IKM uke 52

Hvis kroppen fungerer som planlagt denne måneden er jeg 1 dpo i dag og har noen laaange ventedager foran meg :wtf: vi kommer nok til å fortsette sengekosen fremover bare for sikkerhetsskyld. Jeg bruker å få veldig ømme brystvorter ganske nøyaktig på el-dagen, men har ikke merket noe særlig til det, kanskje svakt men ikke noe som plager meg slik det bruker å gjøre. Tappen er helt åpen da, så om det ikke har vært er det nok like rundt hjørnet :nailbiting:

Men jeg er nødt å ha noe å forholde meg til, så jeg forholder meg til appen, siden jeg ikke har el-tester. Så, da blir det vel 1 dpo i dag. Og maaange dager til testing. Jeg har litt lyst å teste julaften, men er bare 10dpo da, tror dere det vil være for tidlig?

Hvis kroppen fungerer som planlagt denne måneden er jeg 1 dpo i dag og har noen laaange ventedager foran meg :wtf: vi kommer nok til å fortsette sengekosen fremover bare for sikkerhetsskyld. Jeg bruker å få veldig ømme brystvorter ganske nøyaktig på el-dagen, men har ikke merket noe særlig til det, kanskje svakt men ikke noe som plager meg slik det bruker å gjøre. Tappen er helt åpen da, så om det ikke har vært er det nok like rundt hjørnet :nailbiting:

Men jeg er nødt å ha noe å forholde meg til, så jeg forholder meg til appen, siden jeg ikke har el-tester. Så, da blir det vel 1 dpo i dag. Og maaange dager til testing. Jeg har litt lyst å teste julaften, men er bare 10dpo da, tror dere det vil være for tidlig?
Du kan være heldig å få utslag på 10DPO, men mange får det ikke før senere. Ser flere i IKM-gruppene får utslag både før og etter. Selv fikk jeg vel på 9DPO sist med vanlig test (25mlu), men søstern fikk det først én uke etter IKM. Om du tåler negativ test også, på julaften, kjør på!:)

Ganske sikker på EL 10.12., og ny IKM er nå 24.12. Kan godt oppdateres i lista.
Tipper TR kommer før uansett. Har gjort det to måneder nå.
Meeen: CD4 og håper jo at vi fikk det til denne gangen til tross for både mangel på én eggleder og litt prestasjonsangst hos mannen :smiley-bounce012
Skal prøve å ikke teste før 23.12, da har jeg én dag å komme meg på om jeg blir veldig skuffa:arghh:
Oppdatert. Du er god om du klarer å ikke test før :woot: Hilsen testetøs som prøver å holde seg til 10 dpo denne gangen :wacky:

Vi får se hvor lenge det varer!:hilarious: Takk for oppdateringen!:)
Har vurdert flere ganger å lage en IKM gruppe hvor det "ikke er lov" å teste før IKM :wacky: Det er jo så fristende å teste med en gang det dukker opp tester her i gruppene. Men så hadde jeg nok aldri klart å vente så lenge uansett :hilarious:

Yippee! Får lov å dra hjem etterpå!:smiley-bounce012 uten operasjon eller annen medisin enn paracet. Så har kkke mistet fullstendig håp enda, denne PP:happy: er noe betennelse i tykktarmen som plaga meg sier de, og så hadde jeg en liten cyste på ene eggstokken

Lita-Go - 33 år - PP7 - B2 - EL ca 13/12 - IKM 24/12

kan oppdateres, vet ikke når ikm blir, da jeg skal prøve progrestronstøtte... normalt har jeg en lutealfase på rundt 10 dager...

Lita-Go - 33 år - PP7 - B2 - EL 14/12 - IKM 25/12

Livmoren har begynt å "verke" litt. Det skjer alltid på denne tiden, i tillegg som mensmurringer/smerter kommer. Det hender jeg lurer på om det er noe galt, men den "verken" er borte ellers ... Måtte ta en test i morges, men den var selvfølgelig blendahvit, er bare 7dpo :oops::hilarious:

kan oppdateres, vet ikke når ikm blir, da jeg skal prøve progrestronstøtte... normalt har jeg en lutealfase på rundt 10 dager...

