Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er appen Premom. Har akkurat begynt å bruke den, og jeg er kjempefan! Den gir testene en verdi, så slipper du å lure selv. Genialt!Ka er dei tala til høgre? Er det noko ein app sier eller?
Ka er dei tala til høgre? Er det noko ein app sier eller?
Ser jo ut som om premom mener den er positiv allerede, siden tallet er over 1? Spennende å se hvordan de neste dagene blir, her hadde jeg plutselig positive tester i 2 dagerJeg pleier alltid å starte testing 3-4 dager før. Begynte å teste i dag og den testen er jo nesten positiv. Fortsetter å teste i dagene fremover selv om EL skla være om 3 dager i følge Premom. Blir spennende å se om egget slipper tidligere eller om den er positiv lenger. Pleier å få plustelig positiv og kjapt negativ igjen.
Ja, den er ganske så positiv. Men har hatt mye mer positive tester, så blir spennende å sjekke senere i dag og i morraSer jo ut som om premom mener den er positiv allerede, siden tallet er over 1? Spennende å se hvordan de neste dagene blir, her hadde jeg plutselig positive tester i 2 dager
OppdatertSier meg ferdig med EL testing for denne gang. Regner EL i dag, ikm 23.12. Kan jeg oppdateres på lista?
Aili - pp4 - b2 - El 9.12 - IKM 23.12
Vis vedlegget 343125
Liker’e! Sånn jeg gjør også det funker da!Har kjent EL verking i formiddag, og økt utflod, ikke slimete enda, men mye som tyder på at EL blir imorra eller fredag, noe som stemmer med utregningene til ulike kalkulatorer
Sendte mannen bilde av noe dristig undertøy tidligere og sa vi måtte låse oss på rommet når jeg kommer hjem fra jobb. Han ble litt satt ut lurte på hva som skjedde med meg haha. Sa det var litt gøyere enn å si, nå kommer EL så vi blir nødt til å ha sex
Det håper virkelig jeg også! Håper at det klaffer for alle! Selvom alle odds tilsier noe annet.Håper på det her at mange klarer det å få en liten spire. Og kose oss masse med den