IKM UKE 6 ❤️

IKM på torsdag her.... har klart å la være å teste foreløpig, pleier vanligvis å være testegal.... Men nå er det litt sånn at jeg vil leve i håpet lengst mulig, er så redd for å bli skuffa.. men så tenker jeg: tenk om det klaffet denne måneden... vanskelig avveining det der. Har blitt superfort gravid med de to første, men denne ganger lar det virkelig vente på seg. Kan jo ha noe å gjøre med ny mann (ble enke da minstejenta som nå er 5, var baby) eller det faktum at jeg er 34.. (vil helst ikke innse sistnevnte) :)

Så spennende! Heldig du er som klarer å holde deg fra å teste. Sier alltid at jeg skal holde meg, men klarer aldri når jeg har endel tester liggende :p Noen symptomer?

Negative tester her, 12 dpo :( Så nå forbereder jeg meg på besøk av tr! Blir prøvepause noen måneder på oss, må være sikker på at jeg får jobba 6 av de siste 10 månedene, og da må kontrakten fornyes fra august av (jobber som lærer, men er bare ansatt i årsvikariat).

:HeartredMandag 6.2
- Abby - pp4
- MammaTilToPrinserOgPrøver - pp6
- Solagreen - pp4/5 (har testet, venter på å teste på nytt)

Hvordan går det med dere? :happy: Noen tegn til noe?

Har oppdatert listen, og syns det er leit at endel har fått besøk av tanta :wtf: En go'klem sendes dere alle!

Last edited:
Negative tester her, 12 dpo :( Så nå forbereder jeg meg på besøk av tr! Blir prøvepause noen måneder på oss, må være sikker på at jeg får jobba 6 av de siste 10 månedene, og da må kontrakten fornyes fra august av (jobber som lærer, men er bare ansatt i årsvikariat).
Ikke gi opp håpet før tanta kommer :happy:
Skjønner godt du er bekymra for arbeidssituasjonen..Ingen måte å finne ut om muligheter for fornyelse nå?

Måtte selvsagt teste... Veldig fin stigning fra idag morges synes jeg. Er helt i sjokk og klarer nesten ikke lavere å ha håp nå...
5189213182dcb1d7608da8b148be1ffb.jpg

Altså..om ikke det der er starten på noe så vet ikke jeg! Håper neste bilde du viser oss viser to (enda) tydelige gravid-streker:happy093

Ikke gi opp håpet før tanta kommer :happy:
Skjønner godt du er bekymra for arbeidssituasjonen..Ingen måte å finne ut om muligheter for fornyelse nå?

Jeg vet at jeg har jobb der hvis de har noe som helst å tilby, så det er jo fint :) Men skulle helst hatt 100%, og det tror jeg ikke de kan love bort så lenge på forhånd. Hvis jeg hadde visst at jeg skulle ut i permisjon kunne jeg sikkert ha tatt noen av fagene til de som kommer tilbake fra permisjon i løpet av skoleåret, men foreløpig ser det jo ut som at jeg trenger 100% jobb hele året [emoji58] litt tidlig å gi opp i pp3 kanskje [emoji12]

Her har puppene sluttet å være ømme, akkurat som de pleier 2-3 dager før TR, så har mistet alt håp. Sjansen var uansett liten med overraskende tidlig el, men litt skuffa allikevel. Håper det kommer langt flere positive tester fremover, synes det har vært altfor mange som har fått tr allerede [emoji17]

Regner med dette er en skyggestrek, men blir spennende å se framover [emoji4] begynte å spotte idag som forventet, men det gjorde jeg da jeg var gravid med min datter også! 8-9 dpo idag [emoji4]
67c590732a3184f8d2ef5dbadd1701dd.jpg
4d8b5f5b32e67944efb35594eb8d7515.jpg

Ser jo lovende ut denne da. Jeg krysser fingrene :) Spottingen kom på vanlig tid her også men jeg er gravid :)

Ser jo lovende ut denne da. Jeg krysser fingrene :) Spottingen kom på vanlig tid her også men jeg er gravid :)

Godt å høre [emoji4] håper virkelig dette er en liten spire som klamrer seg frast! Testen igår var helt blenda, så det gir meg litt håp at det kom en svak strek idag da [emoji4] vurderer å kjøpe en cb Early etterpå :P

Regner med dette er en skyggestrek, men blir spennende å se framover [emoji4] begynte å spotte idag som forventet, men det gjorde jeg da jeg var gravid med min datter også! 8-9 dpo idag [emoji4]
67c590732a3184f8d2ef5dbadd1701dd.jpg
4d8b5f5b32e67944efb35594eb8d7515.jpg

Utrolig spennende! Krysser fingrene for fin stigning de neste dagene!! :)

Jeg har ikke fått TR, IKM i går. Pittelitt spotting i går (hint av rosa på papiret). Samme i dag tidlig. Men negative tester. :( rart i grunn for jeg pleier aldri være for sein på tr.

Blenda test , ikke tr enda.. men kjenner at hu er på vei!! Så kan bare settes opp på tr! Bedre lykke neste gang. Grattis til dere med to streker :-)

Frykter kjemisk! Den tørkede tok jeg i går i ca 16-tia altså 17 timer siden. Den jeg tok i dag har ingen stigning, heller svakere strek! Er så lei meg! Er det kjemisk er det tredje gang på få måneder. Utrolig skuffende :(
440b23dcbad983591dc9d81684238c6d.jpg

Back
Topp