IKM UKE 6 ❤️

Er dette skyggestreker? 9 dpo i dag så det er vel ikke sannsynlig at jeg får en ordentlig strek før evt på fredag/lørdag uansett, men jeg klarer ikke å vente [emoji85]

da4721e7569a39dc64057537ac0e5d09.jpg

Er dette skyggestreker? 9 dpo i dag så det er vel ikke sannsynlig at jeg får en ordentlig strek før evt på fredag/lørdag uansett, men jeg klarer ikke å vente [emoji85]

Sitter med pc, og synest det er så vanskelig å se svake streker da. Men er det en svak strek så er det en svak strek.
Lykke til med testing i helgen :)

God morgen alle sammen! Dette er dagens testere :) hvordan går det med dere?
Blendahvitt, men ingen tante. Regner dog hun dukker opp innen et par dager! Ingen symptomer bortsett fra ømme bryster, men det har jeg alltid før IKM.

Fikk tanta nå på lørdag jeg :( hahahaha! Så da ble det 28 dagers syklus denne måneden! Eggkøanings tester er allerede kjøpt inn og snart skal den første tas :)

Fikk tanta nå på lørdag jeg :( hahahaha! Så da ble det 28 dagers syklus denne måneden! Eggkøanings tester er allerede kjøpt inn og snart skal den første tas :)
Håper spiren sitter på neste forsøk:Heartred

Blendahvitt, men ingen tante. Regner dog hun dukker opp innen et par dager! Ingen symptomer bortsett fra ømme bryster, men det har jeg alltid før IKM.
Krysser fingrene for deg. Der det ikke er TR er det en sjangs ;);)

Hva betyr "lavere"? Mener dere la være? Eller er det et nytt begrep siden jeg var prøver som jeg ikke har fått med meg? :-) Håper dere får positive tester snart, vet hvor nervepirrende det er å gå og vente :-)

Jeg har dysleksi, så av og til bommer jeg litt på rettskrivingen. Alltid topp å bli gjort oppmerksom på det, særlig når det er såppass vanskelig å forstå! ;)

Gratulerer til alle som har testet positivt :)
Tør ikke teste før til helga, for jeg er ikke hundre prosent sikker på hvilken dag IKM er. Venter så lenge jeg klarer. Har ikke særlig mye symptomer, men føler likevel at noe er på gang i magen. Kan være kroppen som lurer meg trill rundt og at TR er i farta:p

Oy! Så mange positive! Gratulerer til dere alle! Og dere med tr, vel, en pose bamsemums er på sin plass! Her er den store dagen i morgen :eek:

Grugleder meg! 8 dpo idag! Ingen følelse noen av veiene, faktisk mystisk rolig..

En liten oppdatering. :)
HCG prøven idag 14 dpo var på 394.
1f603.png
Siste Ovitrelle ble tatt for 5 dager siden, så jeg måtte ringe klinikken og spørre om det var Ovitrelle'n. Sykepleier sa at med den Hcg'n kunne det da ikke være Ovitrelle'n og at jeg er gravid. :D

En liten oppdatering. :)
HCG prøven idag 14 dpo var på 394.
1f603.png
Siste Ovitrelle ble tatt for 5 dager siden, så jeg måtte ringe klinikken og spørre om det var Ovitrelle'n. Sykepleier sa at med den Hcg'n kunne det da ikke være Ovitrelle'n og at jeg er gravid. :D
Gratulerer!!!!

Back
Topp