IKM uke 52

Det hørtes ikke bra ut :Heartred

Dette er ikke greit... Nå skal ikke jeg legge meg borti deres privatliv, men en person som fysisk gjør partneren sin vondt er ikke noe å ha i livet sitt. Alle krangler og alle foreldre kjefter og roper til hverandre innimellom. Det vi ikke gjør som voksne er å slå eller fysisk gjøre noe mot den andre.

Dere har det tydeligvis ikke noe bra sammen. Skjønner det kan være belastende, for begge parter, å ikke bli gravid når man så inderlig ønsker det. Men igjen, det må jo ligge noe mer bak som gjør at dere ikke har det bra i forholdet. For å slå er ikke greit...

Håper det går bra med deg :Heartred Kjenner jeg ble sint og lei meg på dine vegne når jeg leste dette nå...

takk til dere begge men var vel ikke meningen å skade hånda mi da det skulle gå utover skjokolanden. Men han er i perioder sånn og men og ikke snakke meg så går det over men så teit at det er sånn nå om noen uker så er han bli og fornøyd igjen

Her skjer det ting :happy:
Gøy å teste etter EL for første gang når det stemmer bra med hvordan jeg kjenner syklusen selv :) Det er godt å få en bekreftelse. Hva tror dere, EL i morgen eller søndag? Skal fortsette å teste også.

Test morgen og ettermiddag du, så ser du når testen er blitt negativ:happy: er jo nesten sport å teste og finne toppen haha :hilarious:

Jeg har hatt noen skikkelige murringer i natt! Våkna flere ganger med kramper som gjorde det ubehagelig å ligge. Skjønner liksom ikke hva det er... er forbi el, men bare 2 dpo! Så skulle ikke vært el smerter eller festesmerter.... vondt rundt til korsryggen. Skikkelig plagsomt!

takk til dere begge men var vel ikke meningen å skade hånda mi da det skulle gå utover skjokolanden. Men han er i perioder sånn og men og ikke snakke meg så går det over men så teit at det er sånn nå om noen uker så er han bli og fornøyd igjen

Godt å høre at det ikke var meningen. Nå vet ikke jeg mer om deres forhold enn det du skriver, men jeg blir trist på dine vegne, spesielt når du antyder at du har det slik i uker om gangen. Ser at du har barn fra før. Som et innlegg over her skriver, så kan det være en stressende tid å prøve å få barn, og da er det jo ekstra viktig å være gode mot hverandre :Heartpink Utilsiktet eller ikke, vold i en relasjon bør tas på alvor. Spesielt når det er barn i familien. Du bør nok ta en samtale med din kjære og få snakket skikkelig sammen. Kanskje føler han like mye på presset som deg? Det er likevel ikke en unnskyldning for å behandle deg slik, og det bør du gjøre klart for han.

ønsker deg alt godt!

5 dpo. I dag har jeg vonde bryster, særlig venstre bryst. Usikkert om det vanlig PMS eller andre hormoner som herjer. Ved forrige graviditet var min første hovedsymptomer såre bryster og MASSE utflod. Var ganske ekkelt :wacky: Jeg er ikke til vanlig plaget med PMS, men en sjelden gang kan jeg få vondt i brystene noen dager før menstrasjon.

5 dpo. I dag har jeg vonde bryster, særlig venstre bryst. Usikkert om det vanlig PMS eller andre hormoner som herjer. Ved forrige graviditet var min første hovedsymptomer såre bryster og MASSE utflod. Var ganske ekkelt :wacky: Jeg er ikke til vanlig plaget med PMS, men en sjelden gang kan jeg få vondt i brystene noen dager før menstrasjon.
Krysser for deg!:Heartred

Ligger her med murringer enda!:wtf: blir littegran engstelig for betennelse i eggleder igjen (men det er mange år siden jeg har hatt). Tok et varmt bad, som kanskje lindra pittelitt, men paracet har heller ikke gjort noe. Skal prøve å ut med mannen på noen ærend og se om jeg kan få tankene over på noe annet

Jeg tok ny test i dag for å dobbelsjekke at den faktisk blir negativ. Den var negativ, men får ikke lagt det inn i Premom siden jeg, med et uhell, druknet testet i urinbegeret  :laughing001 Negativ var den i hvertfall. Har lest en gang før st va og til kan egget plustelig slippe tidligere? Selv om man ellers har ganske stabil syklus?

I dag har jeg vært veldig kvalm og får vondt i bryste når jeg kommer borti.. syns det er rart når jeg mener at eggløsning har vært....

Regner med dette er så positivt som jeg får det og at det går nedover igjen i morgen. El mest sannsynlig i morgen da:happy:
Da er syklusen min ca i rute etter sa:happy:

Vedlegg

• Screenshot_20201212_153224.jpg
    Screenshot_20201212_153224.jpg
    33,7 KB · Visninger: 59
Jeg må le litt av meg selv, klarte å ta en test i dag for jeg er så utålmodig :hilarious: Er så teit for jeg vet jo at man ikke får positiv test så tidlig :p
Men det kom faktisk opp en svak strek på den men er nok bare en tulle strek siden det er alt for tidlig. Er en eBay test så er nok ikke til å stole på :p

IMG_20201212_163956.jpg

Den til venstre er fra i går på morgenen, i midten er i dag tidlig og den til høgre er tatt nå. Den må vel være positiv? :woot::D
Hadde sex i går kveld, hvor mange dager til trengs for å være sikker?
Mannen har influensa, men er med på aksjelegging uansett altså ;)

Vis vedlegget 343396
Den til venstre er fra i går på morgenen, i midten er i dag tidlig og den til høgre er tatt nå. Den må vel være positiv? :woot::D
Hadde sex i går kveld, hvor mange dager til trengs for å være sikker?
Mannen har influensa, men er med på aksjelegging uansett altså ;)
Hvis han er med på en runde til i kveld/imorra tidlig så hadde det nok ikke skadet!

Da ble det bare et bidrag i potten vår denne perioden. EL kom 3 dager før antatt og vi var ikke helt forberedt. For prøve skikkelig igjen neste PP :-)

Har blitt noen innlegg fra meg her nå, men er ny på å teste etter EL. Så det er greit å få høre noen meninger fra noen som er erfarne. Hva tror dere, EL i morgen? :happy:

Vedlegg

• Screenshot_20201212_185355.jpg
    Screenshot_20201212_185355.jpg
    35,6 KB · Visninger: 54
Back
Topp