IKM uke 52

Tatt vekk innlegget ditt for jeg ville quote deg bare. Skrev feil jeg i innlegget mitt! Jeg er jo bare 32 år:knegg:
Hehe, oppdatert. Godt det ikke bare er meg som må telle på fingrene hvor gammel jeg er :hilarious: husker det jo aldri :D
 
Last edited:
tolilla - 38 - PP2 - B3 - EL ca 14.12 - IKM 24.12 :)
 
Ikke såå mange her enda, men;
Er det noen som skal gjøre «noe ekstra» denne PP? :) Type kjerringråd osv :p
Her tenker jeg å kjøre på med grapefruktjuice, solvipect og rooibos-te før el, +prøve å passe litt på hva jeg spiser (redusere koffein og sukker), bruke concieve plus og prøve å stresse ned (så godt som det lar seg gjøre :p) ananas etter el og sånt :)

vi har i alle andre PP’er lagt inn aksjer annenhver dag, men mannen kom selv med forslag om å prøve å legge inn aksjer hver dag rundt el :)


Det jeg tenkte å gjøre annerledes denne ppen er å tempe. Aldri prøvd det før, så vet egentlig ikke så mye om det. Ellers bør jeg kanskje prøve å være litt mer bevisst på kosthold :bookworm:
 
Det jeg tenkte å gjøre annerledes denne ppen er å tempe. Aldri prøvd det før, så vet egentlig ikke så mye om det. Ellers bør jeg kanskje prøve å være litt mer bevisst på kosthold :bookworm:
Blir spennende å tempe da! :Heartred Aldri prøvd selv, så ingen erfaringer å komme med :)
 
Det jeg skal gjør annerledes denne gangen er at jeg IKKE skal teste for graviditet før IKM!, 25. des. Jeg har ikke lyst til at ønsket om en ny graviditet skal overskygge julekosen, så jeg tester ikke noe tidlig denne PP. Hjelper jo at jeg kun har 2 g-tester igjen! Så de kan jo ikke kastes bort på for tidlig testing:wacky:

Ellers har jeg tenkt å teste etter EL som jeg pleier, for det har tidligere gitt gode resultater:happy:
 
CD2 i dag, og veldig klar for at TR skal dra sin vei. Første gang på leeeenge uten kunstige hormoner i kroppen, og må ærlig innrømme at jeg ikke helt liker temperamentet mitt uten:nailbiting:

Etter mange år på p-piller, ser jeg nå at kroppen ikke har forandra seg særlig på alle de årene. Fremdeles syyyyykt heavy flow, kramper og kvalme og humørsvingninger. Yippii!:hilarious:
 
Da hører jeg til her, med IKM på selveste julaften :):)

Ananas30 - 30 år - PP7 - B1 - EL 13.12 - IKM 24.12
 
TR kom i dag og høre nå til her.

Denne syklusen skal vi igang med FER forsøk og kjenner det både kribler og har nerver på en og samme tid, så veldig spent. Hadde vært veldig hyggelig å fått til dette rundt selveste julehøytiden!

Lykke25 - 27 år - PP4 - B2 - El 13.12 - IKM 26.12
 
Det jeg skal gjør annerledes denne gangen er at jeg IKKE skal teste for graviditet før IKM!, 25. des. Jeg har ikke lyst til at ønsket om en ny graviditet skal overskygge julekosen, så jeg tester ikke noe tidlig denne PP. Hjelper jo at jeg kun har 2 g-tester igjen! Så de kan jo ikke kastes bort på for tidlig testing:wacky:

Ellers har jeg tenkt å teste etter EL som jeg pleier, for det har tidligere gitt gode resultater:happy:
Det blir spennende ❤️
Jeg skal fortsette under uvisse, eller se om TR kommer eller ikke :wacky:
 
CD2 i dag, og veldig klar for at TR skal dra sin vei. Første gang på leeeenge uten kunstige hormoner i kroppen, og må ærlig innrømme at jeg ikke helt liker temperamentet mitt uten:nailbiting:

