IKM uke 52

:angelic:
Jeg blir imponert over innsatsen hos dere med flere barn når det gjelder å legge inn aksjer. Vi er så heldig å jobbe turnus begge to og har mye fri sammen :angelic:

Hvis du har el-slim så mange dager vil det sikkert lønne seg å teste, om dere ikke skulle treffe denne måneden :) Håper dere treffer på el denne måneden:love7
Det gjelder å være kreativ her, har vi skjønt etter litt fartstid. Våre 2 sover på madrass på gulvet hos oss i tillegg:hilarious: så det er liksom ikke SENGEkos på kveldene. Da må vi finne andre steder:knegg: Men etter de har stått opp på morran kan vi i senga. Ellers så tar vi det ofte i dusjen og sånn. Heldig med 2 såpass store nå. De klarer seg på egenhånd over litt tid.

Da var eggløsningsdagen kommet:happy: Akkurat i grenseland til å tilhøre Ikm uke 52 gruppa:hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20201213_091720.jpg
    Screenshot_20201213_091720.jpg
    19,2 KB · Visninger: 37
6dpo ... Andre som er deromkring nå? Noen symptomer? :hilarious: Vet det er tidlig, men i morges våknet jeg med murring i magen. Det kom og gikk. Det pleier jeg aldri å ha :eek: tempen i går steg kraftig også, for så å falle kraftig i dag, så veldig spent på om den stiger igjen og forhåpentligvis holder seg oppe. Samtidig hadde jeg en kjemisk i forrige pp, så hvor stor er sannsynligheten nå for at det klaffer ...

Ja, skjønte på gyn som TSH var det viktigste. T4 skal være mellom 12 og noe annet- så det er ikke såå lavt. Spent på neste måling!

Har du fått målt anti-tpo og? Jeg hadde normalt stoffskifte før første graviditet, men pga høy anti-tpo visste vi at det ville endres og graviditet er en av triggerene til at det slår ut..

6dpo ... Andre som er deromkring nå? Noen symptomer? :hilarious: Vet det er tidlig, men i morges våknet jeg med murring i magen. Det kom og gikk. Det pleier jeg aldri å ha :eek: tempen i går steg kraftig også, for så å falle kraftig i dag, så veldig spent på om den stiger igjen og forhåpentligvis holder seg oppe. Samtidig hadde jeg en kjemisk i forrige pp, så hvor stor er sannsynligheten nå for at det klaffer ...
Jeg tror at sannsynligheten for st det klaffer er stor:happy: Det er så spennende å kjenne etter på symtpomer! :happy:

Jeg er bare 3 DPO og er litt engstelig. Store smerter nederst i magen natt til i går. Gikk vekk etter litt paracet og ibux. Kom snikende tilbake i natt, og blir bare kraftigere. Var plaget av 2 runder med betennelse i eggleder for en del år siden (uten at de klarte å finne noe grunn til det..testa neg for klamydia og andre kjønnssykdommer som pleier å forårsake det). Får jeg feber nå, så blir det legevakta neste:( håper det bare er noe annet merkelig og harmløst

Jeg er bare 3 DPO og er litt engstelig. Store smerter nederst i magen natt til i går. Gikk vekk etter litt paracet og ibux. Kom snikende tilbake i natt, og blir bare kraftigere. Var plaget av 2 runder med betennelse i eggleder for en del år siden (uten at de klarte å finne noe grunn til det..testa neg for klamydia og andre kjønnssykdommer som pleier å forårsake det). Får jeg feber nå, så blir det legevakta neste:( håper det bare er noe annet merkelig og harmløst

Uff, det hørtes ikke godt ut. Håper du blir bedre raskt! Jeg tror du bør holde deg unna Ibux under prøvingen, i alle fall i dpo-land. Ibux inneholder stoffer som kan fremkalle blant annet SA. Gravide er anbefalt å holde seg helt unna Ibux.

Nei huff, håper du blir bedre fort! :Heartred Får virkelig håpe det bare er noe harmløst!

6 dpo i dag og nå synes jeg tiden står stille. Jeg prøver å holde meg frem til 10 dpo før jeg tester, men det skal holde hardt. Jeg har så ekstremt streksyn at jeg ser streker uansett, og jeg orker ikke å få falske forhåpninger denne gangen.

Så spennende :excited001
Jeg er også 6 dpo, ingen symptomer utenom veldig vonde bryster. Men usikkert om det er pms eller symptomer :shifty: var stinn i magen frem til 5 dpo, men det er borte :confused:

Krysser fingrene for oss!

:angelic:
Jeg blir imponert over innsatsen hos dere med flere barn når det gjelder å legge inn aksjer. Vi er så heldig å jobbe turnus begge to og har mye fri sammen :angelic:

Hvis du har el-slim så mange dager vil det sikkert lønne seg å teste, om dere ikke skulle treffe denne måneden :) Håper dere treffer på el denne måneden:love7

Jeg har faktisk alltid el-slim så lenge, dey begynner ca cd7, så har vent meg til at jeg ukke trenger stresse med en gang jeg oppdager det.

Haha prøvde å legge aksjer nå, minstemsnn har luren sin, eldste ble parkert foran tv.. Men mannen fikk ikke gjennomført, ble litt mye press der og da

Det gjelder å være kreativ her, har vi skjønt etter litt fartstid. Våre 2 sover på madrass på gulvet hos oss i tillegg:hilarious: så det er liksom ikke SENGEkos på kveldene. Da må vi finne andre steder:knegg: Men etter de har stått opp på morran kan vi i senga. Ellers så tar vi det ofte i dusjen og sånn. Heldig med 2 såpass store nå. De klarer seg på egenhånd over litt tid.

Hvor store er dine? Vi har på 1 og 3, men mannen er ikke så god på kveldssex, mye bedre på dagen. I så måte er hjemmekontor gull

Jeg skjønner ingenting her. Blødde litt friskt blod i går, og brunt i dag (beklager, tmi). Jeg er bare 3 dpo i dag, har litt smerter også. Rart syklus altså. Skulle egentlig hatt eggløsning i morra, så må ta en ny eggløsningstest etterpå, for å se hva kroppen holder på med :wideyed::(

Uff, det hørtes ikke godt ut. Håper du blir bedre raskt! Jeg tror du bør holde deg unna Ibux under prøvingen, i alle fall i dpo-land. Ibux inneholder stoffer som kan fremkalle blant annet SA. Gravide er anbefalt å holde seg helt unna Ibux.
Ja, jeg vet man skal holde seg unna ibux, men 1g paracet alene gjorde niks i går, så jeg måtte bare. Om det så gjør at det ikke går denne gangen, så får det dessverre bare være sånn:( jeg venter fra før av altfor lenge med å ta smertestillende, så det var liksom det absolutt eneste jeg kunne gjøre da paracet ikke funka:wtf: håper virkelig at dette går fort over, og at jeg ikke må på en eller annen antibiotikakur som vil gjøre at jeg evt mister om vi klarte det denne gangen..

Back
Topp