Ønsker_andre_♡
Glad i forumet
Så bra [emoji4] fortsett sånn [emoji6] skal sjekke selv i morgen tidlig, men mistenker hva resultatet blir...Jeg fikk litt sterke nå, så det er håp for oss [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra [emoji4] fortsett sånn [emoji6] skal sjekke selv i morgen tidlig, men mistenker hva resultatet blir...Jeg fikk litt sterke nå, så det er håp for oss [emoji173]
Hvordan går det med denne gjengen idag? Noen som har noe spennende å dele?
Hos meg har jeg testet litt og de er blenda.. Kjenner det er noe som foregår der nede, men om det er spire eller TR vet jeg ikke enda..Time will show
Spennende!Hvordan går det med denne gjengen idag? Noen som har noe spennende å dele?
Hos meg har jeg testet litt og de er blenda.. Kjenner det er noe som foregår der nede, men om det er spire eller TR vet jeg ikke enda..Time will show
klem <3Tr her [emoji17]
Takk [emoji173]klem <3
Gratulerer! Krysser fingrene for at dette holder hele veien inn [emoji4]Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, er helt skjelven. Med kort lutealfase så trodde jeg aldri i verden at dette skulle gå veien. Ble så sjeleglad da jeg kom meg gjennom 9 dpo i går.
Fuck it- jeg har fått positiv test
Nå er jeg livrenter for å begynne å blø! Blødde en dag rundt ikm sist, uff.. Trodde kanskje alt ble bedre med en positiv test, men jeg har visst glemt at bekymringene aldri forsvinner
Eneste symptomer jeg har er sterkere murringer enn vanlig, utbrudd på munnen, og synes kanskje nesen fanger opp bittelitt mer
Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, er helt skjelven. Med kort lutealfase så trodde jeg aldri i verden at dette skulle gå veien. Ble så sjeleglad da jeg kom meg gjennom 9 dpo i går.
Fuck it- jeg har fått positiv test
Nå er jeg livrenter for å begynne å blø! Blødde en dag rundt ikm sist, uff.. Trodde kanskje alt ble bedre med en positiv test, men jeg har visst glemt at bekymringene aldri forsvinner
Eneste symptomer jeg har er sterkere murringer enn vanlig, utbrudd på munnen, og synes kanskje nesen fanger opp bittelitt mer
Gratulerer! Krysser fingrene for at dette holder hele veien inn [emoji4]
Gratulerer så mye[emoji171]
Jeg fikk positiv digital i morges [emoji7]
Takk. 12 dpo tror jeg. Trodde en stund at jeg kanskje var 11 dpo, men tror det er mer sannsynlig at jeg er 12. Har ennå supersvake tester, men det går riktig retning [emoji7]Gratulerer så mye[emoji813]red Hvor mange dager dpo?
Jeg tenker at så lenge CB sier du er gravid, så er det bare å starte å feire Tenk morsdag, med en liten spire i magenTakk. 12 dpo tror jeg. Trodde en stund at jeg kanskje var 11 dpo, men tror det er mer sannsynlig at jeg er 12. Har ennå supersvake tester, men det går riktig retning [emoji7]
Ja, det er min tanke også. [emoji173] Jeg gikk fram og tilbake i hodet mitt i hele natt om jeg skulle ta den eller ikke. Jeg er så glad for at jeg gjorde det [emoji173][emoji173]Jeg tenker at så lenge CB sier du er gravid, så er det bare å starte å feire Tenk morsdag, med en liten spire i magen[emoji813]pink[emoji813]pink[emoji813]pink
Tenker en slapper litt mer av når en har fått en cb som viser hvor langt en er kommet. Lykke til videre i svangerskapet.Ja, det er min tanke også. [emoji173] Jeg gikk fram og tilbake i hodet mitt i hele natt om jeg skulle ta den eller ikke. Jeg er så glad for at jeg gjorde det [emoji173][emoji173]
Tusen takk og lykke til! Håper jeg ser deg i oktoberforumet (jeg så ihvertfall strekene )Tenker en slapper litt mer av når en har fått en cb som viser hvor langt en er kommet. Lykke til videre i svangerskapet.
Håper jeg kommer etter i Oktoberforumet