Lita-Go - 33 år - PP7 - B2 - EL 14/12 - IKM 25/12
Oppdatert. Spennende med progesteronstøtte, håper det er det som skal til for at det klaffer nå :joyful:

Livmoren har begynt å "verke" litt. Det skjer alltid på denne tiden, i tillegg som mensmurringer/smerter kommer. Det hender jeg lurer på om det er noe galt, men den "verken" er borte ellers ... Måtte ta en test i morges, men den var selvfølgelig blendahvit, er bare 7dpo :oops::hilarious:
Godt å høre at de første er i gang med testing :woot: Blir spennende de neste dagene :joyful:

Interessant! Livmoren min «verker» også. Tenker alt fra graviditet til UVI. Noen ganger kjennes UVI litt ut som dette for min del nemlig.. :bored: Men håper det er et litt mer oppløftende tegn! Krysser fingrene:)

Interessant! Livmoren min «verker» også. Tenker alt fra graviditet til UVI. Noen ganger kjennes UVI litt ut som dette for min del nemlig.. :bored: Men håper det er et litt mer oppløftende tegn! Krysser fingrene:)

Ja, håper det ikke er UVI, da har jeg i hvert fall det hver måned :eek: Men hadde ikke sånn verk før MA i februar, så stusser litt over det. Og så er det rart det bare er fra 6-7 dpo til 13-15 dpo :wideyed: Vi får krysse fingrene, ja :)

(skal sies at jeg har vært gravid 2-3 ganger siden april i år og derfor fått albyl-e ved positiv test nå for å se om det kan hjelpe fordi jeg har mistet tidlig flere ganger)

Ja, håper det ikke er UVI, da har jeg i hvert fall det hver måned :eek: Men hadde ikke sånn verk før MA i februar, så stusser litt over det. Og så er det rart det bare er fra 6-7 dpo til 13-15 dpo :wideyed: Vi får krysse fingrene, ja :)

(skal sies at jeg har vært gravid 2-3 ganger siden april i år og derfor fått albyl-e ved positiv test nå for å se om det kan hjelpe fordi jeg har mistet tidlig flere ganger)
Hehe, nei, antagelig ikke UVI! :joyful: Livmoren bygger seg jo opp etter EL for eventuell graviditet, så det kan jo bare være den vanlige delen av syklusen vi kjenner.. :wtf:
Uff, trist at du har mistet. Håper det funker for deg/dere nå snart:Heartpink

Jeg også røk på en test i dag, 7 dpo. Den var hvit, og veldig negativ :hilarious: Jaja.

Hei jenter,

Da er jeg også i dpo-land. Kroppen har vært litt rar denne syklusen. Flere dager med el-slim enn vanlig, og åpen livmorhals frem til i dag. Mulig el-kom et par dager senere enn den pleier. Men, i dag var den lukket. Betyr det at jeg er 1 eller 2 dpo i dag? Har ikke testet etter el denne måneden, men har tidligere fått positiv el-test på cd 13/14 med negativ test kveld dagen etter. De gangene jeg har hatt positiv el-test cd 13 har tr kommet cd29 og de gangene jeg har fått positiv el-test cd 14 har tr kommet cd 30. De fleste syklusene er 30 dager. Dere mer erfarne, har dere noen innsikt å gi? :angelic:

Etter syklus å regne har jeg IKM den 25. men den kan ha forflyttet seg til 27. Uansett er jeg i rett gruppe :)

Våknet med sår hals og influensa-følelse i dag, så da ble det koronatest :( Er jo mest sannsynlig forkjølelse, men håper det ikke ødelegger sjansene denne syklusen.

lykke til alle sammen! Snart ser vi vel de første positive testene! :Heartpink

Jeg blør igjen i dag, men vi hadde sex i dagtidlig da så det kan være derfor. Bare 4 dpo, så det er nok ikke noen festeblødning.. Det er vel for tidlig for det... Off har lite troa denne periode her... Ikm på julaften, så fallhøyden er stor på en av årets fineste dager. :sorry::Heartred

Yippee! Får lov å dra hjem etterpå!:smiley-bounce012 uten operasjon eller annen medisin enn paracet. Så har kkke mistet fullstendig håp enda, denne PP:happy: er noe betennelse i tykktarmen som plaga meg sier de, og så hadde jeg en liten cyste på ene eggstokken
Når jeg tenker meg om.... ble jo utført CT med kontrast. Så det kaaaan vel gjøre at et evt befruktet egg kanskje ikke fester seg. Men var uansett veldig viktig å finne ut hva som feilet meg, så om denne pp ikke heller fungerte, så ble det bare sånn da.. godt å slippe operasjon og det hele iallefall!

Back
Topp