IKM UKE 6 ❤️

Negative tester her sålangt... Syklusene mine er ikke helt stabile, men forventer tanta kommer imorgen eller senest tirsdag.

Så kjipt :-/ håper d tar en brå omvending og at du får positive tester i stedet!

Jaaa, hadde virkelig håpet det da vi har prøvd leeenge og lagt inn en sikkerlig innsats nå :P men vi får se.. har ikke trua lenger iallefall når testene er negative så sent i syklusen :S

Tusen takk for alle gratulasjoner! Blir jo helt rørt her [emoji173]

:HeartredTorsdag 9.2
- Whisher - pp15
- Cath141 - pp3 - barn 1- EL 25.1
- Ønsker_andre_<3 - pp2 - barn nr 2
- Lillepus 81

:HeartredFredag 10.2
- BenedikteF
- Hipphipp

:HeartredLørdag 11.2
- Bambii - pp25 - barn nr 1 - EL 26/1

:HeartredSøndag 12.2
- Kånemor - pp2
- Mamma86

Her er de med IKM fom torsdag til idag - søndag. Håper på mange positive tester her inne! Gratulerer så mye til dere som allerede har fått to streker/gravid! :D Og en god klem til de som fikk uønsket besøk :(

Last edited:
IMG_20170212_073403.jpg

Dette ser veldig lovende ut

Last edited:
Kjenner jeg blir veldig irritert idag! Jeg tok en CB + på fredag og idag tidlig. Det kom en svak svak vertikal strek på begge og mannen i huset mener dagens er sterkere enn den på fredag, men fortsatt veldig svake. Det er vanskelig å se om de har grå eller blå farge pga de er så svake. Sist jeg var gravid lyste streken mot meg. Derfor tror jeg at de er negative og at mensen er rett rundt hjørnet (IKM idag) :shifty:

Må jo le litt av meg selv hvor desperat man kan bli :D har demontert testene og slik ser det da ut.. vanskelig å ta bilder da det er demontert :wideyed: men dere skjønner tegninga.. såååå er det noe sjans eller skal jeg bare gjøre klar for ny pp?

i6zevs.png

Eg ser krysset veldig godt så ville tatt en ny test om en dag å toxsmile9

Fortsatt ingen tr... er +3 dager over og ingen tegn til noenting. Følte meg så gravid her for et par uker siden også sluttet alle symptomene brått. Men nå er symptomene tilbake igjen, så jeg håper det er noe inni der og at ikke tr kommer... alle rundt meg blir jo gravid mens vi får det søren ikke til.

Back
Topp