Det håper virkelig jeg også! Håper at det klaffer for alle! Selvom alle odds tilsier noe annet.
føler det ikke går den veien her heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper virkelig jeg også! Håper at det klaffer for alle! Selvom alle odds tilsier noe annet.
Negative tester, eller på 0,3, men starter å få elslim så krysser fingrene for positiv i helgen
Negative tester, eller på 0,3, men starter å få elslim så krysser fingrene for positiv i helgen
Oppdatert mandag er jo ikke lenge til, straks helg, og så er det plutselig mandagJeg håpet på at det kan gjøres noen endringer i lista:
1. Jeg endret nickname fra ØnskeGull2016 til SmåØnsker2021.
2. Jeg er overbevist om at jeg hadde EL på mandag, den 7.12, ikke 8.12. Da jeg hadde tydelig og mye el-slim den 7., mens den 8. var det ingen tegn.
Med andre ord er jeg 3dpo i dag, og håper denne uka går fort! Skal prøve å holde meg til mandag med å teste Har noen billigtester liggende, som jeg håper ikke har gått ut på dato
CD14, ganske sikker på at EL er i dag. Fikk høyt utslag på EL test i går, og da er det som det pleier (har aldri fått skikkelig positiv test, tror toppen min varer i to minutter).
Tror dessverre mannen har full oversikt på når jeg har EL, får da blir det alltid litt lite aksjeinnlegg.. Flere med menn med EL-prestasjonsangst? Han ønsker seg barn like mye som meg altså, og vi har en avtale på at jeg ikke skal flagge høylytt når det er EL, så det gjør jeg ikke. Tror dere det holdt med aksjer tirsdag kveld med EL i dag? Skal ikke utelukke at jeg klarer å snike inn litt action i kveld også, men kjenner lusa på gangen
Er ikke like spennende med IKM og tidligtesting om man ikke har hatt seg nok.. Men jeg klarer helt sikkert å svi av noen tester om noen dager likevel.. Flere som meg?
Da lever jeg i håpet denne PP ogsåStatistikken sier at 2 dager før el er godt innafor, men klart jo flere aksjer, jo bedre sjanse Vis vedlegget 343203
Normalt DPO5-6 fester egget seg, men det kan ta lengre tid også. Også tar det jo litt tid (variasjoner her også) før man har målbart HCG i blod og urin.3 dpo og dagene går så seint
Noen som vet når egget eventuelt fester seg og når man kan begynne å få murringer? Så spent på om jeg vil kjenne noe hvis det har klaffet
Jeg har vel egentlig en mann som er litt motsatt. Presterer virkelig når det er EL. Ellers er det ikke så viktig å "bli" ferdig. Får alltid litt sann knute i magen når folk sier det bare er å ha seg annenhver dag. Vi kan godt ha sex annenhver dag, men det betyr ikke at aksjene er "lagt" inn.CD14, ganske sikker på at EL er i dag. Fikk høyt utslag på EL test i går, og da er det som det pleier (har aldri fått skikkelig positiv test, tror toppen min varer i to minutter).
Tror dessverre mannen har full oversikt på når jeg har EL, får da blir det alltid litt lite aksjeinnlegg.. Flere med menn med EL-prestasjonsangst? Han ønsker seg barn like mye som meg altså, og vi har en avtale på at jeg ikke skal flagge høylytt når det er EL, så det gjør jeg ikke. Tror dere det holdt med aksjer tirsdag kveld med EL i dag? Skal ikke utelukke at jeg klarer å snike inn litt action i kveld også, men kjenner lusa på gangen
Er ikke like spennende med IKM og tidligtesting om man ikke har hatt seg nok.. Men jeg klarer helt sikkert å svi av noen tester om noen dager likevel.. Flere som meg?
Leste en gang på en engelsk side at det skjer mellom 5-12 dpo, hvor 9dpo var det vanligste. Men tror i Norge sier man at 6-7 dpo er mest vanlig.3 dpo og dagene går så seint
Noen som vet når egget eventuelt fester seg og når man kan begynne å få murringer? Så spent på om jeg vil kjenne noe hvis det har klaffet
EL nærmer seg nok her Første gang jeg prøver å teste, ser nå en økning fra i går i allefall. Har lang syklus og bruker å få EL rundt CD20
Må i hvert fall ikke begynne å kjenne etter, for da har du plutselig masse symptomer allerede Jeg er også 3 dpo, og håper å merke noe fra 6 dpo. Men hvis jeg kjenner etter nå så føler jeg meg stinn nederst i magen selvom jeg vet at det bare er innbilning .3 dpo og dagene går så seint