IKM uke 52

Negative tester, eller på 0,3, men starter å få elslim så krysser fingrene for positiv i helgen:woot:

20201210_081730.jpg

Da ble det plutselig positiv test her i gården :happy093

Jeg håpet på at det kan gjøres noen endringer i lista:
1. Jeg endret nickname fra ØnskeGull2016 til SmåØnsker2021.
2. Jeg er overbevist om at jeg hadde EL på mandag, den 7.12, ikke 8.12. Da jeg hadde tydelig og mye el-slim den 7., mens den 8. var det ingen tegn. :scratch:confused005

Med andre ord er jeg 3dpo i dag, og håper denne uka går fort! Skal prøve å holde meg til mandag med å teste :D Har noen billigtester liggende, som jeg håper ikke har gått ut på dato :hilarious:

Sitron90-30-PP1-B3-EL ca 9-10 des-IKM 23.12

vi prøver på nr 3, siste Baby <3

Jeg håpet på at det kan gjøres noen endringer i lista:
1. Jeg endret nickname fra ØnskeGull2016 til SmåØnsker2021.
2. Jeg er overbevist om at jeg hadde EL på mandag, den 7.12, ikke 8.12. Da jeg hadde tydelig og mye el-slim den 7., mens den 8. var det ingen tegn. :scratch:confused005

Med andre ord er jeg 3dpo i dag, og håper denne uka går fort! Skal prøve å holde meg til mandag med å teste :D Har noen billigtester liggende, som jeg håper ikke har gått ut på dato :hilarious:
Oppdatert :joyful: mandag er jo ikke lenge til, straks helg, og så er det plutselig mandag :D

CD14, ganske sikker på at EL er i dag. Fikk høyt utslag på EL test i går, og da er det som det pleier (har aldri fått skikkelig positiv test, tror toppen min varer i to minutter:hilarious:).
Tror dessverre mannen har full oversikt på når jeg har EL, får da blir det alltid litt lite aksjeinnlegg.. Flere med menn med EL-prestasjonsangst?:shy: Han ønsker seg barn like mye som meg altså, og vi har en avtale på at jeg ikke skal flagge høylytt når det er EL, så det gjør jeg ikke. Tror dere det holdt med aksjer tirsdag kveld med EL i dag? Skal ikke utelukke at jeg klarer å snike inn litt action i kveld også, men kjenner lusa på gangen:hilarious:
Er ikke like spennende med IKM og tidligtesting om man ikke har hatt seg nok.. Men jeg klarer helt sikkert å svi av noen tester om noen dager likevel.. Flere som meg?:facepalm:

CD14, ganske sikker på at EL er i dag. Fikk høyt utslag på EL test i går, og da er det som det pleier (har aldri fått skikkelig positiv test, tror toppen min varer i to minutter:hilarious:).
Tror dessverre mannen har full oversikt på når jeg har EL, får da blir det alltid litt lite aksjeinnlegg.. Flere med menn med EL-prestasjonsangst?:shy: Han ønsker seg barn like mye som meg altså, og vi har en avtale på at jeg ikke skal flagge høylytt når det er EL, så det gjør jeg ikke. Tror dere det holdt med aksjer tirsdag kveld med EL i dag? Skal ikke utelukke at jeg klarer å snike inn litt action i kveld også, men kjenner lusa på gangen:hilarious:
Er ikke like spennende med IKM og tidligtesting om man ikke har hatt seg nok.. Men jeg klarer helt sikkert å svi av noen tester om noen dager likevel.. Flere som meg?:facepalm:

Statistikken sier at 2 dager før el er godt innafor, men klart jo flere aksjer, jo bedre sjanse Screenshot_20201210-124232_Chrome.jpg

Heldig dere som får positive jeg kommer ikke over 0,4... går å venter på toppen jeg og

3 dpo og dagene går så seint :wacky:

Noen som vet når egget eventuelt fester seg og når man kan begynne å få murringer? Så spent på om jeg vil kjenne noe hvis det har klaffet :p

Noen som vet når egget eventuelt fester seg og når man kan begynne å få murringer? Så spent på om jeg vil kjenne noe hvis det har klaffet :p
Normalt DPO5-6 fester egget seg, men det kan ta lengre tid også. Også tar det jo litt tid (variasjoner her også) før man har målbart HCG i blod og urin.
Jeg liker å lese på nhi.no, der er det fint forklart en del som skjer uke fra uke.https://nhi.no/graviditetsoraklet/foster/svangerskapsuke-2/

Jeg har vel egentlig en mann som er litt motsatt. Presterer virkelig når det er EL. Ellers er det ikke så viktig å "bli" ferdig. Får alltid litt sann knute i magen når folk sier det bare er å ha seg annenhver dag. Vi kan godt ha sex annenhver dag, men det betyr ikke at aksjene er "lagt" inn.

Leste en gang på en engelsk side at det skjer mellom 5-12 dpo, hvor 9dpo var det vanligste. Men tror i Norge sier man at 6-7 dpo er mest vanlig.

Må i hvert fall ikke begynne å kjenne etter, for da har du plutselig masse symptomer allerede :D Jeg er også 3 dpo, og håper å merke noe fra 6 dpo. Men hvis jeg kjenner etter nå så føler jeg meg stinn nederst i magen :hilarious: selvom jeg vet at det bare er innbilning :shy: :wacky:.

Back
Topp