Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes ikke bra ut
Dette er ikke greit... Nå skal ikke jeg legge meg borti deres privatliv, men en person som fysisk gjør partneren sin vondt er ikke noe å ha i livet sitt. Alle krangler og alle foreldre kjefter og roper til hverandre innimellom. Det vi ikke gjør som voksne er å slå eller fysisk gjøre noe mot den andre.
Dere har det tydeligvis ikke noe bra sammen. Skjønner det kan være belastende, for begge parter, å ikke bli gravid når man så inderlig ønsker det. Men igjen, det må jo ligge noe mer bak som gjør at dere ikke har det bra i forholdet. For å slå er ikke greit...
Håper det går bra med deg Kjenner jeg ble sint og lei meg på dine vegne når jeg leste dette nå...
Her skjer det ting
Gøy å teste etter EL for første gang når det stemmer bra med hvordan jeg kjenner syklusen selv Det er godt å få en bekreftelse. Hva tror dere, EL i morgen eller søndag? Skal fortsette å teste også.
takk til dere begge men var vel ikke meningen å skade hånda mi da det skulle gå utover skjokolanden. Men han er i perioder sånn og men og ikke snakke meg så går det over men så teit at det er sånn nå om noen uker så er han bli og fornøyd igjen
Krysser for deg!5 dpo. I dag har jeg vonde bryster, særlig venstre bryst. Usikkert om det vanlig PMS eller andre hormoner som herjer. Ved forrige graviditet var min første hovedsymptomer såre bryster og MASSE utflod. Var ganske ekkelt Jeg er ikke til vanlig plaget med PMS, men en sjelden gang kan jeg få vondt i brystene noen dager før menstrasjon.
Regner med dette er så positivt som jeg får det og at det går nedover igjen i morgen. El mest sannsynlig i morgen da
Da er syklusen min ca i rute etter sa
Shit, den va soleklar positiv!! Kos dere i kveld/morgenRegner med dette er så positivt som jeg får det og at det går nedover igjen i morgen. El mest sannsynlig i morgen da
Da er syklusen min ca i rute etter sa
Den var bra positiv! Kjør på så mye dere/han gidderVis vedlegget 343396
Den til venstre er fra i går på morgenen, i midten er i dag tidlig og den til høgre er tatt nå. Den må vel være positiv?
Hadde sex i går kveld, hvor mange dager til trengs for å være sikker?
Mannen har influensa, men er med på aksjelegging uansett altså
Hvis han er med på en runde til i kveld/imorra tidlig så hadde det nok ikke skadet!Vis vedlegget 343396
Den til venstre er fra i går på morgenen, i midten er i dag tidlig og den til høgre er tatt nå. Den må vel være positiv?
Hadde sex i går kveld, hvor mange dager til trengs for å være sikker?
Mannen har influensa, men er med på aksjelegging uansett altså