IKM UKE 6 ❤️

Nei, det var det jeg lurte litt på.. Pakkene på RFSU sine og de jeg har (bor i utlandet) er helt like.. så vurderer å kjøpe nytt merke

Det forstår jeg! La ut bilde av de positive testene mine her i tråden et sted. Clareblue sine var helt tydelige, men synes rfsu sine liksom aldri blir ordentlig tydelige. Veldig misvisende, særlig for meg som er kjempestresset for at ikke stigningen er som den skal :) Her er det bare de som selges "pakkevis" på apotekene, blir dyrt å kjøpe mange enkelt/dobbelttester :)

Plutselig kom mensen på fredag, 4 (!!) dager før tia..vondt, men blødde veldig lite og kunne brukt mini størrelse på tampong fra dag en. Blødde bare i to dager også.. skjønner ingenting.
Tok en cb digital i dag, for jo mer jeg tenker på det, desto rarere var "mensen". Ingenting var som det bruker å være. Men testen var negativ..

Plutselig kom mensen på fredag, 4 (!!) dager før tia..vondt, men blødde veldig lite og kunne brukt mini størrelse på tampong fra dag en. Blødde bare i to dager også.. skjønner ingenting.
Tok en cb digital i dag, for jo mer jeg tenker på det, desto rarere var "mensen". Ingenting var som det bruker å være. Men testen var negativ..

Huff ! Den er så kjedelig :( jeg fikk også fire dager før tiden på lørdag! Men har blødd mye så her var det hvertfall ikke noe :/ men tar det med et smil og gjør oss klar for neste pp ;) pp4 !

Jeg fikk denne på kveldsurin i dag (3 timer siden).
472d58317800d3c40878e6c1727cb66e.jpg

Mistet nesten alle symptomer, eneste jeg har nå er ømme bryst og utflod. Føler meg våt døgnet rundt [emoji85] gleder meg til å teste på lørdag men mistet følelsene på positiv test..

Begynte å skimte streker på testene allerede på mandag... men ser ikke ut til at det går rette veien. Strekene blir ikke sterkere og vises ikke på bilder. Så da er d nok bare ønsketenking :-(
e3203dd6ded149987de2d0248bd829ec.jpg

Begynte å skimte streker på testene allerede på mandag... men ser ikke ut til at det går rette veien. Strekene blir ikke sterkere og vises ikke på bilder. Så da er d nok bare ønsketenking :-(
e3203dd6ded149987de2d0248bd829ec.jpg
Åh :( Sånn har jeg det også.. synes ikke jeg ser noen stigning. klem til deg!

Slik ser mine ut:
9 dpo kveld:
876e9d7b8713931311d8ff4814fe6a13.jpg

10 dpo morgen
dd139aa21e6942d28d9a481765abf55a.jpg

Men det kan jo hende at det stiger da.. jeg har googla litt og der er det et par som står stille helt til 14 dpo hvor de så stiger raskt! Håpet er ikke helt ute!

:HeartredTorsdag 9.2
- Lotepus - pp6
- Whisher - pp15
- Cath141 - pp3 - barn 1- EL 25.1
- Ønsker_andre_<3 - pp2 - barn nr 2
- Emilie89 - pp 19
- Lillepus 81

Hvordan går det med denne gjengen idag? Noen som har noe spennende å dele? :dance008

Hos meg har jeg testet litt og de er blenda.. Kjenner det er noe som foregår der nede, men om det er spire eller TR vet jeg ikke enda..Time will show xsmile3

Last edited:
Har egentlig satt meg opp på ikm uke 5, men tror kanskje jeg hører til her pga kluss med syklus.

Ikm tirsdag 7.2. Pp1 etter ma.

Hei! Mener jeg så et innlegg fra deg idag eller igår her inne, men finner det ikke igjen..Så lurer på hvordan det går? ;)

Hvordan går det med denne gjengen idag? Noen som har noe spennende å dele? :dance008

Hos meg har jeg testet litt og de er blenda.. Kjenner det er noe som foregår der nede, men om det er spire eller TR vet jeg ikke enda..Time will show xsmile3

Ikm idag, men på grunn av kort lutealfase gidder jeg ikke teste, men... så skal jeg ikke skrive mer for sist jinxet jeg det! :wtf:

Åh :( Sånn har jeg det også.. synes ikke jeg ser noen stigning. klem til deg!

Slik ser mine ut:
9 dpo kveld:
876e9d7b8713931311d8ff4814fe6a13.jpg

10 dpo morgen
dd139aa21e6942d28d9a481765abf55a.jpg

Men det kan jo hende at det stiger da.. jeg har googla litt og der er det et par som står stille helt til 14 dpo hvor de så stiger raskt! Håpet er ikke helt ute!
Ååå, da krysser jeg fingrene for oss!!! Har egentlig ikm i dag, men kan være seinere, for har ikke kjent el denne pp'en. Tusen takk for svar [emoji173]

Hei! Mener jeg så et innlegg fra deg idag eller igår her inne, men finner det ikke igjen..Så lurer på hvordan det går? ;)

Her kom tr på søndag :) satser på neste pp!:)

Gratulerer til dere med to streker!! Ikke så mange enda så håper flere følger etter!! Hvis ikke satser vi på at uke 10 gir oss babyboom<3

Back
Topp