IKM UKE 6 ❤️

Mulig jeg skal være her. Men med litt ustabil syklus så er ikke ikm så lett å forutsi. De andre pp har jeg testet etter el og gått ut ifra det, men har ikke giddet å teste ennå denne pp. Får se om jeg gidder senere eller om jeg bare dropper det helt denne pp.

Kan sikkert sette meg på ikm fredag 10. Det er vel beste gjetning fra min side. Pp4 etter ma.

Hei! Endelig kan jeg snike meg inn her! IKM 06.02 ! Har ventet såååå på denne eggløsningen.. dette er første eggløsning etter SA i oktober. Endelig er vi igang igjen! Håper dagene går fort nå <3 Vi er mer enn klar nok for tredjemann nå ! pp6 foresten :)

Da har jeg vært til undersøkelse hos volvat. Det gikk veldig fint, alt var sunt og friskt der nede som hun sa :-) Fikk se eggstokkene og der var det jaggu klart for eggløsning en av de neste dagene :-) er din mann hjemme, spurte hun så greit. Ha ha. Skal ta to hormonblodprøver i februar. En på syklusdag 22 og en på dag 2 eller 3 av menstruasjon, hvis jeg ikke er blitt gravid da. Så sa hun også at når jeg ble gravid måtte jeg komme opp når jeg hadde fått positiv test for å få noen stikkpiller som gjorde ting "sterkere" inni der. Noen som vet hva det er?

Tror jeg har hatt eggløsning idag, så har ikm 6 februar :) men det er bare magefølelsen og antydning til elslim ol. Pluss at den ene testen ble positiv i går !

Har flere tegn på el i dag, men har bare fått svake el tester! Blir ikke klok på dette :/

Her er el forsinket i forhold til tidligere sykluser..har fått blinkende smiley med cb i 7 dager nå.. håper på fast smiley snart :-)

ImageUploadedByBV Forum1485205034.888259.jpg

Er dette en positiv el-test?
Jeg synes teststreken er litt svakere enn kontrollstreken...
Takk for svar[emoji5]

Kan nok føres opp på ikm 8.2,
El testene er nesten like sterk som kontrollstreken. Så vil tro de er positiv i morgen og el blir da på onsdag :D

Mon25 - pp2 - b2

Back
Topp