IKM uke 52

Oi, så tidlig som CD9? Pleier du å ha kort syklus? Ja, da hadde nok jeg også begynt å teste med en gang, selv om det kanskje ikke er like viktig når man kjører annenhverdag-taktikken uansett :D Men alltid greit å ha litt kontroll på dpo-dagene og ikke minst IKM.
Etter pilleslutt og exu har ingenting vært normalt eller likt fra måned til måned, så her må vi helgardere oss!:hilarious: Håper syklusene stabiliserer seg snart eller at jeg blir gravid snart:)
Det siste hadde jo vært best:love7
 
Her dropper vi nok eltesting og kjører annenhver dag metoden:p kroppen min er veldig tydelig på når den begynner å gjøre seg klar for el da, mtp elslim osv (sorry for TMI:oops:) har blitt gravid på første forsøk alle ganger, men mista to. En før vi fikk førstemann, og en gang nå. Så spent på denne runden!
 
Slenger meg på her. Litt usikker på syklusen siden jeg hadde SA sist pp.

Hvis syklusen er noenlunde vanlig igjen hører jeg til denne ikm-gruppa:happy:
Er inne i pp4, da har vi hatt kjemisk 1pp og SA 3pp. Spendt på om det blir noe julemagi denne pp:happy:

Hopes21 - 34 - pp4 - B3 - EL ca 9. 12 - IKM 23. 12
 
FruMilla90 - 30 - PP2 - B4 - EL mellom 4.12-16.12 - IKM mellom 18.12-30.12. Forsøker El-tester denne mnd, starta å teste i dag. Krysser fingrene for mange julebabyer her inne:Heartred
 
FruMilla90 - 30 - PP2 - B4 - EL mellom 4.12-16.12 - IKM mellom 18.12-30.12. Forsøker El-tester denne mnd, starta å teste i dag. Krysser fingrene for mange julebabyer her inne:Heartred
Jeg satt deg bare opp på usikker IKM, så kan jeg oppdatere når du har fått positiv EL test :joyful: Masse lykke til - julebabyer skal det bli!! :angel8
 
Hvordan går det med dere? :santa
Her prøver jeg å spise og drikke riktig og venter på el.. går hjemme for tiden så blir lange dager, gruer meg til dpo-land :rolleyes:
 
Hvordan går det med dere? :santa
Her prøver jeg å spise og drikke riktig og venter på el.. går hjemme for tiden så blir lange dager, gruer meg til dpo-land :rolleyes:
Jeg venter på mandag. Da skal første ul kontroll gjennomføres (IVF) I helga skal jeg kose meg hjemme til svigers med sønnen min og ta livet med ro. Her hjemme er mannen på sjøen, badet under total renovering og jeg studerer så føler at dagen flyr avgårde enn så lenge i alle fall
 
Hvordan går det med dere? :santa
Her prøver jeg å spise og drikke riktig og venter på el.. går hjemme for tiden så blir lange dager, gruer meg til dpo-land :rolleyes:

Vært litt stille plitselig ja, alle venter spent på EL:hilarious: dagene denne uka har flydd iallefall. Mye som skjer på jobb. Nå er alle EL-tester på plass. Har tenkt å begynne å teste fra tirsdag eller onsdag tror jeg:happy:
 
Hvor mange dager før el begynner dere å få sterkere strek på el-test? Jeg har testet noen dager denne uken og foreløpig ingen stigning, ca 4 dager til el (tror jeg) :p
 
Hvor mange dager før el begynner dere å få sterkere strek på el-test? Jeg har testet noen dager denne uken og foreløpig ingen stigning, ca 4 dager til el (tror jeg) :p
Jeg har som regel veldig rask stigning, kan ha svaaak strek på morgenen og positiv om ettermiddagen/kvelden, så tror det kan være individuelt? :) Bruker premom, og kveldens test var på 0,3, så da tror jeg at jeg får positiv i morgen eller søndag (pleier gå fort hos meg når den er såppas «sterk»)
 
