Gratulerer!I dag, 24 desember testa eg positiv. 2 sterke streker. Forventet mens var i går <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!I dag, 24 desember testa eg positiv. 2 sterke streker. Forventet mens var i går <3
11 dpo, klarte ikke vente med test lenger... og jammen er den svakt positiv idag!
Håper det holder hele veien denne gang.
Da tok jeg test i dag. Å kan se en strek ! Noen andre ?
Tok både tidlig og vanlig baby plan. Å fikk antydning til strek begge to. Babyplan tidlig var helt negativ på morningen på tirsdag, så dette blir spennende !
Jeg ser strek Jippiiii!Da tok jeg test i dag. Å kan se en strek ! Noen andre ?
Tok både tidlig og vanlig baby plan. Å fikk antydning til strek begge to. Babyplan tidlig var helt negativ på morningen på tirsdag, så dette blir spennende !
Jeg håper, håperDa er det straks leggetid, etter en koselig julaften. Uten noe TR...! Blir sååå spennende de neste dagene
25.desember og IKM i dag. Syklusdag 30, antatt 12 dpo (men etter vanlig syklusberegning 14dpo). Tok en babyplan strimmel i dag tidlig på morgenurin. Den ser ganske negativ ut. Ingen TR ennå, men har ikke store forhåpninger.
hyggelig å se så mange positive tester! Dere fikk julegaven vi alle drømte om....
Jeg ser den! Hvor mange dpo er du?
Jeg ser strek Jippiiii!
Ja, ser fra min knuste skjerm så håpe på noe!Jeg er dpo 10, rugdag 5. Så kjekt at du ser den!
Gjør du? Woho! Så spent.. kan ikke tro det selv
Så utrolig kjedelig! Håpe TR ikke kommer. Greit å ta med tamponger i tilfelle, men håpe du slipper de.Skulle ønske jeg hadde klart å få tak i tidligtest her om dagen da jeg
Fortsatt ikke de mest åpenbare tegn til TR, men testen i dag var svakere enn i går. Så jeg tipper det var noe kjemisk dessverre. Tar ikke med meg tester på overnatting til mamma og pappa ikveld så ikke jeg blir frista til å teste ikveld eller imorra tidlig....tar heller med tamponger så jeg er forberedt...
Wohooo! Så gøyTestet i går 10 dpo med morgenurin. Den var blenda. Dette er dagens test