IKM uke 52

Og da ble EL testen plutselig positiv :angel8

Vedlegg

• Screenshot_20201207-172142_Premom.jpg
    Screenshot_20201207-172142_Premom.jpg
    31,7 KB · Visninger: 76
I dag er EL-testen min negativ igjen (positiv i går), så da er EL i dag, da? Altså EL 7.12 og IKM 21.12?:happy:

Vedlegg

• IMG_20201207_155329.jpg
    IMG_20201207_155329.jpg
    32 KB · Visninger: 63
I dag er EL-testen min negativ igjen (positiv i går), så da er EL i dag, da? Altså EL 7.12 og IKM 21.12?:happy:
Ja, det kan du sikkert anta. Ikke 100% sikker uten å tempe, men ville regnet med EL i dag. Skal jeg oppdatere datoene i første innlegg? :)

Jeg ville nok regna El som idag ja:happy: i "verste" fall har det skjedd en dag før, som jo betyr at man er en dag lengre på vei. Hvis man er en såkalt testetøs -:hilarious:- så vil man kunne få evt positiv svar litt "tidligere" da. Altså, at man tror man er 10DPO, og skal begynne å teste, men egentlig er man 11dpo og større sjans for utslag:D

Tror LH kan svinge litt ja :) Men for meg er det som regel en indikasjon på at det er på vei oppover, selv om den plutselig kan være litt lavere igjen. Så jeg vil tro EL er rett rundt hjørnet. Kanskje en ide å teste på ettermiddag/kveld også, men ville i alle fall testet igjen i morgen :joyful:

Ja tok en test nå. Å her svinger det visst, nå er den nærmere igjen :wacky: Håper på positiv test i morgen :joyful:
Screenshot_20201207_190537.jpg

Jeg ville nok regna El som idag ja:happy: i "verste" fall har det skjedd en dag før, som jo betyr at man er en dag lengre på vei. Hvis man er en såkalt testetøs -:hilarious:- så vil man kunne få evt positiv svar litt "tidligere" da. Altså, at man tror man er 10DPO, og skal begynne å teste, men egentlig er man 11dpo og større sjans for utslag:D

Kjem på at eg tok ein test kl 02 i natt, som også var positiv. Så da er det vel ganske sannsynlig at el er i dag.. Skal prøve å holde meg ei stund med å teste.. Når er det "vanlig" å forvente utslag på tidligtest? Har nokre fra babyplan, i tillegg til Clear blue, men den vil eg vente lengst mulig med:facepalm: Skulle tru eg hadde peiling på dette etter tre svangerskap, men gløymer korleis det var med testinga:dead:

Ja, det kan du sikkert anta. Ikke 100% sikker uten å tempe, men ville regnet med EL i dag. Skal jeg oppdatere datoene i første innlegg? :)
Ja, det kan du:happy: Gøy å ha dato å forjolde seg til, det er nytt for meg! Blir spennende med testing fremover:nailbiting:

Nå skjønner jeg ingenting her:sorry: tr startet ca den 24.11 og sluttet den 30.12, med litt spotting før og etter. I går etter vi hadde lagt inn noen aksjer kon det litt rosa på papiret, tenkte ikke mer over det. Nå når jeg gikk på do hadde jeg nesten blødd igjennom, og det kom rikelig med ferskt blod på papiret. Virker som syklusen tuller etter SA likevel. Men det skal jo godt gjøres å starte opp igjen med blødninger nå, når jeg akkurat er ferdig med godt og vel ei uke med blødninger :(

SmåØnsker2021- 24 år - PP1 - B2 - EL 8.12 - IKM 22.12.

Vi har lagt inn aksjer i kveld. Er vår første prøveperiode for barn nummer to. Litt uhøytidelig, ingen el-testing eller lignende. Kun etter menstrasjon, som jeg forøvrig har kartlagt noen måneder nå :rolleyes: Har ingen forventninger til denne pp’en, men må likevel krysse fingrene :angelic::)

Last edited:
Kjem på at eg tok ein test kl 02 i natt, som også var positiv. Så da er det vel ganske sannsynlig at el er i dag.. Skal prøve å holde meg ei stund med å teste.. Når er det "vanlig" å forvente utslag på tidligtest? Har nokre fra babyplan, i tillegg til Clear blue, men den vil eg vente lengst mulig med:facepalm: Skulle tru eg hadde peiling på dette etter tre svangerskap, men gløymer korleis det var med testinga:dead:
Haha ja ikke sant, sa til samboer her en dag... husker jo nærmest NULL av retningslinjene for gravide nå! Annet enn ta folat og jod og ikke spis spekemat haha!

