IKM uke 52

Når jeg tenker meg om.... ble jo utført CT med kontrast. Så det kaaaan vel gjøre at et evt befruktet egg kanskje ikke fester seg. Men var uansett veldig viktig å finne ut hva som feilet meg, så om denne pp ikke heller fungerte, så ble det bare sånn da.. godt å slippe operasjon og det hele iallefall!

Det viktigste er at du har det bra :Heartpink Og å slippe operasjon er vel også godt! Hvordan går det med deg nå?

Det viktigste er at du har det bra :Heartpink Og å slippe operasjon er vel også godt! Hvordan går det med deg nå?
Går litt bedre nå. Kommet meg hjem, og det hjelper jo! Ubehagelig på sykehuset, selv når de tar så godt vare på deg. Er noe annet å ligge i sing egen seng og kunne se barna, mannen og ha de lydene man er vant med. Så mange forstyrrelser når man er innlagt:joyful:

Ennå en del ubehag i magen, men skulle bare fortsette å ta smertestillende så lenge jeg trengte.

Beklager altså, dette er første pp hvor jeg har begynt å henge på forum, og så henger jeg egentlig ikke helt likevel, for jeg glemmer det visst.

Siste dag med el-slim var lørdag, men i går formiddag var tappen høy og veeldig myk... I dag er den litt fastere, men jeg aner ikke hvor lang tid det tar før den synker...

Etter en tur til legevakta, ble jeg sendt videre til sykehus for grundigere sjekk. Venter prøvesvar, så de kan bestemme hva de skal gjøre videre.

Ikke akkurat sånn jeg så for meg denne pp skulle bli...:(
Uff, jeg håper det går greit med deg etter forholdene ❤️jeg har tydeligvis missa en del i løpet av helgen!
Håper formen din er bedre i dag - og at det går greit.

Hengt her lite siste dagene, og jeg vet helt ærlig ikke om el har vært eller hvordan denne kroppen er denne mnd :wideyed::cool: hadde en del ubehag forrige uke sånn midt i, så kan stemme med at den var sånn i forkant av helgen. Jeg er veldig usikker mtp hva jeg kan forvente og ikke, så prøver å ikke tenke så mye på det foreløpig.

Noen som ser noe på denne? Vet ikke helt om jeg stoler på disse clearblue testene, føler de har vist skyggestrek hos så mange. Men lov å håpe :D

Vedlegg

• 3E234267-B564-4EF2-BEB5-7321808D9371.jpeg
    3E234267-B564-4EF2-BEB5-7321808D9371.jpeg
    37,3 KB · Visninger: 93
Noen som ser noe på denne? Vet ikke helt om jeg stoler på disse clearblue testene, føler de har vist skyggestrek hos så mange. Men lov å håpe :D

Aahhhh, er det en liiiten, forsiktig strek, der??? :) :) :)

Syns jeg så før jeg åpna, men åpna og hele skjermen skurra. Haha! Knust mobilskjerm her, så ikke beste utgangspunktet!

Syns jeg så før jeg åpna, men åpna og hele skjermen skurra. Haha! Knust mobilskjerm her, så ikke beste utgangspunktet!

hehe..nei da er det nok ikke så lett å se gjerne :D blir litt skrullete av disse testene :p Hadde håpet at babyplan strimmel testene kom i posten i dag men det gjorde ikke de. Liker de litt bedre.

hehe..nei da er det nok ikke så lett å se gjerne :D blir litt skrullete av disse testene :p Hadde håpet at babyplan strimmel testene kom i posten i dag men det gjorde ikke de. Liker de litt bedre.
Nei, men var helt sikker på jeg så antydninger før jeg åpna - så hååååper den er positiv for deg! :D Så utrolig spennende! Babyplan tidligtest du har bestilt? Funker de bra? Jeg har bestilt, så kanskje jeg skal prøve meg når det nærmer seg sånn for moro skyld :rolleyes: hvor langt er du?

Kan ikke se noe, dessverre. Men er jo tidlig ennå! Teste igjen i morra eller om noen dager? Krysser fingrene for deg :Heartblue

Jeg også strever dessverre med å se noe. Men håper virkelig jeg tar feil! Håper testen blir sterkere snart :Heartpink :love017

Da blir det innsett på mandag :love017 Var innom ul og viste 1 fin eggpose på 18 mm. Så da settes ovitrelle i kveld, og kan snart være i Dpo land selv :happy093Så nå må bare egget klare opptiningen på mandag ! :smiley-angelic001

Nå som alle er i dpo-land. Hvilke symptomer har dere? :)

Er nå 7 dpo og kjenner stikninger hele tiden i livmoren. Når jeg strekker meg blir det verre, ikke vondt, men at jeg kjenner det mer. Jeg har ømme bryster, men ikke ømme brystvorter :wtf: For første gang i kveld opplevde jeg å avsky et måltid. Fireåringen ønsket seg nissegrøt til middag, og det lagde vi, men her klarte jeg ikke en halv porsjon en gang før jeg måtte gi meg. Ble rett og slett uvel! :hungover:

Haha, nei det holder jeg med deg i!

Interessant! Livmoren min «verker» også. Tenker alt fra graviditet til UVI. Noen ganger kjennes UVI litt ut som dette for min del nemlig.. :bored: Men håper det er et litt mer oppløftende tegn! Krysser fingrene:)
Har òg kjent litt på denne "verken" i dag. Men mulig det berre er "vanlig" mensverk. Blir spennende dager framover! Er i stuss når eg skal tørre å teste. Frykten er vel å få svak strek som seinere blir borte. Kanskje starte 10 dpo? Er 8 i morgon:happy:

Nei, men var helt sikker på jeg så antydninger før jeg åpna - så hååååper den er positiv for deg! :D Så utrolig spennende! Babyplan tidligtest du har bestilt? Funker de bra? Jeg har bestilt, så kanskje jeg skal prøve meg når det nærmer seg sånn for moro skyld :rolleyes: hvor langt er du?

Er sikkert alt for tidlig og ønsketenkning :hilarious:
Har bestilt tidligstest og vanlig babyplan tester. Har brukt tidligtest før fra babyplan men husker ikke hva jeg syns om de da. Men husker at jeg likte godt de vanlige fra babyplan :)
Håper mine kommer i morgen siden jeg er tom for tester :D
Jeg tror jeg er 7 dpo men kan være jeg er 8 dpo også, litt usikker. Så er jo veldig tidlig dette. Regner med at clearblue testen bare var en skyggestrek :) Men håper :smiley-angelic001
Hvor mange dpo er du? Eller har du kanskje snart EL?

Back
Topp