IKM UKE 6 ❤️

Klarte ikke vente til i kveld engang. Strimmeltesten til venstre fra i dag morges den andre nå nettopp. Tør jeg slippe jubelen løs?
8b02821f2193664c4f880a592c2d00a0.jpg
Juble for full hals [emoji2] gratulerer så mye!

Ser det er flere med positiv test :) gratulerer så mye :) her kom tr idag. Men vi prøver videre :)

Ny her. Ikm 12.

Har tatt 2 tester. Ultra svak strek. Føler meg skikkelig gravid. Har spottet i 1 uke. Det har jeg aldri gjort før. Heller ikke i mine 2 andre svangerskap.
Lemus i magen, lingament smerter, og ømme bryster. Men er veldig tidlig å ha slike symptom da. Forstår meg egentlig ikke helt på kroppen.
Har vell sagt til meg selv at jeg bør vente til torsdag med ny test. Spørst om jeg klarer å vente[emoji23]

Så herlig å se så mange fiiiine streker :-) gratulerer så mye til dere det har klaffet for, og ikke minst masse lykke til med alt dere har i vente :Heartblue

Trøsteklem til dere som ikke fikk full klaff, og tvi tvi til dere som venter :-)

Her kom definitivt TR ja, og ønsket mitt om at hun skulle komme skikkelig på besøk ble oppfylt ja ;) men da tenker jeg vi er skikkelig igang med prøvingen neste PP! Så nå har jeg pakket meg under et pledd, fyr i peisen, tekopp og straks fødeavdelingen - helt greit det :-)

Venter fortsatt på tr her. Tror eggløsningen kom før antatt, så har egentlig ventet tr siden lørdag.. Kjøpte test på apoteket i dag, så tester i morgen. Spennende! Har aldri testet før. Prøver å være veldig innstilt på negativ test, men er vanskelig å ikke håpe.

Ny her. Ikm 12.

Har tatt 2 tester. Ultra svak strek. Føler meg skikkelig gravid. Har spottet i 1 uke. Det har jeg aldri gjort før. Heller ikke i mine 2 andre svangerskap.
Lemus i magen, lingament smerter, og ømme bryster. Men er veldig tidlig å ha slike symptom da. Forstår meg egentlig ikke helt på kroppen.
Har vell sagt til meg selv at jeg bør vente til torsdag med ny test. Spørst om jeg klarer å vente[emoji23]

Hei og velkommen!
Blir spennende å følge deg og se om det gjemmer seg en spire ;) lykke til! Har forresten skrevet deg på listen :)

Ny her. Ikm 12.

Jeg mistenkte gravidtet pg.a ligamentsmerter. Har aldri hatt det uten å være gravid. Testet 9dpo og jammen var den ikke positiv. At du klarer å lavere og teste, dette er jo kjemepspennende. Masse lykke til, krysser fingrene :D

Jeg mistenkte gravidtet pg.a ligamentsmerter. Har aldri hatt det uten å være gravid. Testet 9dpo og jammen var den ikke positiv. At du klarer å lavere og teste, dette er jo kjemepspennende. Masse lykke til, krysser fingrene :D

Haha. Ja det var dette med å lavere[emoji23] er ikke lett. Sitter å holder på cb jeg kjøpte idag. Skal jeg legge den frem til i morgen eller ikke[emoji5]
Tusen takk[emoji171] og nok en gang, gratulerer med spiren til deg

Haha. Ja det var dette med å lavere[emoji23] er ikke lett. Sitter å holder på cb jeg kjøpte idag. Skal jeg legge den frem til i morgen eller ikke[emoji5]
Tusen takk[emoji171] og nok en gang, gratulerer med spiren til deg

Hva betyr "lavere"? Mener dere la være? Eller er det et nytt begrep siden jeg var prøver som jeg ikke har fått med meg? :-) Håper dere får positive tester snart, vet hvor nervepirrende det er å gå og vente :-)

Venter fortsatt på tr her. Tror eggløsningen kom før antatt, så har egentlig ventet tr siden lørdag.. Kjøpte test på apoteket i dag, så tester i morgen. Spennende! Har aldri testet før. Prøver å være veldig innstilt på negativ test, men er vanskelig å ikke håpe.

Masse lykke til med testingen :-)

Back
Topp