IKM uke 52

Her har jeg gjort testen litt mørkere. Føler jeg ser noe der men kan være skygge :p

Vedlegg

• 98A45761-3CD5-4CC4-9363-AE3E0A496248.jpeg
    98A45761-3CD5-4CC4-9363-AE3E0A496248.jpeg
    20,8 KB · Visninger: 69
Takk :Heartred Har ikke flere tester igjen men håper de jeg var bestilt kommer i morgen :D

håper du får dem snart da :D Sikkert lettere å vente med å teste uten å ha tester i hus. Noen får jo utslag såpass tidlig. Blir spennende å høre!

Er bare 1 eller 2 dpo her, så tiden går så langsomt. Gøy å følge noen som er nærmere positiv test :p

Er sikkert alt for tidlig og ønsketenkning :hilarious:
Har bestilt tidligstest og vanlig babyplan tester. Har brukt tidligtest før fra babyplan men husker ikke hva jeg syns om de da. Men husker at jeg likte godt de vanlige fra babyplan :)
Håper mine kommer i morgen siden jeg er tom for tester :D
Jeg tror jeg er 7 dpo men kan være jeg er 8 dpo også, litt usikker. Så er jo veldig tidlig dette. Regner med at clearblue testen bare var en skyggestrek :) Men håper :smiley-angelic001
Hvor mange dpo er du? Eller har du kanskje snart EL?
Så utrolig spennende tid :D det blir så gøy å følge med den kommende uka - og neste :joyful:
Jeg er faktisk veldig usikker. Ikke testa EL, men den skulle vært rundt sånn 11, så er kanskje 3dpo om det stemmer. Bare føltes egentlig ut som den kom tidligere, om det i det hele tatt har vært noe denne mnd :hilarious::hilarious: jeg får vente i spenning en ukes tid - eller i omtrent to om det bare er å vente på neste runde. Det her er ikke jeg vant til, så trur jeg må ha er avslappa forhold til det for å overleve inntil det klaffer.
Ble litt usikker mtp konisering også, så håper det ikke kan gjøre at prosessen kan bli vanskeligere. Må bare velge å ikke tenke på alt mulig rart :angelic::banghead:

håper du får dem snart da :D Sikkert lettere å vente med å teste uten å ha tester i hus. Noen får jo utslag såpass tidlig. Blir spennende å høre!

Er bare 1 eller 2 dpo her, så tiden går så langsomt. Gøy å følge noen som er nærmere positiv test :p

Ja egentlig mye lettere :D har man tester i hus så føler jeg at man ikke klarer å tenke på noe annet enn å teste :hilarious: Selv om jeg er litt spent nå pga dagens test :D

Tiden går fryktelig langsomt, føler disse dagene til 7 dpo har sniglet seg avgårde. Så litt gøyere nå når det nærmer seg tiden man kan få positiv test :)
Blir gøy når flere her inne kommer i dpo land og skal begynne å teste :D

Så utrolig spennende tid :D det blir så gøy å følge med den kommende uka - og neste :joyful:
Jeg er faktisk veldig usikker. Ikke testa EL, men den skulle vært rundt sånn 11, så er kanskje 3dpo om det stemmer. Bare føltes egentlig ut som den kom tidligere, om det i det hele tatt har vært noe denne mnd :hilarious::hilarious: jeg får vente i spenning en ukes tid - eller i omtrent to om det bare er å vente på neste runde. Det her er ikke jeg vant til, så trur jeg må ha er avslappa forhold til det for å overleve inntil det klaffer.
Ble litt usikker mtp konisering også, så håper det ikke kan gjøre at prosessen kan bli vanskeligere. Må bare velge å ikke tenke på alt mulig rart :angelic::banghead:

Veldig spennende :D Første gang jeg er inne på en IKM uke så veldig gøy å følge med dere andre :)
Har du nettopp hatt konisering?

