IKM uke 52

CD 9 og jeg tester etter EL hver morgen allerede, da syklusen ikke er helt stabil, og jeg gjerne vil vite mer om egen syklus og kropp. Ingen stigning ennå.
Denne PP har jeg lovet å ikke si når EL nærmer seg eller er til mannen, han blir så stressa av det. Så i desember tar vi det som det kommer:Heartpink

CD 9 og jeg tester etter EL hver morgen allerede, da syklusen ikke er helt stabil, og jeg gjerne vil vite mer om egen syklus og kropp. Ingen stigning ennå.
Denne PP har jeg lovet å ikke si når EL nærmer seg eller er til mannen, han blir så stressa av det. Så i desember tar vi det som det kommer:Heartpink

Jeg er ganske blank når det kommer til å teste for el, så i går bestemte jeg meg for å faktisk lese bruksanvisningen. Og da oppdaget jeg at man ikke skal teste med morgenurin, men teste mellom kl 10 og kl 20. Sikkert gammelt nytt for de fleste her, men det hadde ikke jeg fått med meg :p

Så fort kan det gå med min LH-stigning, aldri hatt så sterk EL- test! Håper det er gullegget :Heartred

Vedlegg

• 086038D5-747F-4FA2-A4A5-EAA674156B81.jpeg
    086038D5-747F-4FA2-A4A5-EAA674156B81.jpeg
    37,5 KB · Visninger: 80
:happy:
Åjj, så lenge med spotting og mens! Håper du får noen svar på mandag :Heartred
Hørtes ut som en god plan å bare gå etter kroppens signaler :) det greier ikke jeg, er for nysgjerrig og kontrollfreak :p men kjenner el nermer seg så aksjeleggingen har startet her :bag: tenker det blir hver dag fremover nå, prøver en ny strategi etter initiativ fra mannen (vi har pleid å legge inn aksjer annenhver dag uansett el, denne pp blir det hver dag) :)

Ja, det er kjipt! Og blir bekymra også.

Kjenner så godt følelsen! Må gå sterkt imot kontrollbehovet her. Syklusene er ganske regelmessig, så å lese kroppen skal gå fint. Har kjent at den prøvetiden her stresser meg mer enn med første, så håper at det kan bevare spontaniteten og romantikken å stoppe testingen litt. Men tiden vil vise :wacky: Er det flere som kjenner på at det kan bli litt stress og press for begge parter....?

Hver dag er jo supert! Masse lykke til! Krysser fingrene for oss alle! :happy:

:happy:

Ja, det er kjipt! Og blir bekymra også.

Kjenner så godt følelsen! Må gå sterkt imot kontrollbehovet her. Syklusene er ganske regelmessig, så å lese kroppen skal gå fint. Har kjent at den prøvetiden her stresser meg mer enn med første, så håper at det kan bevare spontaniteten og romantikken å stoppe testingen litt. Men tiden vil vise :wacky: Er det flere som kjenner på at det kan bli litt stress og press for begge parter....?

Hver dag er jo supert! Masse lykke til! Krysser fingrene for oss alle! :happy:
Sjønner godt du blir bekymret, håper du får svar og evt hjelp :Heartred

Jo det blir gjerne litt stress og pliktsex.. her har vi prøvd på nr 2 så lenge at vi har innsett at vi ikke bare kan ha pliktsex hver måned o_O så vi prøver å - selv om det er i EL-vinduet - å gjøre det litt spontant; hva med en runde i dusjen? Massasje som ender i happy ending? :p gå naken eller med noe fint undertøy på forbi mannen? Sende frekke meldinger gjennom dagen ;) høre på musikk eller gjøre noe man gjorde da man var nyforelsket :shy:

Dagene snegler seg avgårde her. El er ikke forventet før på onsdag, så el testene er nok så svake, så ingen spenning der heller :wacky:
Her pleier jeg ikke å si til mannen når EL er for å bevare spontaniteten. Vi er begge like flinke til å ta initiativet sånn ellers også, slik at han sjeldent mistenker noe :joyful: Men jeg tar det ikke så nøye med om det blir annen hver eller hver dag i perioden rundt positiv test. Sannsynligheten for at vi lykkes er så liten at jeg ikke gidder å stresse med det. Det måtte IVF til med førstemann, og søskenforsøk starter hvis mensen dukker opp om litt over 2 uker.

