IKM UKE 6 ❤️

Henger meg på her. Hadde en inseminering i går. grunnet hormonstimulering til prøverør har jeg eggløsning på hver side denne syklusen. Håper det øker sjansene. Har fått testdag 11.02, men tenker å teste torsdag 09.02. Mitt største ønske er at jeg sitter med positiv test om to uker og at spiren klamrer seg fast i 9måneder. Pp 19.

Hurra:happy:
Jeg er på CD 17 og ingen positiv test så langt, så var litt fint å se at det ikke er håpløst :)
Lykke til med aksjelegging ;)

Takk :D nei håpet er ikke uten enda, du får bare være tålmodig å fortsette testingen, plutselig blir testen positiv :D håper for din del at det skjer snart nå :)

Ingen tvil her nå :D
ImageUploadedByBV Forum1485606174.188731.jpg

Titter inn her jeg :-) ikke i rute enda etter uttak av spiral, men fikk positiv EL- test torsdag kveld, negativ i går, masse stikninger - så satser på EL var i går :-) vår første PP i forsøket på å få en liten attpåskatt :Heartpink regner med IKM ca 10.2.

Spennende dager! Entrer vel 1 dpo i dag da, og har ikke store forventninger denne første runden, men håpet er jo der :happy:

Da kom el 4 dager før forventet tid! Veldig glad for at jeg begynte å tempe denne mnd. Tror jeg har bommet litt siste syklus. Så nå er det bare å vente i spenning!

Vedlegg

• IMG_0008.PNG
    IMG_0008.PNG
    20,8 KB · Visninger: 82
Ser mange her bruker FF.. aldri brukt før. Jeg har ladycomp. Ladycompen mener EL fant sted 21.01.. men tempen begynte å stige litt før og jeg hadde veldig ille EL smerter den 19.01 og trodde selv at EL fant sted da. Jeg la derfor inn opplysningene fra denne pp inn i FF for å se..å den mener også at EL fant sted 19.01.. så da er jeg vel 9 dpo idag både ifølge mine egne kalkuleringer og FF sine. Noen som har opplevd samme med Ladycomp? Har brukt den i 6 pp nå men har hatt veldig uregelmessige sykluser<br />
633498803f2b934a9bf733fb6f53c2ed.jpg

Idag fikk jeg mine karakteristiske el-smerter, nøyaktig 14 dager etter at jeg oppdaget SA. Vi tenkte vel egentlig at vi skulle la prøvingen ligge en liten stund, men nå klarer vi ikke la være [emoji23] så da håper vi på en oktoberbaby!

Idag fikk jeg mine karakteristiske el-smerter, nøyaktig 14 dager etter at jeg oppdaget SA. Vi tenkte vel egentlig at vi skulle la prøvingen ligge en liten stund, men nå klarer vi ikke la være [emoji23] så da håper vi på en oktoberbaby!
Fader! Mannen får helt angst når jeg nevner at det er el. Ser ikke ut som om det er noe vits for meg å følge ikm uke 6... Termin november neste! [emoji43]

Jeg er så utrolig dårlig for tiden... har el-slim og tror el er i morgen. Er det noen som pleier å være kvalm rundt eggløsning? Nå har jeg vært det de 2 siste månedene.

Jeg er så utrolig dårlig for tiden... har el-slim og tror el er i morgen. Er det noen som pleier å være kvalm rundt eggløsning? Nå har jeg vært det de 2 siste månedene.

Jeg er alltid kvalm rundt EL :) Helt normalt!

Positiv el test er jo ikke en garanti for at man har eggløsning dessverre :/ men det er jo mange andre grunner til at man ikke blir gravid også. Jeg har for kort lutealfase, så det er vel derfor vi sliter litt :( hvor lenge har dere prøvd?

Huff håper det ordner seg for dere! <3 Kan man gjøre noe med kort lutealfase?
Vi har prøvd siden mai 2016, men jeg ble gravid på første forsøk og mistet i exu i august. Etter det har det bare vært surr! Eller; svært regelmessige sykluser heldigvis, men ikke gravid.
Jeg tror ærlig talt mitt tog har gått, for jeg er 40 år. Skal til utredning hos gyn begge to nå i feb.
Sender masse gode tanker!

Fader! Mannen får helt angst når jeg nevner at det er el. Ser ikke ut som om det er noe vits for meg å følge ikm uke 6... Termin november neste! [emoji43]
Vi har det litt på samme måte, så har en avtale om at jeg ikke sier at el er på gang, selv om han nok skjønner det allikevel [emoji16] det er ikke bare bare å prestere når du må, så kan godt forstå at det kan være vanskelig til tider. Krysser fingrene for en novemberspire på dere [emoji173]

Huff håper det ordner seg for dere! <3 Kan man gjøre noe med kort lutealfase?
Vi har prøvd siden mai 2016, men jeg ble gravid på første forsøk og mistet i exu i august. Etter det har det bare vært surr! Eller; svært regelmessige sykluser heldigvis, men ikke gravid.
Jeg tror ærlig talt mitt tog har gått, for jeg er 40 år. Skal til utredning hos gyn begge to nå i feb.
Sender masse gode tanker!

Takk <3 hadde MA i juli i fjor selv, og etter det har det bare vært surr her også :(
Trist å høre om exu din :( dere har jo klart det en gang, så det kan jo gå igjen! Håper dere får god hjelp på utredningen, og at en spire sitter veldig snart hos dere også <3

Tok el test på morgenen idag og den var så godt som positiv, like sterk, men for å være helt sikker så tenkte jeg skulle svi av en til. Når bør jeg brenne av den? Tok den første 0830 i dag.

Er rimelig spent for hvis det viser seg at idag er dagen, så får jeg en ekstra dag i lutealfasen!!! To mnd med vitex kan ha gjort underverker:nailbiting:

Vi har det litt på samme måte, så har en avtale om at jeg ikke sier at el er på gang, selv om han nok skjønner det allikevel [emoji16] det er ikke bare bare å prestere når du må, så kan godt forstå at det kan være vanskelig til tider. Krysser fingrene for en novemberspire på dere [emoji173]
Takk! Jeg funderer på om jeg skal holde det hemmelig jeg også, men så sjeldent vi har sex for tida så blir det vanskelig å få det til å klaffe uten at vi begge har økt fokus der [emoji23] Shit... Neste mnd skal jeg ikke si noe, bare egge så godt jeg kan [emoji16][emoji23][emoji87][emoji85]

Takk! Jeg funderer på om jeg skal holde det hemmelig jeg også, men så sjeldent vi har sex for tida så blir det vanskelig å få det til å klaffe uten at vi begge har økt fokus der [emoji23] Shit... Neste mnd skal jeg ikke si noe, bare egge så godt jeg kan [emoji16][emoji23][emoji87][emoji85]
Vi må også planlegge aksjelegging for å få det til å treffe noen lunde riktig, han har frem til nylig jobbet turnus. Løsningen har vært at jeg gir han et toukers-vindu der vi må etterstrebe å ha sex annenhver dag. Han vet jo at el er en gang i løpet av den perioden, men ikke akkurat når, og det har tatt vekk litt av presset [emoji4]

Back
Topp