Synd [emoji53] lykke til neste runde!Tr her, en dag for tidlig å
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synd [emoji53] lykke til neste runde!Tr her, en dag for tidlig å
IKM på torsdag her.... har klart å la være å teste foreløpig, pleier vanligvis å være testegal.... Men nå er det litt sånn at jeg vil leve i håpet lengst mulig, er så redd for å bli skuffa.. men så tenker jeg: tenk om det klaffet denne måneden... vanskelig avveining det der. Har blitt superfort gravid med de to første, men denne ganger lar det virkelig vente på seg. Kan jo ha noe å gjøre med ny mann (ble enke da minstejenta som nå er 5, var baby) eller det faktum at jeg er 34.. (vil helst ikke innse sistnevnte)
Ikke gi opp håpet før tanta kommerNegative tester her, 12 dpo Så nå forbereder jeg meg på besøk av tr! Blir prøvepause noen måneder på oss, må være sikker på at jeg får jobba 6 av de siste 10 månedene, og da må kontrakten fornyes fra august av (jobber som lærer, men er bare ansatt i årsvikariat).
Krysser fingrene for at den viser positivt snart!Jeg leste nå at den alltid viser streker. Jeg får bare smøre meg med tolmodighet. Hååååper jeg får streker snart!
Måtte selvsagt teste... Veldig fin stigning fra idag morges synes jeg. Er helt i sjokk og klarer nesten ikke lavere å ha håp nå...
Ikke gi opp håpet før tanta kommer
Skjønner godt du er bekymra for arbeidssituasjonen..Ingen måte å finne ut om muligheter for fornyelse nå?
Velkommen! Da er du ført opp på listenHei, ny her, ikm 12.2..
Regner med dette er en skyggestrek, men blir spennende å se framover [emoji4] begynte å spotte idag som forventet, men det gjorde jeg da jeg var gravid med min datter også! 8-9 dpo idag [emoji4]
Ser jo lovende ut denne da. Jeg krysser fingrene Spottingen kom på vanlig tid her også men jeg er gravid
Regner med dette er en skyggestrek, men blir spennende å se framover [emoji4] begynte å spotte idag som forventet, men det gjorde jeg da jeg var gravid med min datter også! 8-9 dpo idag [emoji4]
Utrolig spennende! Krysser fingrene for fin stigning de neste dagene!!
Tirsdag 7.2
- MI88 - pp6
- Kenguru86 - pp2 - barn nr 1
- Bukett - pp1
- Ma Mi
- Babyhåp89
- Novchica -pp 2 - barn nr 2