IKM UKE 6 ❤️

Jeg får bare blenda tester... med mindre noen andre ser noe? Jeg er 11dpo.
6fd235c91faba2012f92057b2e52c056.jpg

Usikker på hva som skjer her nå. Er tre dager over IKM, begynte å spotte litt/brun utflod i går men spotter mindre i dag. Håper TR holder seg unna!
Har ikke turt å teste da jeg ikke orker ett negativt svar, på en måte bedre at tanta kommer og jeg får svar på den måten.

Nervevrak :nailbiting:

Æsj, skjønner ikke hva som skjer med kroppen min.
Testa i dag - helt blendahvitt. Vet ikke helt sikkert når el var(eller om det i hele tatt har vært), men føler meg nokså sikker på at det var i uke 4, siden jeg hadde en del typisk el-utflod(eggehvite-aktig) + bittelitt vondt i magen/på siden ved eggstokkene, før det i forrige uke ble hvit tykk utflod.
Da vil jeg være rundt ikm nå. Men helt negative tester, og heller ikke antydning til TR. Hadde bittelitt brunt/rosa i utfloden i begynnelsen av forrige uke, men det var svært lite - nesten ikke synlig.
De par siste dagene har det også virket som om noe skjer med puppene(bittelitt vondt). Det pleier jeg ALDRI å ha i forbindelse med mens. Og de siste to ukene har jeg hatt en "følelse"(vet ikke hvordan jeg skal beskrive det, nesten litt stinn) nederst i magen.

Skal nevnes at jeg hadde sa helt i starten av januar, hvor jeg blødde i en ukes tid etterpå.

Er det kroppen som prøver å lurer meg til å tro at jeg er gravid, men at det egentlig bare er tegn på at syklus er så smått i gang igjen? Kanskje har ting forandret seg i kroppen etter SA, så jeg opplever flere symptomer i løpet av syklusen enn tidligere. Kanskje hadde jeg ikke EL som jeg trodde, eller kanskje har El vært senere. Er det noen som har greie på når EL pleier å komme ift. EL-utflod (gjennomsiktig eggehvite-aktig)? Samtidig eller etter?

Men er så rart med alle disse kroppslige tegnene. Hadde det litt slik også sist jeg ble gravid. Men da testet jeg nokså positivt rundt ikm. Vet det går an å teste negativt ved ikm,og så blir det positivt. Men det skjer vel ikke så ofte. Har ikke helt trua på det hos meg nå.

Forvirret. Og litt irritert. Om jeg ikke er gravid, kan ikke bare TR komme!!!:mad:

Det stoppa etter 2 dråper blod i går... Og i dag fikk jeg disse strekene :D

bb04686954469e3e19c5c34c0a1aebb6.jpg

14 mnd prøving er over for denne gang, og vi håper at spiren sitter helt til slutten av oktober! :)

Kødder du?!?! Gratulerer så mye<3 Det var endelig deres tur <3 Den spira for søren meg forbli der inne! Stor klem

d5a9c73ff74ae2ec4b6d94969166ae16.jpg

Nå er testen litt sterkere igjen på to timers ettermiddagsurin. Men blør masse friskt blod. Går ikke an at dette går bra. Flaks jeg skal måle etter hcg stigning siste gang i neste uke hos legen.

Back
Topp