IKM uke 52

Jeg er med i gjengen din! :p Planen er å ikke teste før jeg er forsinket, men tidligst 25.desember om jeg ikke klarer å holde meg.(IKM mellom 25. og 27.) Er så lei av å ta tidlige tester, se kun 1 strek, bygge meg opp for så å bli knust igjen. For meg er det lettere å få mens tror jeg. Tiden vil vise...

Men skjønner godt behovet for å teste tidlig, altså. Man vil jo gjerne vite så tidlig som mulig :p
Yayyy, godt å ha med seg noen så fristelsen ikke blir altfor stor!:D er bare å stålsette oss!:laughing002

Åh, det er så fristene å committe seg til det! Har sååå lyst til å la være å teste til IKM for engangs skyld, men hadde bestemt meg for å teste på lørdag - er da 10 dpo. Er uansett med på å heie på alle dere som skal vente enda lenger, og så får jeg bare se hva jeg gjør på lørdag :joyful:
Mente å huske du var litt fram og tilbake på om du skulle vente eller ikke. Men å vente til 10 dpo er jo bra det;) blir så spennende å se hvor mange streker det blir på uke 52 gruppa. Så på uke 50 at de var utrolig få som hadde fått streker:( vet ikke om de ble mer enn 1? Har ikke sjekket igjen i dag..

Last edited:
Yayyy, godt å ha med seg noen så fristelsen ikke blir altfor stor!:D er bare å stålsette oss!:laughing002

Mente å huske du var litt fram og tilbake på om du skulle vente eller ikke. Men å vente til 10 dpo er jo bra det;) blir så spennende å se hvor mange streker det blir på uke 52 gruppa. Så på uke 51 at de var utrolig få som hadde fått streker:( vet ikke om de ble mer enn 1? Har ikke sjekket igjen i dag..
Jeg prøver å joine dere:shy::facepalm::hungover::hilarious: 23. er målet. Vi får se....

Er vi ikke en liten gjeng som skulle heie hverandre fram til ikke å teste før IKM? :happy:

Jeg er 5 eller 6 DPO idag. Tida har gått overraskende fort i og med at jeg hadde så mye smerte i helga og fram til i dag, så ofra ikke en eneste tanke til antall dpo. Eller, jo, fortalte på sykehuset at jeg prøvde å få barn og hadde hatt el for noen dager siden. Men ikke noe mer enn det.

Merker bittelitt spenning (gruing) i forhold til at jeg hadde CT mens egget evt var blitt befruktet. Har det skjedd skader på cellene, så vil ikke egget feste seg. Jeg er fast bestemt på at jeg ikke skal teste før 25. desember:nailbiting: heia til andre som venter med meg!:D
Jeg er med i klubben din egentlig, og tipper jeg blir med. Litt galskap å teste tidlig og gå på skuffelser tror jeg. Har følt på kroppen tidligere at jeg har vært gravid tidlig for så å starte med blødning, så sikkert det dere kaller kjemisk? :rolleyes:
Vil heller være heeelt sikkert, for tenker kroppen ordner opp når det blir som det blir ellers :D jeg må jo forberede meg mentalt for å gå gravid og alt som venter :wacky: men jeg har jo bestilt tidligtester :hilarious::hilarious: så kanskje jeg smeller av en haug før jul. Hvem vet :p

Er vi ikke en liten gjeng som skulle heie hverandre fram til ikke å teste før IKM? :happy:

Jeg er 5 eller 6 DPO idag. Tida har gått overraskende fort i og med at jeg hadde så mye smerte i helga og fram til i dag, så ofra ikke en eneste tanke til antall dpo. Eller, jo, fortalte på sykehuset at jeg prøvde å få barn og hadde hatt el for noen dager siden. Men ikke noe mer enn det.

Merker bittelitt spenning (gruing) i forhold til at jeg hadde CT mens egget evt var blitt befruktet. Har det skjedd skader på cellene, så vil ikke egget feste seg. Jeg er fast bestemt på at jeg ikke skal teste før 25. desember:nailbiting: heia til andre som venter med meg!:D
Jeg skal vente til IKM, og kanskje enda litt til faktisk :nailbiting: vil kose meg i jula, og orker ikke tanken på å stresse over SA i romjula/nyttår etter sist. Også virker det som syklus er såpass ustabil at jeg orker heller ikke skuffelsen på forventet IKM om el skulle vært seinere:bag:

Det var samme med meg. Jeg fikk blødning på 3 dpo. Man blir jo litt nedfor av det :-(
Ja, litt forvirra og fortvila! Skulle egentlig til legen i morgen for å sjekke litt nivåer osv for å sikre at kroppen er som den skal etter SA, når jeg har så mange små blødninger bla. Men timen måtte utsettes til 23 des:( fikk mld fra legen i dag.

Tror det er vanskelig å si helt sikkert hvis man ikke temper i tillegg. Jeg fikk maks i 2 dager, og hadde faktisk ikke EL før på 3.dagen... Tempet så er ganske sikker :) Men det sies jo at EL er 12-48 timer etter første positive test, så kan kanskje i teorien ha vært 12 timer etter første maks?

