IKM UKE 6 ❤️

Jeg fikk litt sterke nå, så det er håp for oss [emoji173]

1c41a4bfee0e0a913c3b048b14fdb456.jpg
Så bra [emoji4] fortsett sånn [emoji6] skal sjekke selv i morgen tidlig, men mistenker hva resultatet blir...

Hvordan går det med denne gjengen idag? Noen som har noe spennende å dele? :dance008

Hos meg har jeg testet litt og de er blenda.. Kjenner det er noe som foregår der nede, men om det er spire eller TR vet jeg ikke enda..Time will show xsmile3

Testet i morges, blenda :( men om syklusen min er samme som forrige måned så kan jeg ikke forvente mens før onsdag...

Hvordan går det med denne gjengen idag? Noen som har noe spennende å dele? :dance008

Hos meg har jeg testet litt og de er blenda.. Kjenner det er noe som foregår der nede, men om det er spire eller TR vet jeg ikke enda..Time will show xsmile3
Spennende!
Her har ikke Tr dukket opp enda. Tørr ikke teste! Men skal ta en i morgen om den fortsatt ikke har dukket opp:happy:

Off! Føler med dere jenter!! :Heartred Det er så fryktelig vondt å bygge seg opp et håp, lete etter symptomer og få forventninger og så ryker det når tanta kommer :( Stor klem til dere alle!

Selv har jeg begynt å innse at tanta kommer her straks. Ingen direkte tegn, men heller ikke noen tegn på graviditet.. men kjenner det gir en ekstra glede å se i boken med tester og kaanskje skimte noe. Spennende dager hvertfall - på godt og vondt!

Fremdeles blenda her... De to siste syklusene på høyre eggstokk har dog vært slike "rare" begge to, så det spørs om det er en hangup i systemet. Nå er jeg på 14DPO, og jeg pleier å ha lf på mellom 11 og 13. Om ikke annet kan jeg jo være glad for at lf blir lengre da i alle fall :)

Brystene er ikke lengre ømme, og ingenting annet merker om verken tanta eller noe annet. Føler meg fullstendig ukvinnelig, NOE hormoner burde det jo vært her huansett!

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, er helt skjelven. Med kort lutealfase så trodde jeg aldri i verden at dette skulle gå veien. Ble så sjeleglad da jeg kom meg gjennom 9 dpo i går.

Fuck it- jeg har fått positiv test :D

Nå er jeg livrenter for å begynne å blø! Blødde en dag rundt ikm sist, uff.. Trodde kanskje alt ble bedre med en positiv test, men jeg har visst glemt at bekymringene aldri forsvinner:wideyed:

Eneste symptomer jeg har er sterkere murringer enn vanlig, utbrudd på munnen, og synes kanskje nesen fanger opp bittelitt mer :D

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, er helt skjelven. Med kort lutealfase så trodde jeg aldri i verden at dette skulle gå veien. Ble så sjeleglad da jeg kom meg gjennom 9 dpo i går.

Nå er jeg livrenter for å begynne å blø! Blødde en dag rundt ikm sist, uff.. Trodde kanskje alt ble bedre med en positiv test, men jeg har visst glemt at bekymringene aldri forsvinner:wideyed:

Eneste symptomer jeg har er sterkere murringer enn vanlig, utbrudd på munnen, og synes kanskje nesen fanger opp bittelitt mer :D
Gratulerer! Krysser fingrene for at dette holder hele veien inn [emoji4]

Gratulerer så mye[emoji171]

Gratulerer! Krysser fingrene for at dette holder hele veien inn [emoji4]
Gratulerer så mye[emoji171]

Tusen takk:D
Det er rart hva mange negative tester gjør med en, utrolig vanskelig å skjønne at jeg faktisk fikk to streker nå. Krysser fingrene for dere alle sammen, dere som har fått og dere som prøver på nytt neste syklus! Det har vært fantastisk å få så mye god støtte her inne :D

Jeg tenker at så lenge CB sier du er gravid, så er det bare å starte å feire :) Tenk morsdag, med en liten spire i magen[emoji813]pink[emoji813]pink[emoji813]pink
Ja, det er min tanke også. [emoji173] Jeg gikk fram og tilbake i hodet mitt i hele natt om jeg skulle ta den eller ikke. Jeg er så glad for at jeg gjorde det [emoji173][emoji173]

Ja, det er min tanke også. [emoji173] Jeg gikk fram og tilbake i hodet mitt i hele natt om jeg skulle ta den eller ikke. Jeg er så glad for at jeg gjorde det [emoji173][emoji173]
Tenker en slapper litt mer av når en har fått en cb som viser hvor langt en er kommet. Lykke til videre i svangerskapet.
Håper jeg kommer etter i Oktoberforumet:)

Da var håpet over for denne gangen også... :(

Back
Topp