Jeg har som regel veldig rask stigning, kan ha svaaak strek på morgenen og positiv om ettermiddagen/kvelden, så tror det kan være individuelt? :) Bruker premom, og kveldens test var på 0,3, så da tror jeg at jeg får positiv i morgen eller søndag (pleier gå fort hos meg når den er såppas «sterk»)

Oi det kan gå såpass fort altså! Tror jeg må teste litt oftere enn jeg hadde tenkt :joyful:
 
Hvor mange dager før el begynner dere å få sterkere strek på el-test? Jeg har testet noen dager denne uken og foreløpig ingen stigning, ca 4 dager til el (tror jeg) :p
Her ser du fra min forrige pp. Ene dagen veldig svak, neste dag på topp. Noen har korte lh topper, så det kan være greit å teste ofte for å finne ut om du har korte eller lange topper.
20201204_204242.jpg
 
Hvordan går det med dere? :santa
Her prøver jeg å spise og drikke riktig og venter på el.. går hjemme for tiden så blir lange dager, gruer meg til dpo-land :rolleyes:

Venter tålmodig på at «vinduet» skal åpne seg ;) Skal kun gå etter kroppens signaler denne syklusen, med håp om at det får meg til å stresse mindre. Skal starte med å legge inn noen aksjer på søndag :D

Har time hos gyn på mandag, da jeg har slitt en del med spotting før mens, i praksis mens i 10 dager :meh: og litt smerter, så spent på hva jeg får vite der. Håper alt er i orden! Har en del stress over at noe kan være i veien, men prøver å være positiv! Men skulle det være noe i veien, er det bedre å vite og gjøre noe med det heller enn å bli skuffet hver måned, sant?

håper alle får en fin adventshelg og Happy humping :p
 
Venter tålmodig på at «vinduet» skal åpne seg ;) Skal kun gå etter kroppens signaler denne syklusen, med håp om at det får meg til å stresse mindre. Skal starte med å legge inn noen aksjer på søndag :D

Har time hos gyn på mandag, da jeg har slitt en del med spotting før mens, i praksis mens i 10 dager :meh: og litt smerter, så spent på hva jeg får vite der. Håper alt er i orden! Har en del stress over at noe kan være i veien, men prøver å være positiv! Men skulle det være noe i veien, er det bedre å vite og gjøre noe med det heller enn å bli skuffet hver måned, sant?

håper alle får en fin adventshelg og Happy humping :p
Åjj, så lenge med spotting og mens! Håper du får noen svar på mandag :Heartred
Hørtes ut som en god plan å bare gå etter kroppens signaler :) det greier ikke jeg, er for nysgjerrig og kontrollfreak :p men kjenner el nermer seg så aksjeleggingen har startet her :bag: tenker det blir hver dag fremover nå, prøver en ny strategi etter initiativ fra mannen (vi har pleid å legge inn aksjer annenhver dag uansett el, denne pp blir det hver dag) :)
 
Ser ut til at det nermer seg positive el-tester på meg, sannsynligvis idag, med EL i morgen.. men jeg håper jeg kan få henge her i denne IKM-gruppa likevel og ønsker å beholde IKM-datoen selv om den egentlig er en dag tidligere :Heartred
 

Vedlegg

  • 1DBF5E43-C988-4F21-A109-075654BACF93.jpeg
    1DBF5E43-C988-4F21-A109-075654BACF93.jpeg
    31 KB · Visninger: 34
Tror jeg hører til her:happy: legger inn informasjon når jeg får El. Har veldig ustabil syklus pga amming. Har prøvd siden i sommer men har bare hatt en eggløsning. Fikk høy på monitor i dag, så håper det blir denne gangen. Noen som har opplevd litt brunt utflod før El? Regner med det bare er hormonelt?
 
Back
Topp