Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og er dessverre begynt å blø litt[emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24]
Off. Stor klem til dere!Tusen takk alle! Ble ny kjemisk her. Testene ble ikke sterkere i dag. Skimter bare svak på alle. Og nå har jeg begynt å spotte :-(
Det stoppa etter 2 dråper blod i går... Og i dag fikk jeg disse strekene
14 mnd prøving er over for denne gang, og vi håper at spiren sitter helt til slutten av oktober!
Hurra!! Så gøy å se! Gratulerer SÅ mye! [emoji173]Jeg kan settes opp som gravid [emoji173] herregud, trodde aldri vi skulle klare det igjen! Nå må den bare holde seg der til oktober [emoji3] [emoji173]
Gratulerer!!! [emoji4]Det stoppa etter 2 dråper blod i går... Og i dag fikk jeg disse strekene
14 mnd prøving er over for denne gang, og vi håper at spiren sitter helt til slutten av oktober!
Tusen takk [emoji173]Off. Stor klem til dere! [emoji813]bigred
Det stoppa etter 2 dråper blod i går... Og i dag fikk jeg disse strekene
Nå er testen litt sterkere igjen på to timers ettermiddagsurin. Men blør masse friskt blod. Går ikke an at dette går bra. Flaks jeg skal måle etter hcg stigning siste gang i neste uke hos legen.
Ja, er godt å få god oppfølging.Merkelig. Godt at du skal få måle hos legen[emoji1360]
Nå er testen litt sterkere igjen på to timers ettermiddagsurin. Men blør masse friskt blod. Går ikke an at dette går bra. Flaks jeg skal måle etter hcg stigning siste gang i neste uke hos legen.
Ja, er godt å få god oppfølging.
Hvordan går d med deg?