Kånemor
Flørter med forumet
God morgen alle sammen! Dette er dagens testere hvordan går det med dere?Onsdag 8.2
- Andrea93 - pp1 - barn nr 2
- Tsecret
- B-gjengen - pp14 - barn 1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alle sammen! Dette er dagens testere hvordan går det med dere?Onsdag 8.2
- Andrea93 - pp1 - barn nr 2
- Tsecret
- B-gjengen - pp14 - barn 1
Gratulerer!!! Det er jo helt fantastisk!
Jeg kan settes opp som gravid [emoji173] herregud, trodde aldri vi skulle klare det igjen! Nå må den bare holde seg der til oktober [emoji3] [emoji173]
Jeg kan settes opp som gravid [emoji173] herregud, trodde aldri vi skulle klare det igjen! Nå må den bare holde seg der til oktober [emoji3] [emoji173]
Hva betyr "lavere"? Mener dere la være? Eller er det et nytt begrep siden jeg var prøver som jeg ikke har fått med meg? Håper dere får positive tester snart, vet hvor nervepirrende det er å gå og vente
14 dpo idag og dette kan se ut til å gå veien. [emoji3] Jeg har gått på hcg støtte (ovitrelle) og tok siste pennen for 5 dager siden, så tørr ikke helt tro på det enda. [emoji85] Skal ta blodprøve idag. Digital viser 2-3.
Her er testerekken siden 10 dpo. Nyeste nederst.
Gratulerer så masse med spiren[emoji4]
Gratulerer så masse[emoji4][emoji4]
Gratulerer
Gratulerer
GratulererJeg kan settes opp som gravid [emoji173] herregud, trodde aldri vi skulle klare det igjen! Nå må den bare holde seg der til oktober [emoji3] [emoji173]
Eneste tegn på noe som helst er at puppene ikke er ømme lenger, noe de pleier å slutte å være 2-3 dager før TR. Så jeg går egentlig bare og venter.. Murringer kan jo både være bra og dårlig, noen følelse på om det har klaffet eller ikke?Hvordan går det med IKM uke 6 damene idag da? Noen tegn til TR? Eller gravide symtomer.
Jeg sitter på jobb med murringer i magen. Er jammen meg ikke lett å få jobbet når det eneste man tenker på er graviditet
Ha en super duper dag til dere alle sammen.
Hvordan går det med IKM uke 6 damene idag da? Noen tegn til TR? Eller gravide symtomer.
Jeg sitter på jobb med murringer i magen. Er jammen meg ikke lett å få jobbet når det eneste man tenker på er graviditet
Ha en super duper
pg[/]
Svake streker. Håper på stigning.
Var ho legen for et par dager siden. Ho sa at det er ikke noe som heter skyggestreker. Får du strek er det pga hcg. Hadde kjemisk forrige pp, så håper denne sitter. Jeg synes strekene mine nå blir sterkere, så har et større håp denne gangen. Fikk kvalmen også for noen dager siden.Samme som meg. Jeg og skimter streker på mine tester. Men ikke nok til at jeg kan si at jeg er gravid Blir sprø i hodet. Iallefall når jeg leser om skyggestreker og kjemisk graviditet
Lykke lykke til fremover
Krysser alt jeg har for oss begge.Var ho legen for et par dager siden. Ho sa at det er ikke noe som heter skyggestreker. Får du strek er det pga hcg. Hadde kjemisk forrige pp, så håper denne sitter. Jeg synes strekene mine nå blir sterkere, så har et større håp denne gangen. Fikk kvalmen også for noen dager siden.
Håper dine streker blir sterkere!! [emoji4]