det. Så begynner å bli lit utålmodig dessverre. PP1 var kjemisk. Er kjipt hvordan man blir ekstra utålmodig når man først har hatt positiv test. Er nr 3 vi prøver på også.
Trist å høre om MA. Hadde dere prøvd lenge før det? Jeg hadde en MA selv mellom de to barna jeg har.
Masse lykke til denne pp. Krysser fingrene for klaff :)

Jeg blir gal av å være i dpo land ;) dagene går kjempe sakte. Har hatt symptomer i flere dager (litt sterkere enn ellers). Men det er sikkert bare forberedelse på tr og et blaff av omgangssyke. Datteren min har hatt det.
Og disse cb testene skal jeg slutte med tror jeg. Forrige pp var cb early helt hvit og cb pluss hadde klare skyggestreker. Igår tok jeg cb early som hadde helt tydelig (men svak) strek som kom med en gang. Fikk litt håp da. Hadde bare cb pluss idag men den var helt blenda. Merkelige greier. Har lest masse om cb skyggestrekene og nå har jeg opplevd de selv også. Må slutte å bruke penger på de testene. Får holde meg til cbd og ikke teste før IKM!! (Gleder meg til å se hvor flink jeg er neste pp[emoji12]) Men håper det ikke blir flere pp [emoji51]

Kan ikke si vi har prøvd lenge. Er pp3 etter vi gikk ordentlig inn for å prøve. Men var i september vi bestemte oss for en til og ikke gjorde noe for å forhindre det. Så begynner å bli lit utålmodig dessverre. PP1 var kjemisk. Er kjipt hvordan man blir ekstra utålmodig når man først har hatt positiv test. Er nr 3 vi prøver på også.
Trist å høre om MA. Hadde dere prøvd lenge før det? Jeg hadde en MA selv mellom de to barna jeg har.
Masse lykke til denne pp. Krysser fingrene for klaff :)
Utålmodig blir vel alle når man først har bestemt seg. Uansett hvor lang eller kort tid det tar, så føles det som regel for lenge vil jeg tro.

Vi hadde ikke aktivt prøvd før jeg ble gravid i høst, men prøvde ikke unngå det heller sånn sett. Jeg har ikke gått på prevensjon de siste 8,5 årene, og var vel gått nesten to år fra jeg fikk mensen igjen etter andre svangerskapet til jeg ble gravid nå i høst. Siden vi ikke forsøkte aktivt for å treffe så kom det som en overraskelse gitt, selv om vi vet hvordan barn lages [emoji1]

Tror jeg hører til her inne, er ikke helt sikker på når ikm er. Men satser på at det er rundt 5-6 isj. 1pp barn nr 3[emoji4]

212c3f5314247f6dec7c027436a6046e.jpg

Her er min test i dag, kan skimte hvor streken skal være og det gjorde jeg ikke i går, da var den blendahvit. Så har et lite håp om at den er tydelig positiv om noen dager[emoji4]

Hva er symptomene deres så langt?
Her går det i ømme bryster (såpass at det er et mareritt å ta av seg bhen), ligamentsmerter, liten matlyst og søvnløs. Akkurat slik det var sist gang. Men kan jo hende jeg lurer meg selv fordi jeg er så spent og ikke klarer å tenke på så mye annet.

Jeg prøver overbevise meg selv om at det ikke har klaffet, så jeg slipper bli skuffa! Men har masse kviser, det hdde jeg forrige gang jeg var gravid! Ømme pupper, småuggen i kroppen, vondt bekken og korsrygg, og ekstremt trøtt

Back
Topp