IKM UKE 6 ❤️

Æsj, nå husker jeg plutselig hvorfor jeg sluttet å teste før IKM... Stussa sånn på tempgrafen min, så tenkte å ta en EL-test for å se om kroppen kanskje prøvde på en ny EL. Og siden g-testen lå rett ved siden av ble det liksom med en slik en også...
Blendahvitt selvfølgelig :( Nå tester jeg ikke før etter IKM!

7-8 dpo i dag.. blenda test, men har stadig en følelse at noe er på gang, følelsen er liksom sterkere denne gangen! Mulig det bare er ønsketenkning da... her er dagens test :P
4a0c57cf2c4fb375dacc60de6a39d3c7.jpg

7-8 dpo i dag.. blenda test, men har stadig en følelse at noe er på gang, følelsen er liksom sterkere denne gangen! Mulig det bare er ønsketenkning da... her er dagens test [emoji14]
4a0c57cf2c4fb375dacc60de6a39d3c7.jpg
Så spennende! Jeg har også en følelse av at noe er på gang... spesielt fordi jeg har fått en supernese. [emoji28] Krysser fingrene på at vi får positive tester snart (blenda på den jeg tok i dag også). [emoji111]

Så spennende! Jeg har også en følelse av at noe er på gang... spesielt fordi jeg har fått en supernese. [emoji28] Krysser fingrene på at vi får positive tester snart (blenda på den jeg tok i dag også). [emoji111]

Krysser fingrene for oss jeg også [emoji16] jeg har ømme pupper, og det har jeg bare når jeg er gravid [emoji87]

8f6c78a7e2f4b4d8624cca525bb610b8.jpg

Hva betyr dette? Det er inni cb digital.noen som vet hva strekene står for? Den sa ikke gravid, men jeg skulle hatt mensen i dag og har ikke fått den.

Jeg har veldig håp om at jeg er gravid for jeg er veldig regelmessig i syklusen. Har testet postitivt dagen etter IKM begge gangene jeg har vært gravid. Pleier å.spotte i 2dg før IKM, ikke noe blod. Håper på positiv test snart!!

Last edited:
Har skikkelig spreng nederst i magen! Enten er det tr på vei, ellers er det en liten spire! Jeg håper på det siste! 11dpo i dag [emoji5]

8f6c78a7e2f4b4d8624cca525bb610b8.jpg

Hva betyr dette? Det er inni cb digital.noen som vet hva strekene står for? Den sa ikke gravid, men jeg skulle hatt mensen i dag og har ikke fått den.

Jeg har veldig håp om at jeg er gravid for jeg er veldig regelmessig i syklusen. Har testet postitivt dagen etter IKM begge gangene jeg har vært gravid. Pleier å.spotte i 2dg før IKM, ikke noe blod. Håper på positiv test snart!!
Jeg leste nå at den alltid viser streker. Jeg får bare smøre meg med tolmodighet. Hååååper jeg får streker snart!

IKM på torsdag her.... har klart å la være å teste foreløpig, pleier vanligvis å være testegal.... Men nå er det litt sånn at jeg vil leve i håpet lengst mulig, er så redd for å bli skuffa.. men så tenker jeg: tenk om det klaffet denne måneden... vanskelig avveining det der. Har blitt superfort gravid med de to første, men denne ganger lar det virkelig vente på seg. Kan jo ha noe å gjøre med ny mann (ble enke da minstejenta som nå er 5, var baby) eller det faktum at jeg er 34.. (vil helst ikke innse sistnevnte) :)

Føyer meg inn i TR-selskapet tror jeg! Og håper jeg egentlig, hvis den først skal komme så håper jeg virkelig den kommer skikkelig, og ikke bare sånn tullespotting som sist "TR"! 4 dager for tidlig, men det er greit det, bare jeg kommer i syklus igjen neste PP!

Så ikke veldig lei meg for dette denne gangen, vi har jo bare akkurat startet! Men sender en god klem til dere andre som har fått uønsket besøk i dag!

Tr kom her i dag og jeg ble faktisk lettet. Så tror ikke vi kommer til å prøve mer med det første. Denne PP var en liten impuls på mannens initiativ, og tror ikke jeg er helt klar for å få nr 3 enda, får gi det ett år til tenker jeg. Takk for meg og lykke til til alle dere som venter på positiv test, jeg krysser fingrene for dere [emoji4]

Tok en ny test i dag tidlig som hadde helt lik skyggestrek som de i går. Tydelig og litt rosa strek, men ikke mye sterkere. Har en sterk følelse av kjemisk igjen da jeg har begynt å kjenne murringer. Men jeg har kjent ligamentsmerter noe som er et veldig positivt tegn da jeg kun har hatt det når det har gått bra. Prøver å ikke ta helt av med den testinga og skal prøve å lavere og teste på et par dager. Og prøve å ikke ta gleden på forskudd da jeg har hatt to kjemiske de siste 6pp. Ikm fredag. Når er det egentlig vanlig at strekene blir sterke?

Back
Topp