Etter mange år på p-piller, ser jeg nå at kroppen ikke har forandra seg særlig på alle de årene. Fremdeles syyyyykt heavy flow, kramper og kvalme og humørsvingninger. Yippii!:hilarious:
Bedre med en liten spire på vei :dummy::dummy1:
 
Annki1987 - 33 år - pp2 - b2 - el ca 10/12 - kmi 24/12 eller 26/12 litt usiker
 
Hiver meg med her, og håper på en ekstra spennende jul i år :angelic::dummy:

Tøysekoppen - 30 år - PP2 - B2 - EL 8/12 - IKM 22/12 (usikre datoer)

Lykke til alle sammen :Heartred
 
Det jeg skal gjør annerledes denne gangen er at jeg IKKE skal teste for graviditet før IKM!, 25. des. Jeg har ikke lyst til at ønsket om en ny graviditet skal overskygge julekosen, så jeg tester ikke noe tidlig denne PP. Hjelper jo at jeg kun har 2 g-tester igjen! Så de kan jo ikke kastes bort på for tidlig testing:wacky:

Ellers har jeg tenkt å teste etter EL som jeg pleier, for det har tidligere gitt gode resultater:happy:
Jeg har ombestemt meg :woot: blir liiitt påvirka her, så har bestilt meg tester. Aldri holdt på sånn før for tenker enten er det liv laga, ellers går det bra og da kjenner jeg det igjen... men er litt kos å sjekke ut. Veldig spennende også :facepalm: men jeg kommer til å bli smågal av det her, så jeg kan leve normalt de 14 dagene før EL, så blir det galskap for kropp og hode :hilarious::hilarious:
 
Magnolia85- 35- PP4- B2- EL ca 10.desember - IKM 25.desember

Trenger også litt julemagi! Tenker også på å kutte el-tester, symptomjakt og om mulig vente på at TR ikke kommer den 25 for å stresse mest mulig ned i førjulstiden. Men, det er lett å si nå, sant? :D De siste syklusene har jeg blitt helt knust av å se de negative testene. Tror det er lettere å takle at mensen kommer.... Men håper dette er gangen TR holder seg langt unna! Snakk om ubuden julegjest :p
 
Jeg har ombestemt meg :woot: blir liiitt påvirka her, så har bestilt meg tester. Aldri holdt på sånn før for tenker enten er det liv laga, ellers går det bra og da kjenner jeg det igjen... men er litt kos å sjekke ut. Veldig spennende også :facepalm: men jeg kommer til å bli smågal av det her, så jeg kan leve normalt de 14 dagene før EL, så blir det galskap for kropp og hode :hilarious::hilarious:
Hehe jeg var litt koko nå sist i PP1. Testa fra 8 DPO og annenhver-hver dag fram til 12 DPO da jeg bestemte meg for å vente, men så kom TR, så da fikk jeg spart de siste testene mine.

Bestilte EL-tester idag, så er klar for å begynne å teste etter EL om litt over en uke:happy: ellers venter en kjempekoselig adventstid med familien som jeg håper kan holde tankene på noe annet enn DPO:hilarious: laget aktivitetskalender for oss
 
Magnolia85- 35- PP4- B2- EL ca 10.desember - IKM 25.desember

Trenger også litt julemagi! Tenker også på å kutte el-tester, symptomjakt og om mulig vente på at TR ikke kommer den 25 for å stresse mest mulig ned i førjulstiden. Men, det er lett å si nå, sant? :D De siste syklusene har jeg blitt helt knust av å se de negative testene. Tror det er lettere å takle at mensen kommer.... Men håper dette er gangen TR holder seg langt unna! Snakk om ubuden julegjest :p
Ja skikkelig drit å ringe inn det nye året med mensen!:wtf: vi får heie hverandre fram med ikke-testingen før IKM!;)
 
Back
Topp