Hå
Håpe denne pp går veien Jeg har funnet ut at en fint kan kombinere det å ha sunn livsstil og gå gravid. Eller du ønsker kanskje å komme i gang ordentlig igjen? Bruke dagene nå, og som motivasjonSender deg en klem! Jeg også kjenner veeeeldig godt til de hormonelle utfordringene når jeg er uten hormonell prevensjon. Jeg mister alt av pms-symptomer på p-piller, og blir hissig som jeg vet ikke hva uten må unnskylde et utbrudd minst en gang om dagen fra sånn 3 dager før mensen går mest utover familien stakkar
Fikk endelig ut mine tårer rundt denne mislykkede pp'en i dag. Har jo vært nedstemt, men i og med at vi hadde vært hos mamma og pappa fra jeg begynte å spotte og mensen kom for fullt, følte jeg ikke jeg kunne sitte der og grine om det. Så tårene kom heller helt plutselig i ettermiddag da jeg begynte å tenke rundt hva veien blir videre... skal vi prøve en gang til nå og satse på sept/okt baby, eller skal jeg bruke de neste 4 mnd på å lære syklusen min veldig godt og begynne med trening og den egentlige sunne livsstilen min igjen? Coronaen gjorde at jeg kom helt ut av alt dessverre tror jeg har landa på siste alternativ egentlig