IKM UKE 6 ❤️

Jeg kan settes opp som gravid [emoji173] herregud, trodde aldri vi skulle klare det igjen! Nå må den bare holde seg der til oktober [emoji3] [emoji173]
49258a850adb19b2cb22290aed480c5d.jpg

Gratulerer så masse[emoji4][emoji4]

Tr kom før jeg fikk testet.. så da er vi i gang med pp4. [emoji4]
Gratulerer til alle med positiv test! [emoji4]

Hva betyr "lavere"? Mener dere la være? Eller er det et nytt begrep siden jeg var prøver som jeg ikke har fått med meg? :-) Håper dere får positive tester snart, vet hvor nervepirrende det er å gå og vente :-)

Ja, vi mener la være. Når jeg er trøtt så kommer rettskriving langt ned på listen[emoji23][emoji23]

14 dpo idag og dette kan se ut til å gå veien. [emoji3] Jeg har gått på hcg støtte (ovitrelle) og tok siste pennen for 5 dager siden, så tørr ikke helt tro på det enda. [emoji85] Skal ta blodprøve idag. Digital viser 2-3.
Her er testerekken siden 10 dpo. Nyeste nederst.
924a15fe19ad92c8632960679649df71.jpg

Gratulerer så masse med spiren[emoji4]

Hvordan går det med IKM uke 6 damene idag da? Noen tegn til TR? Eller gravide symtomer.
Jeg sitter på jobb med murringer i magen. Er jammen meg ikke lett å få jobbet når det eneste man tenker på er graviditet :wacky:
Ha en super duper dag til dere alle sammen.
Eneste tegn på noe som helst er at puppene ikke er ømme lenger, noe de pleier å slutte å være 2-3 dager før TR. Så jeg går egentlig bare og venter.. Murringer kan jo både være bra og dårlig, noen følelse på om det har klaffet eller ikke?

Samme som meg. Jeg og skimter streker på mine tester. Men ikke nok til at jeg kan si at jeg er gravid :wacky: Blir sprø i hodet. Iallefall når jeg leser om skyggestreker og kjemisk graviditet :wtf:
Lykke lykke til fremover
Var ho legen for et par dager siden. Ho sa at det er ikke noe som heter skyggestreker. Får du strek er det pga hcg. Hadde kjemisk forrige pp, så håper denne sitter. Jeg synes strekene mine nå blir sterkere, så har et større håp denne gangen. Fikk kvalmen også for noen dager siden.
Håper dine streker blir sterkere!! [emoji4]

Var ho legen for et par dager siden. Ho sa at det er ikke noe som heter skyggestreker. Får du strek er det pga hcg. Hadde kjemisk forrige pp, så håper denne sitter. Jeg synes strekene mine nå blir sterkere, så har et større håp denne gangen. Fikk kvalmen også for noen dager siden.
Håper dine streker blir sterkere!! [emoji4]
Krysser alt jeg har for oss begge.

TR her idag. [emoji19]

Back
Topp