Nå i kveld har jeg mye elslim. Og har ikke mer el tester før vente på mandagen håper ikke går glipp av el før på mandag da

Begynt å teste etter El allerede i dag. er bare på CD 8, men har i dag begynt å få tydelig El symptomer, med ømme bryster og smerter i korsryggen. Slik hadde jeg sist syklus også, fikk symptomer dag 8, og fikk positiv El test kveld Cd 12. Spent på hvordan Ul er på tirsdag.

Hopper over til uke 51, da EL ser ut til å være i morgen :) babystøv til dere alle :Heartred

Syklusen min er jo helt på bærtur for tiden:banghead: trodde jeg nærma meg El nå, men enten har jeg hatt (tvilsomt da jeg har testa mye etter El) eller så har jeg hatt en syklus uten eggløsning. For jeg er ganske sikker på at tr kom i går! Så da blir det ny ikm gruppe på meg:happy: lykke til alle sammen, håper dere får den fineste julegaven:Heartred

Positiv EL-test på meg i dag:happy: Når kan eg rekne IKM tenker de? Om 14 dager, eller ein dag lengre viss EL skjer i morgon? Dette blir spennende:smiley-bounce012

Vedlegg

• IMG_20201206_103813.jpg
    IMG_20201206_103813.jpg
    30,7 KB · Visninger: 64
Sjønner godt du blir bekymret, håper du får svar og evt hjelp :Heartred

Jo det blir gjerne litt stress og pliktsex.. her har vi prøvd på nr 2 så lenge at vi har innsett at vi ikke bare kan ha pliktsex hver måned o_O så vi prøver å - selv om det er i EL-vinduet - å gjøre det litt spontant; hva med en runde i dusjen? Massasje som ender i happy ending? :p gå naken eller med noe fint undertøy på forbi mannen? Sende frekke meldinger gjennom dagen ;) høre på musikk eller gjøre noe man gjorde da man var nyforelsket :shy:

Mange gode tips der! Har kjøpt inn litt nytt undertøy :D Det positive nå er hjemmekontor, så kan benytte tiden mens mini er i barnehagen :p

kanskje prøve å gjenskape noen dater i fra «gamle dager»?

Hadde kanskje testa 2 ganger om dagen for å se når den er blitt negativ, og så regna 1 DPO fra dagen etter første negativ test?

Enig der! Eller pluss 14 dager fra i morgen, med bakgrunn i at du gjerne får positiv test 12-48 timer før EL :happy: Men, så får jo noen positiv test i flere dager, så for å få bedre oversikt bør du teste til du får negativ test. 12-48 timer er jo et stort spenn.

Hei! Jeg hopper hit da EL kom litt senere enn antatt. Eskimo28 - 31 år - b2 - pp4 - el 07.12 - ikm 22.12.

Jeg har litt farga når jeg tørker meg litt rosa og litt gult kan det være el? Har ikke flere tester så får ikke testa

Er denne fortsatt positiv?:dead:
Synes denne fremdeles ser positiv ut ja :happy: så hadde testa imorra formiddag for å se om den er blitt negativ eller ei. Blir den det, så har eggløsningen skjedd

Jeg har litt rosa på papiret når jeg tørker meg nå. Lurer fælt på hva DET er for noe. Kan jo være mye forskjellig, ikke helt vanlig at jeg ser rosa mellom mensen og EL untatt rett etter sex aaaaav og til. Lenge siden jeg har spotta etter det også nå faktisk. Så veldig rart...

Back
Topp