Hvordan ligger dere an? Jeg er 7 Dpo. Tok en test i dag som var blenda har dere noen graviditetssymptomer enda ?
6dpo her har vært veldig kvalm. Men tror heller det er noe smittsomt pågang :0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan ligger dere an? Jeg er 7 Dpo. Tok en test i dag som var blenda har dere noen graviditetssymptomer enda ?
Jeg gir opp denne pp'en :-( kjemisk i forrige og virker ikke som el har tenkt å dukke opp med d første.
Dette blir nr 2. Har en sønn på snart 5 år. Hadde eeegentlig ikke tenkt til å vente så lenge før vi startet med nr 2. Men det ble nå sånn
Koselig med en attpåskatt da! Måtte dagene frem til helgen gå FORT
Tusen takk [emoji173]Så kjedelig, sender deg en god klem <3
Jeg har IKM fredag 10,02... Kjenner jeg gruer meg nesten litt, ble så innmari skuffet sist måned da det ikke klaffet... måtte sette meg på toalettet på jobb og gråte en skvett. :/ Når er det tidligste jeg kan teste og forvente et fornuftig svar, og hvilken test er mest følsom?
Har to fra før, gutt på 11 og jente på 5, alle gode ting er tre <3 <3 <3
Føler dagene nå er neste uutholdelig laaaaaaaaange... *sukk*
8 dpo og blendahvit test... seff!
Ja, blir helt tullerusk av å ikke teste jeg etter jeg bestilte typ 100 strimmeltester på ebay [emoji1]
Godt mulig vi var i samme ikm sist gang også. Dette er vår fjerde pp etter en ma i oktober. Har to barn fra før som vi jobbet veldig for (2 år +/- på begge), så rasjonelt sett så er vel mine sjangser små for klaff så kjapt, men så lever man jo i troa hver gang likevel [emoji4]
Dere prøvd lenge?
Utålmodig blir vel alle når man først har bestemt seg. Uansett hvor lang eller kort tid det tar, så føles det som regel for lenge vil jeg tro.Kan ikke si vi har prøvd lenge. Er pp3 etter vi gikk ordentlig inn for å prøve. Men var i september vi bestemte oss for en til og ikke gjorde noe for å forhindre det. Så begynner å bli lit utålmodig dessverre. PP1 var kjemisk. Er kjipt hvordan man blir ekstra utålmodig når man først har hatt positiv test. Er nr 3 vi prøver på også.
Trist å høre om MA. Hadde dere prøvd lenge før det? Jeg hadde en MA selv mellom de to barna jeg har.
Masse lykke til denne pp. Krysser fingrene for klaff
Måtte ta en test i dag jeg å som var blendahvit