Fikk også max to dager men tror kanskje man får det uansett på denne clearblue monitoren. Men fikk negativ vanlig EL test på dag 2. Ikke godt å si, må vel bare vente å se :)

Mente å huske du var litt fram og tilbake på om du skulle vente eller ikke. Men å vente til 10 dpo er jo bra det;) blir så spennende å se hvor mange streker det blir på uke 52 gruppa. Så på uke 51 at de var utrolig få som hadde fått streker:( vet ikke om de ble mer enn 1? Har ikke sjekket igjen i dag..

Så gøy at dere ble en liten gjeng! Kanskje jeg blir med i klubben til helga :nailbiting: Ja, så det selv også. Håper virkelig at vi blir en stor gjeng som kan flytte over fra IKM til termingruppe sammen :rolleyes:

Last edited:

Jeg tester heller ikke før IKM, men det er fordi jeg vanligvis spotter to til tre dager før ikm. Så da er det ikke lenger noe poeng å teste.. Dessverre..

Flinke dere er som klarer å vente med å teste, skulle ønske jeg klarte å holde meg :wacky: Er så mye usikkerhet med disse svake strekene så like greit å bare vente :D

Jeg røk på en smell nå i kveld å testet, er en vanlig test og ikke tidlig. Streken er veldig svak syns jeg. Men kan kanskje ikke forvente noe annet når det er så tidlig :p men føler den er svakere enn før i dag.

Gjorde bilde mørkere på den nederste og det er vel noe der..

Vedlegg

• AA92B004-5DE2-456C-BAAB-B9AE474A3FB9.jpeg
    AA92B004-5DE2-456C-BAAB-B9AE474A3FB9.jpeg
    44,1 KB · Visninger: 96
  • 22FBBF77-F879-4BAD-92FE-B8B003094CCF.jpeg
    22FBBF77-F879-4BAD-92FE-B8B003094CCF.jpeg
    47,6 KB · Visninger: 85
Jeg røk på en smell nå i kveld å testet, er en vanlig test og ikke tidlig. Streken er veldig svak syns jeg. Men kan kanskje ikke forvente noe annet når det er så tidlig :p men føler den er svakere enn før i dag.

Gjorde bilde mørkere på den nederste og det er vel noe der..
Det er absolutt noe der :woot: ser strek også på det uredigerte bilde!!

Heisann! Er å sniker litt her, IKM 22/12. Tenker ikke så mye på prøving lengre, men jo lengre ut i dpo land jeg kommer... Ja.. Orker ikke å skrive meg opp på lista, siden jeg har holdt meg unna forumet når tanta har kommet de siste pp :sorry:

Åh jeg vet ikke om jeg klarer vente helt til 10 altså...! I ponert om du får det til :)
Har du begynt testingen?:happy: hehe, har vel berre tenkt at det er lite sannsynlig med ustslag før? Men har ein tidligtest òg, så muligens den kunne slått ut på 9dpo?:facepalm:

Tror forresten jeg begynner å bli gal :wacky: Fikk testene i posten i dag og måtte jo selvfølgelig løpe inn for å ta testen. Tok en tidlig og en vanlig bare for å være helt sikker :hilarious:
Og jeg føler det er streker på begge. Så strekene før det var gått 3 min men bilde ble tatt litt etter og da er streken så rar på den ene. Mer rosa på ene siden.
Men så blir jeg litt bekymret for jeg føler det er alt for tidlig med positiv test :wacky::hilarious:
Ser dere noe?
Eg ser òg streker på begge! :happy: Er du 8dpo i dag? Så spennende!! Frister å begynne testinga sjølv, men har ikkje så mange tester, så må spare litt:angelic:

Eg ser òg streker på begge! :happy: Er du 8dpo i dag? Så spennende!! Frister å begynne testinga sjølv, men har ikkje så mange tester, så må spare litt:angelic:

Så gøy :) tror jeg er 8 dpo ja, kanskje 9 men tror mest 8. Du da? :)
Fikk babyplan tester i posten i dag og da var det ikke så lett å la vær :hilarious: skummelt å ha tester i hus:p

Så gøy :) tror jeg er 8 dpo ja, kanskje 9 men tror mest 8. Du da? :)
Fikk babyplan tester i posten i dag og da var det ikke så lett å la vær :hilarious: skummelt å ha tester i hus:p
Hehe, ja når ein har tester er det omtrent umulig å la vere.. Eg er 8 i dag, trur eg. Tenkte kanskje å teste 10 dpo, men har ikkje bestemt meg:facepalm:

Har du begynt testingen?:happy: hehe, har vel berre tenkt at det er lite sannsynlig med ustslag før? Men har ein tidligtest òg, så muligens den kunne slått ut på 9dpo?:facepalm:

Haha nei, 3 dpo i dag, egget er vel fremdeles på vei nedover

Back
Topp