IKM UKE 6 ❤️

Jeg fikk negativ cb early i dag! På ettermiddagsurin, men hadde gått 4 timer. 10 dpo og helt blenda. Den skal jo være så sensitiv... Er alt håp ute tror dere?? Ikm om 3 dager, men el kom 3-4 dager senere enn vanlig så det KAN jo hende tr er forskjøvet også.........:P

Jeg fikk negativ cb early i dag! På ettermiddagsurin, men hadde gått 4 timer. 10 dpo og helt blenda. Den skal jo være så sensitiv... Er alt håp ute tror dere?? Ikm om 3 dager, men el kom 3-4 dager senere enn vanlig så det KAN jo hende tr er forskjøvet også.........:P

Antall dager mellom el og tr er stort sett konstant, så hvis du vet hvilken dpo-dag du vanligvis får tr, så skal det stemme denne syklusen også :)

Jeg ville ikke tenkt at alt håp er ute. Cbd er vel ikke så sensitiv. Jeg hadde negativ cbd idag men hvis du ser på en av mine tidligere poster idag så er det ingen tvil på strimmelen.

Ja, det er jo ikke tvil på den strimmeltesten din :) gratulerer! :) da håper jeg litt til. Er så sinnsykt svimmel og "bilsyk", det har jeg vært en ukes tid nå. Så hvis ikke jeg er gravid, så tror jeg at jeg må ta en tur til legen :P :)

Idag er strimmelen mye tydeligere så jeg er ikke i tvil lenger. For tidlig til digital, men håper den kan bli positiv på IKM til mandag. Krysser fingrene for at den klamrer seg fast denne gangen. (Hadde kjemisk i desember). Her er bilde:
30e8af7eebc8f09fcb50634b2b37bdad.jpg
Gratulerer!! Skal jeg sette deg på gravid? Eller vil du vente til positiv CBD? :)

13dpo og ikm i mårra eller på mandag, fortsatt bare 1 strek her, vanligvis så spotter jeg i en til to dager før ikm og nå er det absolutt ingenting av hverken blod eller utflod. Så nå har jeg kjøpt meg cb early som kommer i posten om et par dager.

10 dpo og fikk denne streken, som vises tydelig i virkeligheten :p meen dessverre etter 5 minutter! :(
2b2d47329866b1611d1885d87daeadb2.jpg
Krysser fingrene for at du får resultatet du vil ha innen fristen om et par dager:-D lykke til, og oppdater:-) sniker fra uke 8;-)

Krysser fingrene for at du får resultatet du vil ha innen fristen om et par dager:-D lykke til, og oppdater:-) sniker fra uke 8;-)

Ja, det gjør jeg også, men må si jeg tviler :/ tusen takk! Oppdaterer jevnlig i dagboka mi i alle fall ^^
Masse lykke til framover, håper dette er gullegget! :D

Ja, det gjør jeg også, men må si jeg tviler :/ tusen takk! Oppdaterer jevnlig i dagboka mi i alle fall ^^
Masse lykke til framover, håper dette er gullegget! :D
Hvordan finner jeg dagboka di?har ikke satt meg så veldig inn i den delen ;-)

Har bare lutealfase på 8-9 dager så tolker spotting veldig negativt, lutealfasen er nok for kort til at noe rekker å feste seg :/ men det det er jo så klart kjipt at kroppen tuller uansett, enten man blør mye, eller ingenting :p
sniker fra oktober- forumet:) jeg har hatt lutealfase på 6-8 dager, og ble gravid nå på pp 3, så det er absolutt mulig med kort lutealfase! Hørt om fler som også blir gravide tross kort fase :Heartred Var som deg, sikker på jeg ikke kom til å bli gravid på lenge, men da er det altså håp :)

sniker fra oktober- forumet:) jeg har hatt lutealfase på 6-8 dager, og ble gravid nå på pp 3, så det er absolutt mulig med kort lutealfase! Hørt om fler som også blir gravide tross kort fase :Heartred Var som deg, sikker på jeg ikke kom til å bli gravid på lenge, men da er det altså håp :)

Gratulerer så mye! Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg :) så gøy å høre, da er det kanskje håp for meg også! :D

13dpo og ikm i mårra eller på mandag, fortsatt bare 1 strek her, vanligvis så spotter jeg i en til to dager før ikm og nå er det absolutt ingenting av hverken blod eller utflod. Så nå har jeg kjøpt meg cb early som kommer i posten om et par dager.
Det samme her! Har pleid å spotte dag 25, og sist hadde jeg mye utflod før mens også. Dag 25 var i går, IKM i morgen. Negativ i dag, men jeg har aldri fått positiv før på eller etter IKM. Er ca 11 dpo. Har et håp når det ikke kom blod i går og ikke noe i dag! [emoji4] håååper !!

Å herlighet så irriterende. Skulle ta en ny test på morgenurin i dag, digital, så skjer det ingenting, skjermen forblir bare helt blank. Det er andre gang denne uken at det har vært noe feil med testen.. har noen av dere erfaring med å klage til Clearblue?

Ja, det er jo ikke tvil på den strimmeltesten din :) gratulerer! :) da håper jeg litt til. Er så sinnsykt svimmel og "bilsyk", det har jeg vært en ukes tid nå. Så hvis ikke jeg er gravid, så tror jeg at jeg må ta en tur til legen :P :)

Takk. Krysser fingrene for deg :)

Etter å ha lest litt om det har jeg skjønt at mange blir dårlig i starten, men at det gir seg etter hvert. Er ikke spesielt overvektig, og jeg har eggløsning (men egget fester seg i stedet som cyste på eggstokken). Syklusene mine ligger på samme som deg, så formålet med metformin er i mitt tilfelle å prøve å forkorte syklusene, bli kvitt akne'en og cystene. Skal tilbake i juni for ny sjekk. Spent på hvordan det funker på meg :D

Flott at du har klart det på egenhånd! Heier på deg, og håper spiren sitter snart :Heartred

Okei ja da er vi kanskje i en litt annerledes situasjon. Kanskje jeg skal vurdere å prøve det på nytt [emoji5] hvis ikke spiren sitter seg før juni skal jeg også på ny sjekk [emoji1362]

Jeg føler akkurat det samme! Blir kvalm for ingenting...

Noen av dere som har slim i dpo dagene? Jeg føler meg så utrolig uggen og kvalm og er veldig ømfintlig i livmorpartiet av magen. Føles ut som jeg bare har vondt på venstre side men jeg fikk jo positiv eggløsningstest 30 Jan så det kan umulig være sen eggløsning...

Back
Topp