Jeg også har litt babyplan og 1 CB som jeg vil vente med til iallefall 15-16DPO tenker jeg. Mange tester fra 8-9DPO, er vel diskutert om det er lurt eller ikke lurt. Jeg prøver å vente til 10-11 til vanlig. Testa tidligere forrige PP og angra egentlig på det i ettertid. Denne gangen tester jeg ikke før IKM:)

Haha ja ikke sant, sa til samboer her en dag... husker jo nærmest NULL av retningslinjene for gravide nå! Annet enn ta folat og jod og ikke spis spekemat haha!

Jeg også har litt babyplan og 1 CB som jeg vil vente med til iallefall 15-16DPO tenker jeg. Mange tester fra 8-9DPO, er vel diskutert om det er lurt eller ikke lurt. Jeg prøver å vente til 10-11 til vanlig. Testa tidligere forrige PP og angra egentlig på det i ettertid. Denne gangen tester jeg ikke før IKM:)
Høres fornuftig ut:happy: Føler skuffelsen blir større dersom ein tester tidlig og får negativ, då er heller ikkje svaret så endelig. Skal prøve å ikkje tenke så mykje i dpo-perioden, men heller ta ein test rundt IKM:facepalm: Så gjenstår det å sjå om eg klarer det:hilarious: Når forventer du IKM? Lykke til med prøvinga:happy:

Fortsatt sterk positiv test her i dag tidlig (første positiv var i går ettermiddag), men tempen gjorde også et ordentlig hopp o_O Så litt usikker på EL nå, men er uansett veldig nærme dpo-land nå :woot: Prøver å ikke teste før lørdag 19.12. (10/11 dpo) denne runden. Har alltid pleid å teste så sykt tidlig som 7/8 dpo, men nå skal jeg prøve å la være. Bruker jo flere timer på å stirre på blenda tester i håp om at det kanskje er en antydning til skygge der :hilarious: Må slutte med det tullet.

Min LG sank litt i dag men tenkte å se i kveld håper of finne ut noe og håper på en liten spire etterhvert

Jeg har vært tom for babyplan strimmel tester så hadde kun clearblue monitoren og den fikk jeg Max på 6 og 7 desember. Fikk nye babyplan tester i posten i går og tok en test da. Den var ikke helt positiv og i dag var den negativ så regner med at EL var i går. Disse ble tatt i går, er den positiv tror dere eller er den på vei ned igjen? Er så usikker på når EL har vært. Men regner med at EL var i går :)FCB075B8-5EC1-4D43-86EB-11E551993421.jpeg

Gynekologen var satt i koronakarantene, så ble ikke undersøkelse idag. :(
Men har hatt samtale og ut i fra sykluser og blodprøvesvar ser det ut til at jeg har pco.
Skal nå prøve denne og neste syklus med lutinus. Om det ikke klaffer blir det oppstart med ivf i februar.

Slenger meg på her jeg :angelic: Allerede over 2,5 år siden jeg var på prøveforumet for første gang :nailbiting: Og nå ønsker vi nr 2 ❤️

Kamillete - 27 - PP1 - B2 - EL 8.12 - IKM 22.12

Hadde SA i november og positiv el test nå i morges så satser på ikm uke 52 :rolleyes:

Har googlet litt å da lest litt forskjellig om falske positive el-teater og lang syklus etter SA så vil ikke håpe for mye men tar det som utgangspunkt og lyst å følge med her :angelic:

Hadde SA i november og positiv el test nå i morges så satser på ikm uke 52 :rolleyes:

Har googlet litt å da lest litt forskjellig om falske positive el-teater og lang syklus etter SA så vil ikke håpe for mye men tar det som utgangspunkt og lyst å følge med her :angelic:
Leit å høre at du hadde en SA :( Krysser fingrene for at kroppen er klar igjen nå :)
Vil du at jeg skal føre deg opp på første innlegg? I så fall fint om du vil skrive deg opp som dette:
Nick - alder - PP - B - EL - IKM

Gynekologen var satt i koronakarantene, så ble ikke undersøkelse idag. :(
Men har hatt samtale og ut i fra sykluser og blodprøvesvar ser det ut til at jeg har pco.
Skal nå prøve denne og neste syklus med lutinus. Om det ikke klaffer blir det oppstart med ivf i februar.

Så leit å høre. Håper det klaffer for deg! :Heartblue

Back
Topp