IKM uke 52

3 dpo og dagene går så seint :wacky:

Noen som vet når egget eventuelt fester seg og når man kan begynne å få murringer? Så spent på om jeg vil kjenne noe hvis det har klaffet :p
Kjenner meg igjen, syns dagene går snegleseint! Er første gang eg veit dag for EL, så syns det går enda seinere i dpo-land av den grunn. Trur egget vanligvis fester seg mellom 5-7 dpo. Når tenker du å starte å teste? Er 4 dpo i dag, så da er me like langt? :happy:

Milli. - 25 år - PP9 - B2 - EL 13.12 - IKM 27.12

da starter vi sakte men sikkert opp prøvingen igjen, blir spennende nå da og se om dette blir måneden for oss, etter et par måneders pause ❤️ Håper vi alle får tidenes julegave!

Kjenner meg igjen, syns dagene går snegleseint! Er første gang eg veit dag for EL, så syns det går enda seinere i dpo-land av den grunn. Trur egget vanligvis fester seg mellom 5-7 dpo. Når tenker du å starte å teste? Er 4 dpo i dag, så da er me like langt? :happy:
Var ikke meg du svarte, men så kjekt at vi er flere som er 4 dpo i dag! Den ventetiden tar en evighet... :dead: jeg føler meg veldig stinn og kjenner stikkinger i livmorområdet. Jeg tror naturligvis ikke på symptomene, da det er alt for tidlig. Jeg går å kjenner på alt som kan være et «symptom». Blir jo helt rar av å vente :banghead:

Menmen. Går vel fort til neste uke :woot: blir testing på mandag, 7 dpo :thumright

Begynner å angre litt på avgjørelsen om å ikke teste etter el denne runden, da jeg på CD 16 i dag fortsatt har el-slim (unnskyld hvis tmi). Pleier å ha el på dag 15 eller 16, men dette kan tyde på at det blir EL i morra? Hmmmm. Kan sverge på at det stakk litt på høyre side i ettermiddag, men kan være overanalysering. Har uansett kjent på mindre stress de siste dagene. Klarer å slappe av og nyte litt mer :p Og det er positivt.

Klarte å forføre mannen før fredagstacoen, og det er ikke verst! ;) Fikk ikke forsøkt i går da vi rett og slett var for slitne begge to, men fredager er vi alltid i bedre humør :D Tenker jeg regner søndag som 1dpo, men siden syklus pleier å være ganske stabil regner jeg fortsatt 25.12. som IKM (med det i bakhodet at den kan bli 1 dag forsinket uten å få forhåpninger). Ååå, dette blir spennende!! Nå må jeg bestemme meg om jeg skal teste den 25. eller 26. :nailbiting:

Altså...jeg er bare 1 DPO, men puppene var litt ømme i går. Og idag...... AU! Det er jo aaaaaltfor tidlig for symptomer her, så synes det var rart. Forrige mnd hadde jeg ingenting ømhet før 1-2 dager før TR. Koko-kroppen:wacky:

Veldig seint! Jeg glemmer av og til hvor mange dpo jeg er så må inn å sjekke appen. Og blir like skuffet hver gang når jeg ikke er så mange dpo :hilarious:
Er også 4 dpo ja :)
Hadde egentlig tenkt å holde meg til 9 dpo men spørs om jeg klarer å vente så lenge:hilarious: Kan være det ryker en test på mandag hvis testene kommer i posten da, hvis ikke blir det tirsdag. Du da? :)

I know! Noen prøver for harde livet mens andre ikke prøver en gang:hilarious:
Merkelig hvordan kroppen fungerer:hilarious:
Her venter jeg enda på El, testene går litt opp og ned, men jeg ser på de andre ppene at jeg var nok litt tidlig ute med testinga denne gangen:hilarious: el pleier å komme et sted mellom CD 17-20, og jeg er bare cd 16 + det er syklus rett etter sa.... Så sykt utolmodig!

Ja, man blir fryktelig utålmodig når dagene går.. her er det cd20 og enda ikke positiv el test, men den er nesten der nå. Tipper den blir positiv imorgen..

Var på ny ultralyd i dag og folikkene var forsatt noe små. Så El blir forsinket. To av dem var 13-14 mm. Så skal tilbake på mandag for å se om noen av de er blitt rundt 18 mm. Da får jeg sette ovitrelle og innsett blir 21 des. Hvis ikke blir det avbrudd, men hun sa det så lovende ut. Så spent til mandag :nailbiting::smiley-angelic002

så kjekt å se at noen allerede er i dpo land. Håper mange får 2 flotte rosa streker, og en kjempe fin julegave.

Her skjer det ting :happy:
Gøy å teste etter EL for første gang når det stemmer bra med hvordan jeg kjenner syklusen selv :) Det er godt å få en bekreftelse. Hva tror dere, EL i morgen eller søndag? Skal fortsette å teste også.

