IKM uke 52

El om ca 5 dager, første aksjene lagt i dag :angelic: Merker ikke noe til el på kroppen enda. Blir spennende å se hvordan det går for oss fremover nå!

Synes denne fremdeles ser positiv ut ja :happy: så hadde testa imorra formiddag for å se om den er blitt negativ eller ei. Blir den det, så har eggløsningen skjedd

Jeg har litt rosa på papiret når jeg tørker meg nå. Lurer fælt på hva DET er for noe. Kan jo være mye forskjellig, ikke helt vanlig at jeg ser rosa mellom mensen og EL untatt rett etter sex aaaaav og til. Lenge siden jeg har spotta etter det også nå faktisk. Så veldig rart...

Eg har hatt det et par ganger tidligere, uten at det har vært noko spesielt. Men merkelig når sånt plutselig skjer - kanskje området "der nede" er meir blodfylt før el, og at det dermed blør lettere? Veit ikkje. Takk for tilbakemelding, mange ting ein lurer på som ny EL-tester:happy:

Hei! Etter positiv eggløsningstester i går+idag, og negativ i kveld så tror jeg eggløsning ble i dag. Derfor hopper jeg bakover til IKM uke 51 :)

Jeg har litt farga når jeg tørker meg litt rosa og litt gult kan det være el? Har ikke flere tester så får ikke testa

Skjønner at det er frustrerende! Det er ikke uvanlig å spotte litt ved EL. Har noen få ganger hatt litt rosa i el-slimet (sorry hvis TMI :confused1) Men kan også være pga selve prøvingen, rifter etc. Ser du skriver over her at du har EL-slim så du nærmer deg nok EL/eller den er her. Masse lykke til!

EL testen begynner å bli sterkere og CB sin digitale EL test har nå vist høy (blinkende smilefjes) både i går og i dag. Tipper testene blir positive enten i kveld eller i morgen, ganske som forventet :D Aksjer ble lagt inn i går, og blir vel fort en runde til både i dag og i morgen :rolleyes:

Temping ble visst helt glemt vekk denne ppen :facepalm: bruker El tester og i dag ser det endelig ut som at det nærmer seg noe :) Tenker å teste en gang til seinere idag. Bruker å ha korte LH topper:)

Screenshot_20201207_100028.jpg

CD16 og venter på EL...
har time til fertilitetsutredning imorgen, da blir det også tatt ultralyd, så da ser vi forhåpentligvis om det nærmer seg.. pleier å ha EL alt fra CD 18 til ca 26...

Jeg er forvirret :shy: hvordan tolker jeg dette? Forventet egentlig samme resultat/positiv El test ila dagen:shifty: Appene påstår at jeg har EL i dag/i går. Mulig jeg missa LHtoppen i går ettermiddag kanskje? Pleier å ha kort topp. Testa kun på morgenen i går... :facepalm:

Screenshot_20201207_140012.jpg

Jeg er forvirret :shy: hvordan tolker jeg dette? Forventet egentlig samme resultat/positiv El test ila dagen:shifty: Appene påstår at jeg har EL i dag/i går. Mulig jeg missa LHtoppen i går ettermiddag kanskje? Pleier å ha kort topp. Testa kun på morgenen i går... :facepalm:

Vis vedlegget 342989
Jeg ville tolket det der som at du hadde positiv i går.
Edit: nei uff, trodde test nr. 2 var i går. Kanskje du ikke har hatt eggløsning ennå

Last edited:

Vis vedlegget 342989
Vanskelig å si. Hadde litt det samme i går uten at ble noe LH-topp ut av det :happy: ble ganske sterk på dagen, men svakere igjen på kvelden, fortsatt ingen topp her. Temper du i tillegg? Ville bare fortsatt å teste og se om det blir sterkere igjen. Hvis ikke kan det jo hende du hadde veldig kort topp på ettermiddagen :happy:

Vedlegg

• Screenshot_20201207-142725_Premom.jpg
    Screenshot_20201207-142725_Premom.jpg
    32,8 KB · Visninger: 49
Vanskelig å si. Hadde litt det samme i går uten at ble noe LH-topp ut av det :happy: ble ganske sterk på dagen, men svakere igjen på kvelden, fortsatt ingen topp her. Temper du i tillegg? Ville bare fortsatt å teste og se om det blir sterkere igjen. Hvis ikke kan det jo hende du hadde veldig kort topp på ettermiddagen :happy:

Det er vanlig at dette skjer altså, uten EL? :bookworm: aldri opplevd før at LH varierer så mye uten at jeg har hatt el. Må kanskje teste igjen i morgen eller? o_O

Det er vanlig at dette skjer altså, uten EL? :bookworm: aldri opplevd før at LH varierer så mye uten at jeg har hatt el. Må kanskje teste igjen i morgen eller? o_O
Tror LH kan svinge litt ja :) Men for meg er det som regel en indikasjon på at det er på vei oppover, selv om den plutselig kan være litt lavere igjen. Så jeg vil tro EL er rett rundt hjørnet. Kanskje en ide å teste på ettermiddag/kveld også, men ville i alle fall testet igjen i morgen :joyful:

Jeg som endra planene mine i går og tenkte å testebetter EL fra idag, glemte det da jeg kom hjem fra jobb:banghead: haha. Jaja, om EL fant sted i dag, så er vi iallefall sikra med kos i går;). Kan prøve å teste om et par timer nå bare for å se. Jeg regner med det ennå er litt tidlig, bare CD 10 i dag. Har regna EL fre eller lørdag.

Tasta el i dag den går opp men ikke mye så da er det el om noen dager tenker jeg legger testen inn i app for å få se

Hei jenter!

Så gøy å se så mange positive og nær positive EL-tester!

Her gikk det ganske fint hos gyn. i dag. Han kunne ikke finne noe i veien og alt så bra ut. Veldig lettet! Men samtidig litt frustrerende å ikke finne noen grunn til spotting og at ting ikke har klaffet hittil. Skal tilbake i januar for blodprøver og AMH-prøve, om det ikke klaffer denne måneden da :p Mannen skal også ta en svømmer-prøve.

Han kunne se at egg var på vei til å modnes, men at el nok var 3-4 dager unna, noe som stemmer med syklus også, og antatt el på dag 15 eller 16. Jeg tester ikke etter el denne runden, så kjekt å viten:D

Håper, håper det klaffer denne gangen! Januar føles veeeeldig lenge til!

Back
Topp