IKM i går og ingen TR... Mulig el var to dager for seint, så tester igjen i morra. Ingen store forhåpninger, men det er ikke over før TR kommer, sant?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke være lett å være i karantene disse dager neiMen nå er jeg i karantene nå så har noen tøffe dager
Kan ikke være lett å være i karantene disse dager nei
Aili - pp4 - b2 - EL 7.12 - IKM 21.12
Melder meg inn her jeg Har hatt positive g.tester den siste uka, men begynte å blø i natt så det endte nok i en kjemisk graviditet. Hadde svake tester hele veien så regnet egentlig med at det ikke kom til å gå. Satser på at det klaffer i pp4
Millee89 - 32 år - pp3 - B2 - EL ca 11/12 - IKM 25/12
IKM i går og ingen TR... Mulig el var to dager for seint, så tester igjen i morra. Ingen store forhåpninger, men det er ikke over før TR kommer, sant?
Endte dessverre i kjemisk herHvordan går det med dere?
Noe nytt hos deg??
Her kom TR for fullt i dag etter spotting i går(IKM idag). En aldri så liten emosjonell/hormonell psykisk krise i tillegg, så denne dagen ønsker eg bare å glemme. Andre med lignende erfaringer rundt mens? Typ psykiske? Er nesten som jeg ønsker meg tilbske til p-pillene, for slike hormonelle påkjenninger ønsker jeg ikke mind verste fiender.
Ny pp starter rundt 5.jan.. Har til nå hatt to pp etter sa og ingen har gått veien..
Fortsatt ingen mens... Sparer min siste test til i morgen. Har absolutt ingen forhåpninger. Synes egentlig mensen bare kan komme, så vi får startet en ny pp
Har også fått en knekk de siste gangene jeg har fått mensen... vi mista også i september så har vært 2(3) pp uten hell, og det er jo ganske vondt når man får høre at de fleste blir fort gravide etter en abort- da håper man jo det skal klaffe med en gang! <3Her kom TR for fullt i dag etter spotting i går(IKM idag). En aldri så liten emosjonell/hormonell psykisk krise i tillegg, så denne dagen ønsker eg bare å glemme. Andre med lignende erfaringer rundt mens? Typ psykiske? Er nesten som jeg ønsker meg tilbske til p-pillene, for slike hormonelle påkjenninger ønsker jeg ikke mind verste fiender.
Ny pp starter rundt 5.jan.. Har til nå hatt to pp etter sa og ingen har gått veien..
Her kom TR for fullt i dag etter spotting i går(IKM idag). En aldri så liten emosjonell/hormonell psykisk krise i tillegg, så denne dagen ønsker eg bare å glemme. Andre med lignende erfaringer rundt mens? Typ psykiske? Er nesten som jeg ønsker meg tilbske til p-pillene, for slike hormonelle påkjenninger ønsker jeg ikke mind verste fiender.