IKM UKE 6 ❤️

Hei hei :) Melder meg inne her jeg. Tror ikm er på fredag. Jeg temper og derfor fikk jeg tips av ei venninne om ei tempegruppe på babyverden. Er det andre som temper her? Jeg har en spennende chart denne måneden og håper vi traff el denne gangen :D

Her er charter som endte med graviditet sammenlignet med min. Hva tror dere? :D Har hørt fra ei i tempegruppa at hun trodde dette ble noe av :D

thumb_IMG_2656_1024.jpg thumb_IMG_2655_1024.jpg

Herreguuuuuuuuud jeg ser en skygge! Den synes bedre i virkeligheten. Men det er en skygge!!!??? Hjellp!!!! Ca 8dpo. Ser dere den?
c92939478bea69cc89b4f634e1345069.jpg

Hei hei :) Melder meg inne her jeg. Tror ikm er på fredag. Jeg temper og derfor fikk jeg tips av ei venninne om ei tempegruppe på babyverden. Er det andre som temper her? Jeg har en spennende chart denne måneden og håper vi traff el denne gangen :D

Her er charter som endte med graviditet sammenlignet med min. Hva tror dere? :D Har hørt fra ei i tempegruppa at hun trodde dette ble noe av :D

Vis vedlegget 218104 Vis vedlegget 218105
Velkommen hit! :)

Vanskelig å tyde grafen din med så lite utsnitt, men det er jo alltid håp så lenge mensen holder seg unna. Om du legger inn den komplette grafen hos oss i tempegruppa er det nok lettere å få flere meninger om den også :)

Ikke min tur nå heller..,. TR dukket opp i dag litt før forventet :(

Det samme her! Har pleid å spotte dag 25, og sist hadde jeg mye utflod før mens også. Dag 25 var i går, IKM i morgen. Negativ i dag, men jeg har aldri fått positiv før på eller etter IKM. Er ca 11 dpo. Har et håp når det ikke kom blod i går og ikke noe i dag! [emoji4] håååper !!
Bare å krysse alt han har og håpe at man bare trenger en dag eller 2 ekstra. Jeg tror tr kommer her i dag eller i mårra, føler det på meg. Har i begge mine tidligere graviditeter fått tidlig positiv test så tr kommer nok her..

Takk :D hvor tidlig testet du positivt? :)

Jeg hadde svak strek på cb early på onsdag. Da var jeg 9 dpo. Den var svak men så sterkere ut enn en skyggestrek. Torsdag var cb pluss og make sure strimmel negativ (skimtet strek etter tiden på make sure strimmelen). Trodde håpet var ute da jeg begynte å spotte 10 dpo som vanlig. Men fredag ettermiddag kom det strek på make sure innen fristen - 11dpo. Og bare blitt sterkere siden det.

Åhh, jeg gleder meg SÅ til å teste igjen i morgen [emoji87] Bare jeg kommer meg gjennom denne dagen og natta med en sjuk toddler [emoji14]

Nei, det var jo ikke sånn det skulle gå [emoji53] masse lykke til neste pp!

Takk! Usikker på om det blir å drøye litt nå.... men mannen vil nok helst ikke vente :-)

Har ei født i november fra før av.... får forhandle litt :P

Om en liten natt bare så er vi inne i vår uke jo :happy: og allerede er det jo noen gledelige tester her inne, hurra :joyful: det blir utrolig spennende å følge med her nå! Selv har jeg ingen tro på denne pp'en, håper bare at TR kommer på fredag (om vi ikke mot formodning skulle være maks heldige da ;)). Har jo hatt så mange slags symptomer, men nå er de bare borte igjen, og har ikke følelsen - så håper som sagt bare syklusen kommer seg i rute -
Snart 7 uker siden fjerning av spiral...

Masse lykke til til alle :-)

Spennende uke! Føler meg sikker på at min ikm er en gang i løpet av uka, da jeg hadde det som lignet veldig på el-slim flere ulike dager i uke 4 og litt "smerter" nedentil i midten av den uka. Hadde sa i januar, og har ikke hatt mensen ennå, så kan ikke bergene ut fra forrige mens. Har heller ikke tempet eller brukt el-test.
Har alt g-testet, men det var negativt. Får se hva som skjer i løpet av uka. Hvis ikke TR kommer, skal jeg teste igjen mot slutten av uka :p

Vis vedlegget 218104 Vis vedlegget 218105
Hei og velkommen ;)

9dpo i dag. har hatt murringer og strekninger i løpet av dagen, spesielt på høyre side. Usikker på om det er en strekk etter lang tur i går, eller om det faktisk er noe på gang. tok jeg nettopp en test på en dråpe jeg klarte å skvise ut etter å ha mistet plastkoppen i do :p Skimter en strek. Flere som ser?
Kanskje det er en skygge? Eller er det Ovitrelle'n som fremdeles henger i (tok den onsdag 25.1)? Eller er det (det mest fantastiske av alt) en liten spire som spirer og gror ? Hmm...
ImageUploadedByBV Forum1486332080.509073.jpg

Svaret får vi på torsdag! Wææ, jeg glegruer meg...

Spennende uke! Føler meg sikker på at min ikm er en gang i løpet av uka, da jeg hadde det som lignet veldig på el-slim flere ulike dager i uke 4 og litt "smerter" nedentil i midten av den uka. Hadde sa i januar, og har ikke hatt mensen ennå, så kan ikke bergene ut fra forrige mens. Har heller ikke tempet eller brukt el-test.
Har alt g-testet, men det var negativt. Får se hva som skjer i løpet av uka. Hvis ikke TR kommer, skal jeg teste igjen mot slutten av uka :p

Velkommen hit! Vil du jeg skal sette deg opp på fredag eller noe på listen? Eller vil du se det ann litt selv? :D

Back
Topp