Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det kan du sikkert anta. Ikke 100% sikker uten å tempe, men ville regnet med EL i dag. Skal jeg oppdatere datoene i første innlegg?I dag er EL-testen min negativ igjen (positiv i går), så da er EL i dag, da? Altså EL 7.12 og IKM 21.12?
Jeg ville nok regna El som idag ja i "verste" fall har det skjedd en dag før, som jo betyr at man er en dag lengre på vei. Hvis man er en såkalt testetøs -- så vil man kunne få evt positiv svar litt "tidligere" da. Altså, at man tror man er 10DPO, og skal begynne å teste, men egentlig er man 11dpo og større sjans for utslagI dag er EL-testen min negativ igjen (positiv i går), så da er EL i dag, da? Altså EL 7.12 og IKM 21.12?
Tror LH kan svinge litt ja Men for meg er det som regel en indikasjon på at det er på vei oppover, selv om den plutselig kan være litt lavere igjen. Så jeg vil tro EL er rett rundt hjørnet. Kanskje en ide å teste på ettermiddag/kveld også, men ville i alle fall testet igjen i morgen
Jeg ville nok regna El som idag ja i "verste" fall har det skjedd en dag før, som jo betyr at man er en dag lengre på vei. Hvis man er en såkalt testetøs -- så vil man kunne få evt positiv svar litt "tidligere" da. Altså, at man tror man er 10DPO, og skal begynne å teste, men egentlig er man 11dpo og større sjans for utslag
Ja, det kan du Gøy å ha dato å forjolde seg til, det er nytt for meg! Blir spennende med testing fremoverJa, det kan du sikkert anta. Ikke 100% sikker uten å tempe, men ville regnet med EL i dag. Skal jeg oppdatere datoene i første innlegg?
Haha ja ikke sant, sa til samboer her en dag... husker jo nærmest NULL av retningslinjene for gravide nå! Annet enn ta folat og jod og ikke spis spekemat haha!Kjem på at eg tok ein test kl 02 i natt, som også var positiv. Så da er det vel ganske sannsynlig at el er i dag.. Skal prøve å holde meg ei stund med å teste.. Når er det "vanlig" å forvente utslag på tidligtest? Har nokre fra babyplan, i tillegg til Clear blue, men den vil eg vente lengst mulig med Skulle tru eg hadde peiling på dette etter tre svangerskap, men gløymer korleis det var med testinga
Høres fornuftig ut Føler skuffelsen blir større dersom ein tester tidlig og får negativ, då er heller ikkje svaret så endelig. Skal prøve å ikkje tenke så mykje i dpo-perioden, men heller ta ein test rundt IKM Så gjenstår det å sjå om eg klarer det Når forventer du IKM? Lykke til med prøvingaHaha ja ikke sant, sa til samboer her en dag... husker jo nærmest NULL av retningslinjene for gravide nå! Annet enn ta folat og jod og ikke spis spekemat haha!
Jeg også har litt babyplan og 1 CB som jeg vil vente med til iallefall 15-16DPO tenker jeg. Mange tester fra 8-9DPO, er vel diskutert om det er lurt eller ikke lurt. Jeg prøver å vente til 10-11 til vanlig. Testa tidligere forrige PP og angra egentlig på det i ettertid. Denne gangen tester jeg ikke før IKM
Leit å høre at du hadde en SA Krysser fingrene for at kroppen er klar igjen nåHadde SA i november og positiv el test nå i morges så satser på ikm uke 52
Har googlet litt å da lest litt forskjellig om falske positive el-teater og lang syklus etter SA så vil ikke håpe for mye men tar det som utgangspunkt og lyst å følge med her
Gynekologen var satt i koronakarantene, så ble ikke undersøkelse idag.
Men har hatt samtale og ut i fra sykluser og blodprøvesvar ser det ut til at jeg har pco.
Skal nå prøve denne og neste syklus med lutinus. Om det ikke klaffer blir det oppstart med ivf i februar.