da satser jeg på at strekene dukker opp igjen på søndagTusen takk og lykke til! Håper jeg ser deg i oktoberforumet (jeg så ihvertfall strekene )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
da satser jeg på at strekene dukker opp igjen på søndagTusen takk og lykke til! Håper jeg ser deg i oktoberforumet (jeg så ihvertfall strekene )
Håper spiren sitter på neste ppDa var håpet over for denne gangen også...
Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, er helt skjelven. Med kort lutealfase så trodde jeg aldri i verden at dette skulle gå veien. Ble så sjeleglad da jeg kom meg gjennom 9 dpo i går.
Fuck it- jeg har fått positiv test
Nå er jeg livrenter for å begynne å blø! Blødde en dag rundt ikm sist, uff.. Trodde kanskje alt ble bedre med en positiv test, men jeg har visst glemt at bekymringene aldri forsvinner
Eneste symptomer jeg har er sterkere murringer enn vanlig, utbrudd på munnen, og synes kanskje nesen fanger opp bittelitt mer
Jeg fikk positiv digital i morges [emoji7]
Tusen takk [emoji173]Gratulerer med spiren
Gratulerer<3
Gratulerer så masse!!! [emoji4]Jeg fikk positiv digital i morges [emoji7]
Ikm i går. Få ennå bare svake svake tester som ikke vises på bildene jeg legger ut. Legen ville ha meg inn for hcg-måling. Skal tilbake på tirsdag med mindre jeg får kraftig blødning. Mange symptomer men ingen tr.
Tr kom i går, 3 dager før den skulle Nå blir det mest sannsynlig pause til april. Gratulerer til alle som har fått positiv test
Tusen takk [emoji173]Så flott at legen følger deg så godt opp håper du bare produserer HCG litt sakte. Og at streken brått blir kjempe sterk
Tusen takk [emoji173]Gratulerer så masse!!! [emoji4]
Denne synes jo da! Og det er flere som ikke får noe positive tester i det hele tatt i uke 5. Jeg fikk positiv digital med sånn strek som du viser.Ikm i går. Få ennå bare svake svake tester som ikke vises på bildene jeg legger ut. Legen ville ha meg inn for hcg-måling. Skal tilbake på tirsdag med mindre jeg får kraftig blødning. Mange symptomer men ingen tr.
Jeg håååååper det blir sterkere, men blir så usikker over den dårlige stigningen. Jeg ble så glad når jeg så du fikk positiv test! Håper jeg kan følge etter [emoji4] prøver igjen i morgen tidlig, og satser på bedre resultater. Har kjøpt rfsu-tester, a1-tester og jeg har wofondo og babyplanstrimler [emoji12] har en digital også, mem tør ikke bruke den før jeg får tydelige streker.Denne synes jo da! Og det er flere som ikke får noe positive tester i det hele tatt i uke 5. Jeg fikk positiv digital med sånn strek som du viser.
I dag:
I går:
Jeg håååååper det blir sterkere, men blir så usikker over den dårlige stigningen. Jeg ble så glad når jeg så du fikk positiv test! Håper jeg kan følge etter [emoji4] prøver igjen i morgen tidlig, og satser på bedre resultater. Har kjøpt rfsu-tester, a1-tester og jeg har wofondo og babyplanstrimler [emoji12] har en digital også, mem tør ikke bruke den før jeg får tydelige streker.
Her skal det testes skjønner jeg. Spent på dine vegner i morgen tidlig[emoji4][emoji4][emoji4] lykke lykke til
Jeg håååååper det blir sterkere, men blir så usikker over den dårlige stigningen. Jeg ble så glad når jeg så du fikk positiv test! Håper jeg kan følge etter [emoji4] prøver igjen i morgen tidlig, og satser på bedre resultater. Har kjøpt rfsu-tester, a1-tester og jeg har wofondo og babyplanstrimler [emoji12] har en digital også, mem tør ikke bruke den før jeg får tydelige streker.