IKM UKE 6 ❤️

Frykter kjemisk! Den tørkede tok jeg i går i ca 16-tia altså 17 timer siden. Den jeg tok i dag har ingen stigning, heller svakere strek! Er så lei meg! Er det kjemisk er det tredje gang på få måneder. Utrolig skuffende :(
440b23dcbad983591dc9d81684238c6d.jpg
De tar vel mer enn 17 timer at hcg dobler seg :) å testene har forskjellig mengde fargestoff.. prøv å gled deg over en positiv test :) gratulerer :)

De tar vel mer enn 17 timer at hcg dobler seg :) å testene har forskjellig mengde fargestoff.. prøv å gled deg over en positiv test :) gratulerer :)

Tusen takk for det. Prøver å forbrede meg på det verste da jeg begynte å glede meg sist og da ble jeg så innmari lei meg da strekene forsvant og jeg begynte å blø. Kjenner de samme murringene som de gangene jeg hadde kjemisk så har gitt litt opp. Kjempetrist. Men tusen takk for oppmuntringen! Skal prøve å ha motet oppe litt til og ikke ta sorgen på forskudd! :)

Tusen takk for det. Prøver å forbrede meg på det verste da jeg begynte å glede meg sist og da ble jeg så innmari lei meg da strekene forsvant og jeg begynte å blø. Kjenner de samme murringene som de gangene jeg hadde kjemisk så har gitt litt opp. Kjempetrist. Men tusen takk for oppmuntringen! Skal prøve å ha motet oppe litt til og ikke ta sorgen på forskudd! :)
Tror absolutt det er viktig å ikke gi opp nå, ser virkelig fine rosa streker :) skjønner du er redd for kjemisk siden det har skjedd tidligere... men murring rundt ikm er ett veldig vanlig tegn ved en frisk graviditet også:) ta en ny test om 2 dager :) krysser fingrene for fin økning da :) lykke til :)

Tror absolutt det er viktig å ikke gi opp nå, ser virkelig fine rosa streker :) skjønner du er redd for kjemisk siden det har skjedd tidligere... men murring rundt ikm er ett veldig vanlig tegn ved en frisk graviditet også:) ta en ny test om 2 dager :) krysser fingrene for fin økning da :) lykke til :)

Takk for det! Har to barn og med dem opplevde jeg aldri murringer. Føler dette forløpet er helt likt de andre gangene, sterkere strek som blir svakere når murringene kommer. Kvisene som kom med streken har forsvunnet også som sist. Men det er jo typisk at jeg leter etter symptomer på kjemisk og da finner jeg de... Har mange tester liggende så kjenner jeg megselv kommer jeg nok ikke til å klare å vente to dager med å teste, skal prøve å vente til i kveld :p Tusen takk for oppmuntringa!

TR her også i dag, to dager før tiden. Fikk dermed tidenes korteste syklus!! 27 dager, ligger vanligvis mellom 30-36.

TR her også i dag, to dager før tiden. Fikk dermed tidenes korteste syklus!! 27 dager, ligger vanligvis mellom 30-36.

Huff bedre lykke neste måned! Har mye EL slim som skal være et symptom på spire. Har også hatt 35 dager syklus de to siste mnd, så jeg venter med å teste 11 dpo.

Oi så jiltxsmile9 trur virkelig du kan juble ja. Gratulera så mye med spire i magen:smiley-bounce016

13 dpo og negativ test, føler tr er rett rundt hjørnet. Så jeg kan nok bare settes på tr. Nå blir det prøvepause til april/mai.

Masse gratulerer til dere med positiv test og masse lykke til til dere som fikk uvelkommen besøk! :)

Her er definitivt tr kommet! Så vi stopper nok prøve frem til juni! For vi får ikke barnehageplass her, og ikke råd til å gå hjemem

Back
Topp