Vedlegg

• Screenshot_20201211_211923.jpg
    Screenshot_20201211_211923.jpg
    22,8 KB · Visninger: 66
Var ikke meg du svarte, men så kjekt at vi er flere som er 4 dpo i dag! Den ventetiden tar en evighet... :dead: jeg føler meg veldig stinn og kjenner stikkinger i livmorområdet. Jeg tror naturligvis ikke på symptomene, da det er alt for tidlig. Jeg går å kjenner på alt som kan være et «symptom». Blir jo helt rar av å vente :banghead:

Menmen. Går vel fort til neste uke :woot: blir testing på mandag, 7 dpo :thumright

Så gøy at vi er flere som er like mange dpo :D Kommer sikkert til å ryke på en test på mandag eller tirsdag jeg også :D Tiden går så sakte så greit å fylle dagene med litt testing :hilarious:

Veldig seint! Jeg glemmer av og til hvor mange dpo jeg er så må inn å sjekke appen. Og blir like skuffet hver gang når jeg ikke er så mange dpo :hilarious:
Er også 4 dpo ja :)
Hadde egentlig tenkt å holde meg til 9 dpo men spørs om jeg klarer å vente så lenge:hilarious: Kan være det ryker en test på mandag hvis testene kommer i posten da, hvis ikke blir det tirsdag. Du da? :)
Haha, ja sant! Eg er litt usikker. Har egentlig lyst å vente lenge nok til at testen blir positiv dersom eg er gravid, veit ikkje når ein kan forvente det med tidligtester? Men samtidig fristende å starte snart.. Nærmere neste helg? Veit sannelig ikkje:facepalm:

Eg og kjenner på litt murringer i kveld, men trur eg kjente både det eine og andre forrige på, og då var eg ikkje gravid..:joyful: Er det sannsynlig å få positiv test ei veke etter el? Har også lyst å starte testing snart, men syns det er så psykisk slitsomt å få negativ test tidlig:sorry:

Eg og kjenner på litt murringer i kveld, men trur eg kjente både det eine og andre forrige på, og då var eg ikkje gravid..:joyful: Er det sannsynlig å få positiv test ei veke etter el? Har også lyst å starte testing snart, men syns det er så psykisk slitsomt å få negativ test tidlig:sorry:
Sannsynligheten er nok veldig liten, og blir fort mye større om man venter 9-10 dpo, og naturligvis til ikm. Men, jeg tviler på jeg klarer å holde meg unna :D Jeg er forberedt på negativt, så for meg går helt fint. Har all forståelse for at det kan være en psykisk påkjennelse, særlig hvis man har flere pp’er bak seg :) Dette er min første pp, uten særlig forventninger. Men det er fortsatt like spennende, og ventetiden er lang :shy:

Her skjer det ting :happy:
Gøy å teste etter EL for første gang når det stemmer bra med hvordan jeg kjenner syklusen selv :) Det er godt å få en bekreftelse. Hva tror dere, EL i morgen eller søndag? Skal fortsette å teste også.
Jeg fikk første positive på kvelden denne pp og her var de positive hele neste dagen, og EL dagen deretter (temper, så er forholdsvis sikker). Så hadde det vært meg hadde jeg regnet med EL søndag, men mange har kort topp, så kan fint bli EL i morgen også. Fortsett å teste til de blir negative igjen, det kan gi pekepinn på når EL er :joyful:

Jeg gir opp å prøve å få baby jeg.. jeg og typen snakker ikke sammen mer og han unngår meg. Det verste er han ødelag skjokolanden til meg og unga og gjorde så jeg fikk vondt i hånda mi. Og han bryr seg ikke.

Jeg gir opp å prøve å få baby jeg.. jeg og typen snakker ikke sammen mer og han unngår meg. Det verste er han ødelag skjokolanden til meg og unga og gjorde så jeg fikk vondt i hånda mi. Og han bryr seg ikke.
Dette er ikke greit... Nå skal ikke jeg legge meg borti deres privatliv, men en person som fysisk gjør partneren sin vondt er ikke noe å ha i livet sitt. Alle krangler og alle foreldre kjefter og roper til hverandre innimellom. Det vi ikke gjør som voksne er å slå eller fysisk gjøre noe mot den andre.

Dere har det tydeligvis ikke noe bra sammen. Skjønner det kan være belastende, for begge parter, å ikke bli gravid når man så inderlig ønsker det. Men igjen, det må jo ligge noe mer bak som gjør at dere ikke har det bra i forholdet. For å slå er ikke greit...

Håper det går bra med deg :Heartred Kjenner jeg ble sint og lei meg på dine vegne når jeg leste dette nå...

Venter på el, la inn aksjer torsdag, håper vi får lagt inn noen i dag også

Denne pp har jeg tempet, så da vet jeg litt mer eksakt når el har vært. Tenk å få positiv test på julaften, da!

Er det sant? Ville jo vært et lykketreff det da :happy: Selv om jeg skjønner at det ikje er like gøy å skulle dele bursdagen sin. Du får tenke på at svært få kommer til verden på termindatoen. Skal godt gjøres, eller?

Hørtes super-romantisk ut å dele nyheten på nyttårsaften! Om du klarer å vente så lenge. Vi har tradisjon med julestrømpe på 1.dag. Putte testen i mannen sin strømpe? :p Positiv test, altså! Er jo det vi håper på :D:D:D

Åh.det var en god ide! Mannen sa her for litt siden at krg "kom jo bare og viftet med denne positive testen foran øynene hans", så.om vi får en positiv test igjen, må jeg finne på noe morsomt!

Back
Topp