Juble for full hals [emoji2] gratulerer så mye!Klarte ikke vente til i kveld engang. Strimmeltesten til venstre fra i dag morges den andre nå nettopp. Tør jeg slippe jubelen løs?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juble for full hals [emoji2] gratulerer så mye!Klarte ikke vente til i kveld engang. Strimmeltesten til venstre fra i dag morges den andre nå nettopp. Tør jeg slippe jubelen løs?
Gratulerer [emoji4]Vis vedlegget 218301 Positiv test i dag
Den sier filen er for stor, veit ikke hvordan den skal bli mindre!Gratulerer så mye! Har du bilde? (Bare om du vil dele da- ingen tvang!)
TR her også i dag, to dager før tiden. Fikk dermed tidenes korteste syklus!! 27 dager, ligger vanligvis mellom 30-36.
Klarte ikke vente til i kveld engang. Strimmeltesten til venstre fra i dag morges den andre nå nettopp. Tør jeg slippe jubelen løs?
Klarte ikke vente til i kveld engang. Strimmeltesten til venstre fra i dag morges den andre nå nettopp. Tør jeg slippe jubelen løs?
Ny her. Ikm 12.
Har tatt 2 tester. Ultra svak strek. Føler meg skikkelig gravid. Har spottet i 1 uke. Det har jeg aldri gjort før. Heller ikke i mine 2 andre svangerskap.
Lemus i magen, lingament smerter, og ømme bryster. Men er veldig tidlig å ha slike symptom da. Forstår meg egentlig ikke helt på kroppen.
Har vell sagt til meg selv at jeg bør vente til torsdag med ny test. Spørst om jeg klarer å vente[emoji23]
Gratulerer, Der er det ingen tvil[emoji5] hvor mange dager dpo?
Ny her. Ikm 12.
Har tatt 2 tester. Ultra svak strek. Føler meg skikkelig gravid. Har spottet i 1 uke. Det har jeg aldri gjort før. Heller ikke i mine 2 andre svangerskap.
Lemus i magen, lingament smerter, og ømme bryster. Men er veldig tidlig å ha slike symptom da. Forstår meg egentlig ikke helt på kroppen.
Har vell sagt til meg selv at jeg bør vente til torsdag med ny test. Spørst om jeg klarer å vente[emoji23]
Jeg mistenkte gravidtet pg.a ligamentsmerter. Har aldri hatt det uten å være gravid. Testet 9dpo og jammen var den ikke positiv. At du klarer å lavere og teste, dette er jo kjemepspennende. Masse lykke til, krysser fingrene
Jeg mistenkte gravidtet pg.a ligamentsmerter. Har aldri hatt det uten å være gravid. Testet 9dpo og jammen var den ikke positiv. At du klarer å lavere og teste, dette er jo kjemepspennende. Masse lykke til, krysser fingrene
Haha. Ja det var dette med å lavere[emoji23] er ikke lett. Sitter å holder på cb jeg kjøpte idag. Skal jeg legge den frem til i morgen eller ikke[emoji5]
Tusen takk[emoji171] og nok en gang, gratulerer med spiren til deg
Venter fortsatt på tr her. Tror eggløsningen kom før antatt, så har egentlig ventet tr siden lørdag.. Kjøpte test på apoteket i dag, så tester i morgen. Spennende! Har aldri testet før. Prøver å være veldig innstilt på negativ test, men er vanskelig å ikke håpe.
Åh, gratulerer! Hva slags merke er det der? (stripsene) [emoji4]Klarte ikke vente til i kveld engang. Strimmeltesten til venstre fra i dag morges den andre nå nettopp. Tør jeg slippe jubelen løs?