Hopes21
Glad i forumet
Alltid håpnår jeg leser din så er det håp for meg og...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid håpnår jeg leser din så er det håp for meg og...
Kjenner meg igjen, syns dagene går snegleseint! Er første gang eg veit dag for EL, så syns det går enda seinere i dpo-land av den grunn. Trur egget vanligvis fester seg mellom 5-7 dpo. Når tenker du å starte å teste? Er 4 dpo i dag, så da er me like langt?3 dpo og dagene går så seint
Noen som vet når egget eventuelt fester seg og når man kan begynne å få murringer? Så spent på om jeg vil kjenne noe hvis det har klaffet
Var ikke meg du svarte, men så kjekt at vi er flere som er 4 dpo i dag! Den ventetiden tar en evighet... jeg føler meg veldig stinn og kjenner stikkinger i livmorområdet. Jeg tror naturligvis ikke på symptomene, da det er alt for tidlig. Jeg går å kjenner på alt som kan være et «symptom». Blir jo helt rar av å venteKjenner meg igjen, syns dagene går snegleseint! Er første gang eg veit dag for EL, så syns det går enda seinere i dpo-land av den grunn. Trur egget vanligvis fester seg mellom 5-7 dpo. Når tenker du å starte å teste? Er 4 dpo i dag, så da er me like langt?
Kjenner meg igjen, syns dagene går snegleseint! Er første gang eg veit dag for EL, så syns det går enda seinere i dpo-land av den grunn. Trur egget vanligvis fester seg mellom 5-7 dpo. Når tenker du å starte å teste? Er 4 dpo i dag, så da er me like langt?
I know! Noen prøver for harde livet mens andre ikke prøver en gang
Merkelig hvordan kroppen fungerer
Her venter jeg enda på El, testene går litt opp og ned, men jeg ser på de andre ppene at jeg var nok litt tidlig ute med testinga denne gangen el pleier å komme et sted mellom CD 17-20, og jeg er bare cd 16 + det er syklus rett etter sa.... Så sykt utolmodig!
Var ikke meg du svarte, men så kjekt at vi er flere som er 4 dpo i dag! Den ventetiden tar en evighet... jeg føler meg veldig stinn og kjenner stikkinger i livmorområdet. Jeg tror naturligvis ikke på symptomene, da det er alt for tidlig. Jeg går å kjenner på alt som kan være et «symptom». Blir jo helt rar av å vente
Menmen. Går vel fort til neste uke blir testing på mandag, 7 dpo
Var ikke meg du svarte, men så kjekt at vi er flere som er 4 dpo i dag! Den ventetiden tar en evighet... jeg føler meg veldig stinn og kjenner stikkinger i livmorområdet. Jeg tror naturligvis ikke på symptomene, da det er alt for tidlig. Jeg går å kjenner på alt som kan være et «symptom». Blir jo helt rar av å vente
Haha, ja sant! Eg er litt usikker. Har egentlig lyst å vente lenge nok til at testen blir positiv dersom eg er gravid, veit ikkje når ein kan forvente det med tidligtester? Men samtidig fristende å starte snart.. Nærmere neste helg? Veit sannelig ikkjeVeldig seint! Jeg glemmer av og til hvor mange dpo jeg er så må inn å sjekke appen. Og blir like skuffet hver gang når jeg ikke er så mange dpo
Er også 4 dpo ja
Hadde egentlig tenkt å holde meg til 9 dpo men spørs om jeg klarer å vente så lenge Kan være det ryker en test på mandag hvis testene kommer i posten da, hvis ikke blir det tirsdag. Du da?
Eg og kjenner på litt murringer i kveld, men trur eg kjente både det eine og andre forrige på, og då var eg ikkje gravid.. Er det sannsynlig å få positiv test ei veke etter el? Har også lyst å starte testing snart, men syns det er så psykisk slitsomt å få negativ test tidligVar ikke meg du svarte, men så kjekt at vi er flere som er 4 dpo i dag! Den ventetiden tar en evighet... jeg føler meg veldig stinn og kjenner stikkinger i livmorområdet. Jeg tror naturligvis ikke på symptomene, da det er alt for tidlig. Jeg går å kjenner på alt som kan være et «symptom». Blir jo helt rar av å vente
Sannsynligheten er nok veldig liten, og blir fort mye større om man venter 9-10 dpo, og naturligvis til ikm. Men, jeg tviler på jeg klarer å holde meg unna Jeg er forberedt på negativt, så for meg går helt fint. Har all forståelse for at det kan være en psykisk påkjennelse, særlig hvis man har flere pp’er bak seg Dette er min første pp, uten særlig forventninger. Men det er fortsatt like spennende, og ventetiden er langEg og kjenner på litt murringer i kveld, men trur eg kjente både det eine og andre forrige på, og då var eg ikkje gravid.. Er det sannsynlig å få positiv test ei veke etter el? Har også lyst å starte testing snart, men syns det er så psykisk slitsomt å få negativ test tidlig
Jeg fikk første positive på kvelden denne pp og her var de positive hele neste dagen, og EL dagen deretter (temper, så er forholdsvis sikker). Så hadde det vært meg hadde jeg regnet med EL søndag, men mange har kort topp, så kan fint bli EL i morgen også. Fortsett å teste til de blir negative igjen, det kan gi pekepinn på når EL erHer skjer det ting
Gøy å teste etter EL for første gang når det stemmer bra med hvordan jeg kjenner syklusen selv Det er godt å få en bekreftelse. Hva tror dere, EL i morgen eller søndag? Skal fortsette å teste også.
Det hørtes ikke bra utJeg gir opp å prøve å få baby jeg.. jeg og typen snakker ikke sammen mer og han unngår meg. Det verste er han ødelag skjokolanden til meg og unga og gjorde så jeg fikk vondt i hånda mi. Og han bryr seg ikke.
Dette er ikke greit... Nå skal ikke jeg legge meg borti deres privatliv, men en person som fysisk gjør partneren sin vondt er ikke noe å ha i livet sitt. Alle krangler og alle foreldre kjefter og roper til hverandre innimellom. Det vi ikke gjør som voksne er å slå eller fysisk gjøre noe mot den andre.Jeg gir opp å prøve å få baby jeg.. jeg og typen snakker ikke sammen mer og han unngår meg. Det verste er han ødelag skjokolanden til meg og unga og gjorde så jeg fikk vondt i hånda mi. Og han bryr seg ikke.
Er det sant? Ville jo vært et lykketreff det da Selv om jeg skjønner at det ikje er like gøy å skulle dele bursdagen sin. Du får tenke på at svært få kommer til verden på termindatoen. Skal godt gjøres, eller?
Hørtes super-romantisk ut å dele nyheten på nyttårsaften! Om du klarer å vente så lenge. Vi har tradisjon med julestrømpe på 1.dag. Putte testen i mannen sin strømpe? Positiv test, altså! Er jo det vi håper på