IKM UKE 6 ❤️

Idag er strimmelen mye tydeligere så jeg er ikke i tvil lenger. For tidlig til digital, men håper den kan bli positiv på IKM til mandag. Krysser fingrene for at den klamrer seg fast denne gangen. (Hadde kjemisk i desember). Her er bilde:
30e8af7eebc8f09fcb50634b2b37bdad.jpg

Idag er strimmelen mye tydeligere så jeg er ikke i tvil lenger. For tidlig til digital, men håper den kan bli positiv på IKM til mandag. Krysser fingrene for at den klamrer seg fast denne gangen. (Hadde kjemisk i desember). Her er bilde:

Gratulerer <3 ser den klart og tydelig :)

Viste ikke at det fantes progesteronrik mat! Hva spiser du da? :) jeg prøver womans care denne pp'n, det er progesteronkrem :) tviler på at det fungerer, men kan jo ikke skade å prøve tenker jeg!

Egg og spinat iallefall. Her spises det masse egg :happy:

Krysser fingrene for at den sitter hele veien til oktober [emoji4]

Gratulerer! Nydelig strek det der [emoji4] håper spira klorer seg fast!

Her kommer tanta alt for tidlig.. :( har ikke tatt eltester denne måneden da. Så kjenner nok ikke kroppen min så godt som jeg trodde. Men når jeg kikker på ovia appen så skjønner jeg hvorfor vi ikke fikk det til denne måneden heller:( bomma med 4 dager..

10 dpo og fikk denne streken, som vises tydelig i virkeligheten :p meen dessverre etter 5 minutter! :(
2b2d47329866b1611d1885d87daeadb2.jpg

Negativ test her i dag, 10 dpo :( Samme skyggestrek som alltid, så går og myser på testen i flere timer etterpå :P

Jeg fikk denne i dag, ser ingen farge så er nok skygge. Første gangen jeg prøver One Step, noen som har erfaringer? [emoji4]

aeb3dde391da014df1608d35c14bffa5.jpg

Negativ digital cb i ettermiddag, 10 dpo. Er alt håp ute? Når jeg mistet sist hadde jeg positiv på kvelden 9 dpo. Har veldig strekking nedentil..

Negativ i dag 9-10 dpo. Men jeg får seint positiv. Har fått neg 11-12 dpo når jeg har vært gravid.

Negativ digital cb i ettermiddag, 10 dpo. Er alt håp ute? Når jeg mistet sist hadde jeg positiv på kvelden 9 dpo. Har veldig strekking nedentil..

Jeg ville ikke tenkt at alt håp er ute. Cbd er vel ikke så sensitiv. Jeg hadde negativ cbd idag men hvis du ser på en av mine tidligere poster idag så er det ingen tvil på strimmelen.

Tør jeg teste i morgen? 10 dpo i morra! Men husker at med henne jeg har fikk jeg positiv på IKM! Men tror faktisk ikke jeg testet før IKM heller da [emoji51]

Back
Topp