Yayyy, godt å ha med seg noen så fristelsen ikke blir altfor stor! er bare å stålsette oss!Jeg er med i gjengen din! Planen er å ikke teste før jeg er forsinket, men tidligst 25.desember om jeg ikke klarer å holde meg.(IKM mellom 25. og 27.) Er så lei av å ta tidlige tester, se kun 1 strek, bygge meg opp for så å bli knust igjen. For meg er det lettere å få mens tror jeg. Tiden vil vise...
Men skjønner godt behovet for å teste tidlig, altså. Man vil jo gjerne vite så tidlig som mulig
Mente å huske du var litt fram og tilbake på om du skulle vente eller ikke. Men å vente til 10 dpo er jo bra det blir så spennende å se hvor mange streker det blir på uke 52 gruppa. Så på uke 50 at de var utrolig få som hadde fått streker vet ikke om de ble mer enn 1? Har ikke sjekket igjen i dag..Åh, det er så fristene å committe seg til det! Har sååå lyst til å la være å teste til IKM for engangs skyld, men hadde bestemt meg for å teste på lørdag - er da 10 dpo. Er uansett med på å heie på alle dere som skal vente enda lenger, og så får jeg bare se hva jeg gjør på lørdag
Last edited: