IKM uke 52

Plutselig så er liksom EL her straks!:D glad for jeg huska å teste morgen i dag! Sist hadde jeg en nokså lang topp. Så blir nok aksjer både i dag og imorra for sikkerhetsskyld:hilarious:

Vedlegg

• 20201209_073400.jpg
    20201209_073400.jpg
    17,6 KB · Visninger: 65
CD 13, og det begynner å gå seg til:) Kanskje jeg klarer å fange toppen om jeg tester ofte nok denne gangen:)

Vedlegg

• C9F19F24-C712-4B2E-B671-E9FE8ED17E34.png
    C9F19F24-C712-4B2E-B671-E9FE8ED17E34.png
    101,1 KB · Visninger: 66
I dag er jeg uggen så jeg håper ikke jeg brygger på noe så som eggløsningen er rundt hjørne

Jeg pleier alltid å starte testing 3-4 dager før. Begynte å teste i dag og den testen er jo nesten positiv. Fortsetter å teste i dagene fremover selv om EL skla være om 3 dager i følge Premom. Blir spennende å se om egget slipper tidligere eller om den er positiv lenger. Pleier å få plustelig positiv og kjapt negativ igjen.

Vedlegg

• Screenshot_20201209_103525_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20201209_103525_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    21,5 KB · Visninger: 57
Jeg pleier alltid å starte testing 3-4 dager før. Begynte å teste i dag og den testen er jo nesten positiv. Fortsetter å teste i dagene fremover selv om EL skla være om 3 dager i følge Premom. Blir spennende å se om egget slipper tidligere eller om den er positiv lenger. Pleier å få plustelig positiv og kjapt negativ igjen.
Ser jo ut som om premom mener den er positiv allerede, siden tallet er over 1? Spennende å se hvordan de neste dagene blir, her hadde jeg plutselig positive tester i 2 dager :woot:

Ser jo ut som om premom mener den er positiv allerede, siden tallet er over 1? Spennende å se hvordan de neste dagene blir, her hadde jeg plutselig positive tester i 2 dager :woot:
Ja, den er ganske så positiv. Men har hatt mye mer positive tester, så blir spennende å sjekke senere i dag og i morra :-)

Har kjent EL verking i formiddag, og økt utflod, ikke slimete enda, men mye som tyder på at EL blir imorra eller fredag, noe som stemmer med utregningene til ulike kalkulatorer:happy:

Sendte mannen bilde av noe dristig undertøy tidligere og sa vi måtte låse oss på rommet når jeg kommer hjem fra jobb. Han ble litt satt ut:hilarious: lurte på hva som skjedde med meg haha. Sa det var litt gøyere enn å si, nå kommer EL så vi blir nødt til å ha sex:laughing005

Sier meg ferdig med EL testing for denne gang. Regner EL i dag, ikm 23.12. Kan jeg oppdateres på lista? :)

Aili - pp4 - b2 - El 9.12 - IKM 23.12

Screenshot_20201209_135100.jpg

Det er så gøy å følge med her nå som flere er i el-land:D Dette er første gang jeg tester etter el, så kjenner jeg er ganske spent!

Her er El forsinket. Regner med det etter SA. Spent på om den kommer i det hele tatt denne mnd:hilarious:Det kjennes ut på kroppen som at noe er på gang, så jeg tester hver dag:happy:

Jeg venter også, men tester ikke - så får bare vente i spenning si :hilarious: veldig spennende å følge dere her :rolleyes::D håper på masse spirer i juleuka!

Håper på det her at mange klarer det å få en liten spire. Og kose oss masse med den

Har kjent EL verking i formiddag, og økt utflod, ikke slimete enda, men mye som tyder på at EL blir imorra eller fredag, noe som stemmer med utregningene til ulike kalkulatorer:happy:

Sendte mannen bilde av noe dristig undertøy tidligere og sa vi måtte låse oss på rommet når jeg kommer hjem fra jobb. Han ble litt satt ut:hilarious: lurte på hva som skjedde med meg haha. Sa det var litt gøyere enn å si, nå kommer EL så vi blir nødt til å ha sex:laughing005
Liker’e! Sånn jeg gjør også :D det funker da! :hilarious:

På CD16 i dag. Det tidligste jeg noen gang har hatt EL var CD13 og det seneste CD20. Så med mindre jeg er helt sikker på at EL er ferdig før den tid tenker jeg vi fortsetter å prøve til CD21. :hilarious:

Litt spennende å ikke vite nøyaktig når EL er denne gangen, som et lite avbrekk :p

Back
Topp