Idag er strimmelen mye tydeligere så jeg er ikke i tvil lenger. For tidlig til digital, men håper den kan bli positiv på IKM til mandag. Krysser fingrene for at den klamrer seg fast denne gangen. (Hadde kjemisk i desember). Her er bilde:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Idag er strimmelen mye tydeligere så jeg er ikke i tvil lenger. For tidlig til digital, men håper den kan bli positiv på IKM til mandag. Krysser fingrene for at den klamrer seg fast denne gangen. (Hadde kjemisk i desember). Her er bilde:
Gratulerer <3 ser den klart og tydelig
Viste ikke at det fantes progesteronrik mat! Hva spiser du da? jeg prøver womans care denne pp'n, det er progesteronkrem tviler på at det fungerer, men kan jo ikke skade å prøve tenker jeg!
Egg og spinat iallefall. Her spises det masse egg
Krysser fingrene for at den sitter hele veien til oktober [emoji4]Idag er strimmelen mye tydeligere så jeg er ikke i tvil lenger. For tidlig til digital, men håper den kan bli positiv på IKM til mandag. Krysser fingrene for at den klamrer seg fast denne gangen. (Hadde kjemisk i desember). Her er bilde:
Gratulerer! Nydelig strek det der [emoji4] håper spira klorer seg fast!Idag er strimmelen mye tydeligere så jeg er ikke i tvil lenger. For tidlig til digital, men håper den kan bli positiv på IKM til mandag. Krysser fingrene for at den klamrer seg fast denne gangen. (Hadde kjemisk i desember). Her er bilde:
Så gøy!! GratulererIdag er strimmelen mye tydeligere så jeg er ikke i tvil lenger. For tidlig til digital, men håper den kan bli positiv på IKM til mandag. Krysser fingrene for at den klamrer seg fast denne gangen. (Hadde kjemisk i desember). Her er bilde:
Hurra, så gøy!!! Gratulerer så masse!! Håper å se mange flere slike! [emoji4]Idag er strimmelen mye tydeligere så jeg er ikke i tvil lenger. For tidlig til digital, men håper den kan bli positiv på IKM til mandag. Krysser fingrene for at den klamrer seg fast denne gangen. (Hadde kjemisk i desember). Her er bilde:
Negativ digital cb i ettermiddag, 10 dpo. Er alt håp ute? Når jeg mistet sist hadde jeg positiv på kvelden 9 dpo. Har veldig strekking nedentil..