Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hater meg selv idag... drakk masse i går. Er sikkert 6 år siden jeg har vært så dårlig dagen derpå..
Aldri mer! Tror jeg skal bli avholds nå jeg!
Håper spiren sitter denne gangen!
Velkommen da er du ført på listenIkm søndag 12
Bestilt og fått både el tester og gtester.
Første kan jeg skal teste etter el, har dere noen tips? Leste at man ikke burde måle på morgeurinen, men det er jo nesten eneste mulighet jeg har eller så må det bli på ettermiddagen/kvelden, har ikke lyst å styre med det på jobb.
Må det testes til samme tid hver dag?
Idag fikk jeg vite at en venninne av meg er gravid igjen! Ho ble gravid i oktober i fjor og sa tok ho abort! For ho ville ikke beholde og så er ho blitt gravid igjen ! To måneder etterpå:"( ho skal beholde nå da. Men uansett! Kjenner livet er ganske urettferdig idag :'( ho har to barn fra før med 15 måneders mellomrom !
Her har ikke vi brukt prevensjon på 4 år! Mens ho som går på pillene (sier ho jeg mener på ho klusser med de) blir gravid med engang !
Så var jeg til og med med ho sist når ho fjernet! Jeg syns det var grusomt! At ikke ho har dårlig samvittighet for at ho fjernet og ble gravid igjen ! Beklager oppførselen min! Men livet er faktisk urettferdig idag :'( ho hadde eggløsning samtidig som meg sist på og det var julaften :'( jeg fikk mensen som vanlig og ho ble gravid!
Huff... skjønner godt den var tøff.. håper det klaffer for deg denne PPIdag fikk jeg vite at en venninne av meg er gravid igjen! Ho ble gravid i oktober i fjor og sa tok ho abort! For ho ville ikke beholde og så er ho blitt gravid igjen ! To måneder etterpå:"( ho skal beholde nå da. Men uansett! Kjenner livet er ganske urettferdig idag :'( ho har to barn fra før med 15 måneders mellomrom !
Her har ikke vi brukt prevensjon på 4 år! Mens ho som går på pillene (sier ho jeg mener på ho klusser med de) blir gravid med engang !
Så var jeg til og med med ho sist når ho fjernet! Jeg syns det var grusomt! At ikke ho har dårlig samvittighet for at ho fjernet og ble gravid igjen ! Beklager oppførselen min! Men livet er faktisk urettferdig idag :'( ho hadde eggløsning samtidig som meg sist på og det var julaften :'( jeg fikk mensen som vanlig og ho ble gravid!
Hvordan går det med dere?
Her har forberedelsene startet. Fikk pakke med EL-tester og g-tester (strimler og digital) i posten igår. Pleier å bruke billigetester, men ville prøve et annet merke så det ble tostreker.no denne gangen. Hostesaft og grapefruktjuice skal handles inn i morgen + et nytt termometer til temping. FF er også lastet ned og tatt i bruk. Her skal ingenting bli latt til tilfeldighetene i denne pp