Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen andre som tester med den lilla clear blue dobbel hormon ind ? Hvor mange dager har dere med høy fertilitet? Jeg er nå på dag 3 da for se hva som kommer i morgen
Jaja, hva er det med sykdom ved EL og null lyst og energi lov å håpe på litt tidligere EL og at aksjene i helga var gode nok
Jaja, hva er det med sykdom ved EL og null lyst og energi lov å håpe på litt tidligere EL og at aksjene i helga var gode nok
Veldig rart det der. Jeg har også følt meg syk/trøtt/utslitt rundt el noen ganger. Trodde man skulle ha økt lyst og føle seg bra, jeg! [emoji12] HeheJaja, hva er det med sykdom ved EL og null lyst og energi lov å håpe på litt tidligere EL og at aksjene i helga var gode nok
Så spennende! Får håpe det klaffet5 dpo her idag! Henger litt inne på uke 5 også da ikm er søndag/mandag.. har en merkelig følelse i kroppen og er i grunnen sikker på at det har klaffet denne pp. Brystene er tunge og ømme, oppblåst og tung nederst i magen og murringer, samt en heftig puls øverst i magen. Typisk når jeg blir gravid [emoji4] Håper denne fornemmelsen stemmer denne gangen også og at spira sitter helt frem til mål [emoji173] Hvordan har dere andre det? [emoji4]
Jeg fikk 7 dager med høy denne gangen.. Tidligere har jeg hatt 3-4 dager med høy. Ene syklusen gikk jeg fra tom sirkel til fast..så mange varianter her i gården
Jeg er på 4 dagen nå. Det er når den blir fast at eggløsning først skjer . Kanskje derfor det tok litt tid å bli gravid sist gang idag skal jeg til gyn så for høre hva hun ser
Når den blir fast så skjer el som regel mellom 12-36 timer senere.. lykke til hos gyn håper hun ser at el er på vei
Alt så helt perfekt ut for en graviditet.
Hun kunne se at jeg hadde eggløsning nylig. Tok ny test når jeg kom hjem og den var fast smiley . Så gårsdagen og idag er jo det beste. Ellers så fortalte hun at hun hadde
Vært med på å finne/ eller noen kjente spermier en hel uke etter:0
Overraskende tidlig positiv el-test på meg (cd13), så da havnet jeg plutselig med ikm i uke 6 i stedet for uke 7. Forrige syklus hadde jeg el på cd 21, før pergo har jeg hatt på dag 16-17, så dette kom litt brått på. Ikke fått lagt inn så mye aksjer som vi hadde planer om, men krysser fingrene for at det holder.
Pp18 (pp15 etter ma), b1, ikm 11.02