Gratulerer
Tusen takk [emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer
Er dette skyggestreker? 9 dpo i dag så det er vel ikke sannsynlig at jeg får en ordentlig strek før evt på fredag/lørdag uansett, men jeg klarer ikke å vente [emoji85]
Åh, gratulerer! Hva slags merke er det der? (stripsene) [emoji4]
Jeg kan settes opp som gravid [emoji173] herregud, trodde aldri vi skulle klare det igjen! Nå må den bare holde seg der til oktober [emoji3] [emoji173]
Nei, det var det jeg lurte litt på.. Pakkene på RFSU sine og de jeg har (bor i utlandet) er helt like.. så vurderer å kjøpe nytt merkeStripsene er rfsu sine. De er kjempeteite da to tatt med samme urin kan ha ulik styrke på resultatet. Ikke å anbefale!
Takk! Jeg får jo vite det i løpet av helga uansett - enten så kommer tr eller ikke [emoji4]Sitter med pc, og synest det er så vanskelig å se svake streker da. Men er det en svak strek så er det en svak strek.
Lykke til med testing i helgen
Blendahvitt, men ingen tante. Regner dog hun dukker opp innen et par dager! Ingen symptomer bortsett fra ømme bryster, men det har jeg alltid før IKM.God morgen alle sammen! Dette er dagens testere hvordan går det med dere?
Håper spiren sitter på neste forsøkFikk tanta nå på lørdag jeg hahahaha! Så da ble det 28 dagers syklus denne måneden! Eggkøanings tester er allerede kjøpt inn og snart skal den første tas
Krysser fingrene for deg. Der det ikke er TR er det en sjangsBlendahvitt, men ingen tante. Regner dog hun dukker opp innen et par dager! Ingen symptomer bortsett fra ømme bryster, men det har jeg alltid før IKM.
Hva betyr "lavere"? Mener dere la være? Eller er det et nytt begrep siden jeg var prøver som jeg ikke har fått med meg? Håper dere får positive tester snart, vet hvor nervepirrende det er å gå og vente
Jeg har dysleksi, så av og til bommer jeg litt på rettskrivingen. Alltid topp å bli gjort oppmerksom på det, særlig når det er såppass vanskelig å forstå!
(Håper du tar sarkasmen min med humor
Gratulerer!!!!En liten oppdatering.
HCG prøven idag 14 dpo var på 394.Siste Ovitrelle ble tatt for 5 dager siden, så jeg måtte ringe klinikken og spørre om det var Ovitrelle'n. Sykepleier sa at med den Hcg'n kunne det da ikke være Ovitrelle'n og at jeg er gravid.