Muuulig. Blir spennende å se hva resultatet blirKan det være at du har hatt el noen dager tidligere og at det er festeblødning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Muuulig. Blir spennende å se hva resultatet blirKan det være at du har hatt el noen dager tidligere og at det er festeblødning?
Gøy! DPO?Tror forresten jeg begynner å bli gal Fikk testene i posten i dag og måtte jo selvfølgelig løpe inn for å ta testen. Tok en tidlig og en vanlig bare for å være helt sikker
Og jeg føler det er streker på begge. Så strekene før det var gått 3 min men bilde ble tatt litt etter og da er streken så rar på den ene. Mer rosa på ene siden.
Men så blir jeg litt bekymret for jeg føler det er alt for tidlig med positiv test
Ser dere noe?
Ser på begge!! Så spennende!!!Tror forresten jeg begynner å bli gal Fikk testene i posten i dag og måtte jo selvfølgelig løpe inn for å ta testen. Tok en tidlig og en vanlig bare for å være helt sikker
Og jeg føler det er streker på begge. Så strekene før det var gått 3 min men bilde ble tatt litt etter og da er streken så rar på den ene. Mer rosa på ene siden.
Men så blir jeg litt bekymret for jeg føler det er alt for tidlig med positiv test
Ser dere noe?
Jeg ser også strek på begge
Gøy! DPO?
Glem det! Så du skrev i går 7/8, så 8/9 i dag da? Spennende!
Tror det er vanskelig å si helt sikkert hvis man ikke temper i tillegg. Jeg fikk maks i 2 dager, og hadde faktisk ikke EL før på 3.dagen... Tempet så er ganske sikker Men det sies jo at EL er 12-48 timer etter første positive test, så kan kanskje i teorien ha vært 12 timer etter første maks?Jeg fikk Max på clearblue monitoren 6 og 7 desember. Tenkte kanskje at EL var da 7 desember og at jeg i dag er 8 dpo. Men kan det være at EL var 6 i stede da at jeg er 9 dpo i dag? Sist graviditet fikk jeg ikke positiv test før 9 dpo og da var den mye svakere enn de jeg fikk nå. Huff, alt for mange bekymringer
Veldig vanskelig å si om LH er på vei opp eller ned basert på én test. Blir spennende når du får tatt neste test. Da ser du kanskje hvilken vei det gårTror kanskje ikke jeg har hatt el enda. Usikker. Hadde 28 dagers syklus på letrozol, så appen mener jeg hadde EL for 8 dager siden, men jeg er ganske sikker på at det er feil tok en el test i dag og den var nesten positiv. Hadde egentlig ikke tenkt til å teste denne gangen, men tok en test fordi El symptomene ikke gir seg. Tar en i morgen også, så får jeg se. Kjedelig med lang syklus
Alle bildene er av samme test, men ville dere ikke tenkt at el enten nettopp hadde vært eller snart kom av denne testen?
Jeg har trua! Gleder meg til å se testen imorgen igjen! Hvis det skulle vise seg at den er positiv, så produserer jo tydeligvis kroppen din veldig fort HCG. Kanskje det er tvillinger?Gjør du? Så gøy Alt for spennende dette
Men syns det er veldig rart at vanlig er sterkere enn tidlig testen..
Tror forresten jeg begynner å bli gal Fikk testene i posten i dag og måtte jo selvfølgelig løpe inn for å ta testen. Tok en tidlig og en vanlig bare for å være helt sikker
Ser dere noe?
Det var samme med meg. Jeg fikk blødning på 3 dpo. Man blir jo litt nedfor av det :-(4 dpo i dag i følge Flo-appen, og litt blødning angrer litt på at jeg ikke testa etter EL denne runden, kjenner ikke at jeg har trua
Jeg ser!Tror forresten jeg begynner å bli gal Fikk testene i posten i dag og måtte jo selvfølgelig løpe inn for å ta testen. Tok en tidlig og en vanlig bare for å være helt sikker
Ser dere noe?
Åh, det er så fristene å committe seg til det! Har sååå lyst til å la være å teste til IKM for engangs skyld, men hadde bestemt meg for å teste på lørdag - er da 10 dpo. Er uansett med på å heie på alle dere som skal vente enda lenger, og så får jeg bare se hva jeg gjør på lørdagEr vi ikke en liten gjeng som skulle heie hverandre fram til ikke å teste før IKM?
Jeg er 5 eller 6 DPO idag. Tida har gått overraskende fort i og med at jeg hadde så mye smerte i helga og fram til i dag, så ofra ikke en eneste tanke til antall dpo. Eller, jo, fortalte på sykehuset at jeg prøvde å få barn og hadde hatt el for noen dager siden. Men ikke noe mer enn det.
Merker bittelitt spenning (gruing) i forhold til at jeg hadde CT mens egget evt var blitt befruktet. Har det skjedd skader på cellene, så vil ikke egget feste seg. Jeg er fast bestemt på at jeg ikke skal teste før 25. desember heia til andre som venter med meg!
Masse lykke til i uke 53Tror jeg kan strykes, og hoppe over til ikm 53, for positiv eltest enda. Lykke til og håper på mange babystreker
Er vi ikke en liten gjeng som skulle heie hverandre fram til ikke å teste før IKM?
Jeg er 5 eller 6 DPO idag. Tida har gått overraskende fort i og med at jeg hadde så mye smerte i helga og fram til i dag, så ofra ikke en eneste tanke til antall dpo. Eller, jo, fortalte på sykehuset at jeg prøvde å få barn og hadde hatt el for noen dager siden. Men ikke noe mer enn det.
Merker bittelitt spenning (gruing) i forhold til at jeg hadde CT mens egget evt var blitt befruktet. Har det skjedd skader på cellene, så vil ikke egget feste seg. Jeg er fast bestemt på at jeg ikke skal teste før 25. desember heia til andre som venter med meg!
Beklager, men jeg finner deg ikke på listen. Sikker på at du postet i riktig IKM gruppe?Jeg kan settes på mensen, over til uke 2 for oss. Lykke til alle sammen