IKM uke 52

Ja, jeg vet man skal holde seg unna ibux, men 1g paracet alene gjorde niks i går, så jeg måtte bare. Om det så gjør at det ikke går denne gangen, så får det dessverre bare være sånn:( jeg venter fra før av altfor lenge med å ta smertestillende, så det var liksom det absolutt eneste jeg kunne gjøre da paracet ikke funka:wtf: håper virkelig at dette går fort over, og at jeg ikke må på en eller annen antibiotikakur som vil gjøre at jeg evt mister om vi klarte det denne gangen..

Det hørtes fryktelig smertefullt! Krysser fingrene for at det går fort over❤️

Så spennende :excited001
Jeg er også 6 dpo, ingen symptomer utenom veldig vonde bryster. Men usikkert om det er pms eller symptomer :shifty: var stinn i magen frem til 5 dpo, men det er borte :confused:

Krysser fingrene for oss!

Har også vært stinn i magen. Nå er det mest luftsmerter - er det et symptom, kanskje?? :hilarious::hilarious:

Jeg skjønner ingenting her. Blødde litt friskt blod i går, og brunt i dag (beklager, tmi). Jeg er bare 3 dpo i dag, har litt smerter også. Rart syklus altså. Skulle egentlig hatt eggløsning i morra, så må ta en ny eggløsningstest etterpå, for å se hva kroppen holder på med :wideyed::(
Men om du er 3 dpo kan det vel kanskje evt være en festeblødning?:nailbiting::angelic:

Har også vært stinn i magen. Nå er det mest luftsmerter - er det et symptom, kanskje?? :hilarious::hilarious:
Muligens :D jeg derimot fikk veldig med stikninger der nede, og stinnhets-følelsen er tilbake. Enten har jeg spist for mye lussekatter eller så er det noe annet som skjer :hilarious: men lussekatter gir vel ikke stikninger nedover lysk/lår :wacky:

Last edited:
Etter en tur til legevakta, ble jeg sendt videre til sykehus for grundigere sjekk. Venter prøvesvar, så de kan bestemme hva de skal gjøre videre.

Ikke akkurat sånn jeg så for meg denne pp skulle bli...:(

Etter en tur til legevakta, ble jeg sendt videre til sykehus for grundigere sjekk. Venter prøvesvar, så de kan bestemme hva de skal gjøre videre.

Sender deg en stor klem! God bedring :Heartred

Muligens :D jeg derimot fikk veldig med stikkinger der nede, og stinnhets-følelsen er tilbake. Enten har jeg spist for mye lussekatter eller så er det noe annet som skjer :hilarious: men lussekatter gir vel ikke stikker nedover lysk/lår :wacky:

hehe nei lussekattene holder seg som regel i magen en stund :hilarious::hilarious: Håper det betyr spire ;):Heartred

oi, ønsker masse god bedring og at du får riktig hjelp :Heartred:Heartred

Ønsker deg masse god bedring! :Heartbigred

Spent og nervøs til i morgen, men har tydelig El slim i dag, og stigende El tester, men ikke positive. Så ser lovende ut til i morgen. Hadde vert så kjekt vist vi fikk beskjed om at det blir innsett neste mandag den 21 desember!

Ja, da ble jeg plutselig satt 10 dager i karantene. Smitte påvist på jobben. Det blir 10 lange dager, lange stunder til å kjenne etter symptomer og mange turer med hunden. :banghead: :bag:

Ganske sikker på EL 10.12., og ny IKM er nå 24.12. Kan godt oppdateres i lista.
Tipper TR kommer før uansett. Har gjort det to måneder nå.
Meeen: CD4 og håper jo at vi fikk det til denne gangen til tross for både mangel på én eggleder og litt prestasjonsangst hos mannen :smiley-bounce012
Skal prøve å ikke teste før 23.12, da har jeg én dag å komme meg på om jeg blir veldig skuffa:arghh:

Back
Topp