Jeg lever alltid i håpet inntil det motsatte er bevist. Så blir spennende å se hvordan det utvikler seg. Om det blir noe tydelig strek(er) :D

Blir veldig spennende :D Blir nok kjempe skuffet hvis det bare er skygge men må bare si til meg selv at det er veldig mulig at det er det. Så blir ikke skuffelsen så stor.

Veldig spennende :D Første gang jeg er inne på en IKM uke så veldig gøy å følge med dere andre :)
Har du nettopp hatt konisering?
Samme her. Aldri vært inne på sånt her. Eller hoppa inn mot slutten av uke 48. Jeg er jo såå nysgjerrig, så måtte bare. Synes det er så spennende å følge alle her inne :rolleyes: konisering for over et år siden, så det er «lenge» siden i så måte. Bare etter jeg har fått barna, så ikke vært gravid etter dette. Satser på det går fint :D

Nå som alle er i dpo-land. Hvilke symptomer har dere? :)

Er nå 7 dpo og kjenner stikninger hele tiden i livmoren. Når jeg strekker meg blir det verre, ikke vondt, men at jeg kjenner det mer. Jeg har ømme bryster, men ikke ømme brystvorter :wtf: For første gang i kveld opplevde jeg å avsky et måltid. Fireåringen ønsket seg nissegrøt til middag, og det lagde vi, men her klarte jeg ikke en halv porsjon en gang før jeg måtte gi meg. Ble rett og slett uvel! :hungover:

De symptomene hadde jeg i november. Fikk flere positive tester før det dessverre ble kjemisk, men rakk å bli kvalm av å steke kjøttdeig og måtte presse i meg taco, selv om jeg elsker det. Hadde skikkelig vonde bryst, sånn inni dem, men ikke brystvortene. Håper det er spire på gang hos deg ;)

Blenda test 11 dpo med tidligtest. Føler dermed at løpet er kjørt for denne gang:sorry:

Jeg har også konisert og fikk tydelig beskjed om at dette ikke påvirker fertilitet. I verste fall kan det gjøre livmorhalsen «mer åpen» under graviditet enn normalt, men da sette de visst et sting om de er bekymret?:bookworm::wideyed:

Jeg ble også konisert for noen år siden. Kan ikke svare på hvorvidt det gjør det vanskeligere med å bli gravid, da vi uansett trengte IVF (men pga. mannlig faktor), men kan bekrefte at graviditeten i seg selv ikke ble påvirket. Gikk 1 dag over termin og hadde en helt vanlig og fin fødsel :joyful: Tror de bare anbefalte å vente i ca. 6 mnd. med å bli gravid etter konisering, men da er du jo godt innafor hvis det er et år siden.

Har òg kjent litt på denne "verken" i dag. Men mulig det berre er "vanlig" mensverk. Blir spennende dager framover! Er i stuss når eg skal tørre å teste. Frykten er vel å få svak strek som seinere blir borte. Kanskje starte 10 dpo? Er 8 i morgon:happy:

Åh jeg vet ikke om jeg klarer vente helt til 10 altså...! I ponert om du får det til :)

Jeg har også konisert og fikk tydelig beskjed om at dette ikke påvirker fertilitet. I verste fall kan det gjøre livmorhalsen «mer åpen» under graviditet enn normalt, men da sette de visst et sting om de er bekymret?:bookworm::wideyed:
Å tusen takk! Da er det nok ingen fare, men mtp fødsel og gå under svangerskapet bør en sjekke hvordan det ser ut? Er alt ok er det tipp topp, ellers kan de «feste» fast litt :hilarious:

Her har jeg gjort testen litt mørkere. Føler jeg ser noe der men kan være skygge :p

Det kan jo unektelig se ut om om det er noe der...!

Blenda test 11 dpo med tidligtest. Føler dermed at løpet er kjørt for denne gang:sorry:

Det var kjedelig... Men håpet er ikke over, på langt nær. Ei venninne, som nå er 27 uker på vei, fikk ikke positiv test før en uke etter ikm.. :)

Back
Topp